Stom

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 20:49

rien10 schreef:
Da's net zoiets als een hondenras "verbeteren" met fokken. Bull Terriers met debiele ramskoppen, mopsen zonder neus. Als je een neus niet mooi vind, zoek dan een ander ras. Pruts niet aan een bestaand ras.
Schotse herders met achterlijk dikke vachten. Entlebucher Sennenhonden die het plompe lichaam aan het verruilen zijn voor iets slanks.

Zó mee eens! Datzelfde geldt ook voor paarden en welk ander dier de mensch ook maar wil 'veranderen'.

Anna79

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 21:54

Shenavallie schreef:
rien10 schreef:
Da's net zoiets als een hondenras "verbeteren" met fokken. Bull Terriers met debiele ramskoppen, mopsen zonder neus. Als je een neus niet mooi vind, zoek dan een ander ras. Pruts niet aan een bestaand ras.
Schotse herders met achterlijk dikke vachten. Entlebucher Sennenhonden die het plompe lichaam aan het verruilen zijn voor iets slanks.

Zó mee eens! Datzelfde geldt ook voor paarden en welk ander dier de mensch ook maar wil 'veranderen'.

Vast niet populair hier maar dat heb ik met cremello's en dergelijke, sneu vanwege de lichtgevoeligheid.

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 22:42

Picopico schreef:
Laurora schreef:
Ik vind mensen die wespen stom vinden stom O:)

En bedankt :+

Sorry :knuffel:
Ik moet misschien zeggen dat ik de mening stom vind :D

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 23:00

Ah ja muggen zijn echt verschrikkelijk, ze houden je wakker in de nacht en ik ben allergisch dus als ik wordt gestoken krijg ik mega bulten die voelen of ze in de brand staan -O- t blijft ook nog dagen lang

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 23:00

Ja, wel op de bal spelen Laurora }>

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 23:23

De juiste deksels niet kunnen vinden bij bakjes, vooral als je in de ochtend wat wil meenemen voor op het werk :P

xChanelx

Re: Stom

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 23:28

Dat producten/etenswaren "verbeterd" zijn en daardoor minder lekker -O-

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 23:36

Dat de Mars delight nooit meer terugkomt. |( Dat was de enige reep die perfect was in knapperigheid, smeuigheid en smaak.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 23:49

Dat AH nu bijna alles zonder zout verkoopt. Ik snap dat we een beetje mogen opletten met zout maar zoutloos? -O-

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-24 00:03

En de Pepsi heeft nu standaard minder suiker, is gewoon echt niet meer lekker

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-24 00:05

Sowieso stom dat in bijna alle frisdranken suiker is vervangen door zoetstof, yuk!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-24 00:27

Ja en ook de chips is goor tegenwoordig

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-24 00:37

Teken
Vlooien
Mijten

Waarom bestaan die dingen, wat is hun praktisch nut in deze wereld behalve om te zieken.

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-24 01:46

Bellatrix schreef:
Een geweldige serie..................met maar 1 seizoen. ^)

Ik moet dan meteen denken aan Mindhunter. Nog steeds zo stom dat er maar 1 seizoen is.

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-24 01:47

moonsparkle schreef:
En de Pepsi heeft nu standaard minder suiker, is gewoon echt niet meer lekker

Pepsi is sowieso gewoon geen cola maar troep. Ik vind het stom dat ze dit schenken in onze vaste kroeg. :(

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-24 07:56

Bellatrix schreef:
Een geweldige serie..................met maar 1 seizoen. ^)

Kaos ;(

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-24 08:17

Krimpflatie (wel ook een naar woord overigens maar dekt wel de lading). Minder inhoud voor meer geld.

Of inderdaad ‘verbeterde’ recepten. Dan weet je al dat het vooral meer goedkope chemische smaakstoffen bevat en de smaak alles behalve verbeterd is.

Bij de supermarkt staan en de dingen die jij moet hebben zijn uitverkocht of niet leverbaar.

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-24 08:21

Social media filmpjes die nederlands gesproken worden met knallende ondertiteling eroverheen alsof je naar karaoke zit te kijken.
Vind het onnodig, afleidende en stom :D
Handig als je doof bent ofzo maar dan ook die "karaoke" functie waarbij woord na woord in kleur benadrukt wordt. Blegh, laat maar, ik klik het weg.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-24 08:25

Ik lees wel eens mee op een Facebook groep over koken. Zet iemand een foto erop van gerecht. Altijd mensen die zeuren dat het niet zo moet of hoort. Nou en.... als iemand dat nou wel lekker vind. Zeik niet zo

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-24 10:23

Werkgevers die doen alsof je ze eeuwig dankbaar mag zijn dat je bij indiensttreding een laptop en mobiel krijgt. Alsof het echt een opmerkelijk secundaire arbeidsvoorwaarde is ten gunste van de werknemer.

Ik vind dat meer normaal als ik een kantoorbaan vervul en de werkgever juist wil dat ik ook mobiel werk. Bovendien kan ik die spullen vaak niet privé gebruiken. Dus dat is dan toch geen vette secundaire arbeidsvoorwaarde anno 2024?

Voelt een beetje hetzelfde als dat een metselaar de beschikking krijgt over bakstenen en een troffel.
Of een buschauffeur een bus ter beschikking krijgt.

Ja, noodzaak. Maar geen secundaire arbeidsvoorwaarden in mijn ogen.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-24 10:42

Dat ik nog steeds niet bij mijn oude manege kan rijden. In de zomerperiode geweest en toen kon het niet vanwege het vakantierooster, wat ik begrijp.
Kom ik vorige week op stal om te vragen hoe of wat, zijn er geen paarden meer genoeg... nu gaat ze het proberen of ik op de maandag kan rijden...
Ik vind het stom dat ik voor mijn gevoel aan het lijntje wordt gehouden. Want er waren in de zomer ook net zoveel paarden als nu.

mamabird

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-24 11:28

Ook stom: wanneer je ruim voor de datum een (team)weekendje/uitje pland/regelt en dat mensen dan op het laatste moment afzeggen met een slappe smoes. Je blokt zoiets toch in je agenda…dus kun je gewoon. Niet afzeggen omdat er iets anders (leukers?) voorbijkomt.
Het is sowieso stom als mensen ja zeggen en nee doen….. of andersom….

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-24 11:30

Anomien schreef:
Werkgevers die doen alsof je ze eeuwig dankbaar mag zijn dat je bij indiensttreding een laptop en mobiel krijgt. Alsof het echt een opmerkelijk secundaire arbeidsvoorwaarde is ten gunste van de werknemer.

Ik vind dat meer normaal als ik een kantoorbaan vervul en de werkgever juist wil dat ik ook mobiel werk. Bovendien kan ik die spullen vaak niet privé gebruiken. Dus dat is dan toch geen vette secundaire arbeidsvoorwaarde anno 2024?

Voelt een beetje hetzelfde als dat een metselaar de beschikking krijgt over bakstenen en een troffel.
Of een buschauffeur een bus ter beschikking krijgt.

Ja, noodzaak. Maar geen secundaire arbeidsvoorwaarden in mijn ogen.

Uberhaupt werkgevers die doen alsof je blij mag zijn dat je voor hun mag werken.
Je mag blij zijn dat ik mijn kennis en ervaring beschikbaar wil stellen voor je bedrijf :+

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-24 11:35

purny schreef:
Dat ik nog steeds niet bij mijn oude manege kan rijden. In de zomerperiode geweest en toen kon het niet vanwege het vakantierooster, wat ik begrijp.
Kom ik vorige week op stal om te vragen hoe of wat, zijn er geen paarden meer genoeg... nu gaat ze het proberen of ik op de maandag kan rijden...
Ik vind het stom dat ik voor mijn gevoel aan het lijntje wordt gehouden. Want er waren in de zomer ook net zoveel paarden als nu.

Ow wat jammer zeg! Waar ik als eerste aan moet denken is dat het misschien niet ligt aan het totaal aantal paarden, maar het aantal brave beginners paarden, en dat die eigenlijk elke les al volgeboekt zijn. Ik ken wel stallen waar dat een ding kon zijn, er zijn dan wel nog paarden vrij maar je wilt een beginnende ruiter niet op een moeilijke stuiterbal laten rijden zeg maar.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-24 11:44

Telpeva schreef:
purny schreef:

Ow wat jammer zeg! Waar ik als eerste aan moet denken is dat het misschien niet ligt aan het totaal aantal paarden, maar het aantal brave beginners paarden, en dat die eigenlijk elke les al volgeboekt zijn. Ik ken wel stallen waar dat een ding kon zijn, er zijn dan wel nog paarden vrij maar je wilt een beginnende ruiter niet op een moeilijke stuiterbal laten rijden zeg maar.

Ik ben geen beginner meer... dus daar ligt het niet aan.