Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HopeDreamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 23:01

Weet iemand of Vitalbix ook mee gaat doen met black friday?

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 23:31

Roosch schreef:
Is het geen optie dat even bij het bedrijf te parkeren? Hen kost dat waarschijnlijk meer dan die tien euro, even los van het feit dat iets terugsturen en het dan alsnog opnieuw bestellen niet bepaald nodig is voor het milieu onder andere. :+

Annuleren kon niet meer. Die bussen rijden toch dus dat ene pakketje zal niet zo veel uitmaken voor het milieu en zeker niet als hij met dezelfde rit mee retour gaat.
Ik betaal een bedrag per jaar voor select voor onder andere het gratis retour sturen en als dat niet uit kan is dat hun probleem.

purny

Re: Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 23:51

Doen luchtvaartmaatschappijen eigenlijk ook mee aan BF? Ik vraag dit voor een vriend :o

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 00:01

Ryanair doet wel iets van een kortingsweek. Ik wordt bestookt met mails iig :')

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 00:15

Voor reizen in het algemeen is er Travel Tuesday, dit jaar op 28 November. Weet niet wie of wat er aan mee doet.

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 00:16

Interrail heeft 25% korting op geselecteerde passen die je voor 1 juni moet activeren.

Op zowel YouTh passen tot een met 27 jaar als de 28 jaar en ouder passen.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 00:32

Spenk schreef:
Jeetje ik wist niet dat mensen nog steeds zo waren. Voor nog geen €10 opnieuw bestellen en retour doen alsof die pakketbussen allemaal maar gratis rijden en het totaal geen impact op het milieu heeft. Chapeau!

Spenk, ik heb eens meegemaakt dat ik software bestelde en letterlijk 20 min na bestelling kreeg ik mail dat dat specifieke artikel met 20 euro korting verkocht werd. Ik bellen met dat bedrijf maar wilden mordicus niet meedenken, en software koop je maar 1 keer. Heb dus ook eerste levering retour gedaan en alsnog 15 euro in mijn zak gestoken. Dat is gewoon je klanten uitlachen en erop gokken dat ze hun verlies nemen.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 07:58

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 08:54

Spenk schreef:
Jeetje ik wist niet dat mensen nog steeds zo waren. Voor nog geen €10 opnieuw bestellen en retour doen alsof die pakketbussen allemaal maar gratis rijden en het totaal geen impact op het milieu heeft. Chapeau!

Nou inderdaad. Bel het bedrijf even op en je krijgt zo de korting. Hoeft er niks teruggestuurd te worden.

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 09:10

Iemand die weet of Sneakermood aan Black Friday doet? Ik heb een paar sneakers gezien die ik moet hebben.

Phen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 10:39

Ik wilde graag een Kindle kopen via Amazon. Maar helaas maar 10 euro korting. Had toch wel iets meer verwacht.

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 10:40

Amazon heeft volgens mij de Black Friday aanbiedingen nog helemaal niet online.

Edit: kennelijk wel :D

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 10:44

Wel grappig, ik hou al een tijdje een automatische kattenbak in de gaten (kennisje was enthousiast) en die staat op Amazon altijd met een kortingscoupon (699-150 coupon = 549).

Voor Black Friday staat er heel groot bij “-23%” maar hij is nu dus €539

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 11:57

Suzanne F. schreef:
Spenk schreef:

Nou inderdaad. Bel het bedrijf even op en je krijgt zo de korting. Hoeft er niks teruggestuurd te worden.

Nou nee, zo is het dus niet perse in alle gevallen. In veel gevallen zegt een bedrijf zelf, bol oa, dus ook dat ze 'm beter opnieuw kunnen bestellen en de eerste retourneren. Dit weet ik uit eigen ervaring als ex-medewerker klantenservice en heb toevallig gisteren nog berichten voorbij zien komen van mensen in de multicooker groep die ditzelfde advies ook nu gewoon nog gekregen hebben. Bol geeft namelijk niet zomaar geld terug want de klantenservice medewerkers hebben hier geen bevoegdheid toe en zoiets moet naar hoofdkantoor gaan en dat gaan ze voor dit soort dingen niet doen - hoofdkantoor doet alleen serieuze issues met echt problemen waar klantenservice niet uitkomt met partners en klanten. Als je al ontzien word, krijg je het in de vorm van een Cadeaubon terug in je account, maar dat soort dingen word alleen gedaan in specifieke situaties waarbij er bv. geen vervangend artikel meer voorradig zou zijn, en nog wat andere redenen. Met deze specifieke situatie waarin een product al verzonden is, en gewoon nog op voorraad is, gaan ze adviseren om het idd te retourneren en opnieuw te laten bestellen - zo is de handleiding bij ze gemaakt welke klantenservice medewerkers moeten volgen. Misschien niet logisch en milieu vriendelijk, maar zo werkt het grotendeels bij Bol in ieder geval. En zo zullen genoeg andere grotere (web)shops ditzelfde systeem hanteren ben ik bang.

--

Voor de fans van Revolution Race. Ze hebben tot 60% korting momenteel *\o/*
Ik ga toch even neuzen tussen de spullen, want ben zo'n fan van hun outdoor kleding!
Met name hun wandel leggings en boven kleding werkt voor mij zo ontzettend goed.

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 12:11

RR heb ik toen broeken bij besteld in verschillende maten maar zat allemaal voor geen ene meter :+

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 12:30

Eens wat de gewone broeken betreft Drico; de broeken zitten bij mij ook voor geen meter. Die zijn maar gemaakt voor een bepaalde bouw mens. Ik ben wat flinker en heeeel klein (1.58) en zelfs de korte variant broeken is me nog 20cm te lang :') Maar dat probleem heb ik helaas met al die outdoor kleding winkels/merken. Er word niet gedacht aan hele kleine mensen en ook niet aan flinkere mensen.

Maar hun wandel leggings daarentegen zitten fantastisch, ik zweer erbij. Vind ze echt heerlijk om te wandelen met de hond, draag niks anders meer. En hun boven kleding, als ik geen slim fit neem, past me ook meer dan prima en is echt geweldig - vooral hun vesten <3 Maar ze hebben ook echt hele goede outdoor jassen enz. Outdoor broeken heb ik gewoon echt opgegeven |(

https://www.revolutionrace.nl/dames/jas ... Color=4212
Deze steekt me wel nog de ogen uit. Wat een tof jasje <3

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 13:11

Suzanne F. schreef:
Spenk schreef:

Ja dit maak ik dus nooit mee. Krijg altijd een mailtje dat het jammer is en succes ermee of inderdaad het advies om te retourneren en nogmaals te bestellen.

Vind dat ook echt slecht van bedrijven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 13:16

Maar voor een paar euro kun je ook denken toch joh laat maar?

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 13:26

Spenk schreef:
Maar voor een paar euro kun je ook denken toch joh laat maar?

Voor een paar euro doe ik dat wel maar als ik een jas koop voor €130 en de volgende dag is hij €95 dan stuur ik er een mailtje achteraan.

Voor een paar euro kan een bedrijf ook denken van die korting geven we zodat we tevreden klanten hebben en goed bezig zijn. Vind de schuld eigenlijk bij de winkel liggen.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 13:36

Ik ben goed geslaagd nog bij Revolution Race. Kon het niet laten.

Heb een van m'n favo wandel leggings erbij gekocht. Daar kan ik er geen genoeg van hebben aangezien ik altijd smerig terug kom van wandelingen met de hond - en dus vaak moet wassen :') En het wind/rain jacket gekocht welke me de ogen uit stak haha. Die is niet voor met echt koud weer in de winter, maar ga ik wel de rest van elk jaar plezier van hebben :j In totaal heb ik €73 korting gehad op de 2 items *\o/*.

Afbeelding
Afbeelding

En ik ben als het goed is eindelijk geslaagd voor de Pinewood hondensport jas. Kwam hem bij Krale tegen voor €200 (wat al 20e goedkoper is tov websites als ActieveHonden) maar nu op Amazon gevonden voor €178inc verzending. Dat is wel een leukere prijs *\o/* (vind deze jas normaal echt bijna nergens voor zo'n prijs, want houd 'm al een paar jaar in de gaten. Normaal zit hij standaard op €220)

Afbeelding

Het is wel nog de vraag of hij past. Er zit geen enkele winkel in de buurt welke ze fysiek verkoopt dus ik heb geen andere optie als online kopen en thuis passen. Maar hopelijk hoeft ie niet retour/zit hij goed <3

En nu moet ik ook echt stoppen met kopen haha. Heb hele leuke kortingen gehad, maar het zijn wel best dure aankopen geweest met alles bij elkaar :')

AbleToDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 13:55

Phen schreef:
Ik wilde graag een Kindle kopen via Amazon. Maar helaas maar 10 euro korting. Had toch wel iets meer verwacht.

Ik ging voor de Paperwhite van 32gb, die heeft wel een fijne korting zie ik net, daar gaat een 35€ af :D

Phen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 14:18

AbleToDream schreef:
Phen schreef:

Ik ging voor de Paperwhite van 32gb, die heeft wel een fijne korting zie ik net, daar gaat een 35€ af :D

€35? Ik zie hem voor €30 goedkoper staan.

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 14:32

HopeDreamer schreef:
Weet iemand of Vitalbix ook mee gaat doen met black friday?

Die heb ik nooit mee zien doen met een kortingsactie helaas

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 14:37

Weet iemand hoe EJ het doet met zijn uitverkoop? Zie veel mensen met Lemieux dekjes met 75% korting. Wordt dit ook aangevuld?

Ik wil wel graag naar de EJ, maar de dichtstbijzijnde is een uur rijden. Dat vind ik niet erg, maar als alle mooie koopjes er al uit zijn en niet aangevuld worden twijfel ik om te gaan

Change03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 14:51

Oretha schreef:
Weet iemand hoe EJ het doet met zijn uitverkoop? Zie veel mensen met Lemieux dekjes met 75% korting. Wordt dit ook aangevuld?

Ik wil wel graag naar de EJ, maar de dichtstbijzijnde is een uur rijden. Dat vind ik niet erg, maar als alle mooie koopjes er al uit zijn en niet aangevuld worden twijfel ik om te gaan

Zelfde vraag!! Maar ze adverteren met op=op dus verwacht niet dat ze dit bijvullen