Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kraakte schreef:Haha iedereen weet ook direct wat ik bedoel met een oudemensentuin![]()
Ja tis wel beter dan betegeld of grind of iets maar echt mooi en goed voor de biodiversiteit is t ook niet.
Vaak denken mensen dat zo’n volle tuin veel onderhoud vergt maar ik moet zeggen dat we nu echt veel minder tijd kwijt zijn aan onkruidjes plukken, enkel t voorjaar ff een avondje en nu soms een plukje hier en daar.
Saul schreef:Wat een pracht en praal zolala.
Ik hou doorgaans (ook) niet van gele, rode en oranje bloemen
love_mandy schreef:Heerlijk genieten van de kraaien die elke dag op bezoek komen voor water en etenik had liever wat kleine vogeltjes gehad, maar goed. Dit is ook gezellig
love_mandy schreef:Misschien toch kijken voor een apart voeder plateautje voor de kleine vogels, zou het helpen als ik die tussen de vijgenboom doe? Dan is het wat beschut.
Saul schreef:Hier het terras opgeleukt. Niet inheems maar toch. Lekker roze
black_kelpie schreef:Als ik die niet gebruik gaan er hier 2 potten pindakaas per dag doorheen, zonder overdrijven. De kauwen vreten zich tonnetje rond als ze erbij kunnen en de kleintjes blijven weg. Ik ben gek op kraaiachtigen, maar dat gaan we niet doen