Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chanicha schreef:Pijlen schieten door zo’n pvc buis en de pijlen maakten we van papier!
Mensen werden gek van al die dingen binnen
BeFunny schreef:Qimm schreef:Ik had wel zo'n handje die ik van mijn moeder absoluut niet tegen het raam mocht gooien. Maar binnen no time dat het vol pluis en haar en was het heel ranzig
Ja dat was het een soort handje en idd die werden ranzig.
8nnemiek schreef:Die grasaren die je uit elkaar trekt en dan in haar en op kleding gooitDaar hebben we ons ook heel lang mee vermaakt haha.
En inderdaad, de pijltjes bij mensen naar binnen schieten, en vooral bij de mensen die zeuren![]()
Ik durfde dat nooit alleen, maar mijn neefjes waren echt van die ettertjes die dat geweldig vondenIn het najaar werden zelfs rode besjes (volgens mij van de taxus ofzo) als munitie gebruikt
Olikea schreef:Op een gegeven moment was hier de rage zo'n sport circuseenwieler.. maar dan met 2 van doe skateboard wieltjes er aan.
Hoe vaak ik daar mee gevallen ben..
BeFunny schreef:Qimm schreef:Ik had wel zo'n handje die ik van mijn moeder absoluut niet tegen het raam mocht gooien. Maar binnen no time dat het vol pluis en haar en was het heel ranzig
Ja dat was het een soort handje en idd die werden ranzig.