Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roosch schreef:Is het geen optie dat even bij het bedrijf te parkeren? Hen kost dat waarschijnlijk meer dan die tien euro, even los van het feit dat iets terugsturen en het dan alsnog opnieuw bestellen niet bepaald nodig is voor het milieu onder andere.
Spenk schreef:Jeetje ik wist niet dat mensen nog steeds zo waren. Voor nog geen €10 opnieuw bestellen en retour doen alsof die pakketbussen allemaal maar gratis rijden en het totaal geen impact op het milieu heeft. Chapeau!
Spenk schreef:Jeetje ik wist niet dat mensen nog steeds zo waren. Voor nog geen €10 opnieuw bestellen en retour doen alsof die pakketbussen allemaal maar gratis rijden en het totaal geen impact op het milieu heeft. Chapeau!
Suzanne F. schreef:Spenk schreef:Jeetje ik wist niet dat mensen nog steeds zo waren. Voor nog geen €10 opnieuw bestellen en retour doen alsof die pakketbussen allemaal maar gratis rijden en het totaal geen impact op het milieu heeft. Chapeau!
Nou inderdaad. Bel het bedrijf even op en je krijgt zo de korting. Hoeft er niks teruggestuurd te worden.
Suzanne F. schreef:Spenk schreef:Jeetje ik wist niet dat mensen nog steeds zo waren. Voor nog geen €10 opnieuw bestellen en retour doen alsof die pakketbussen allemaal maar gratis rijden en het totaal geen impact op het milieu heeft. Chapeau!
Nou inderdaad. Bel het bedrijf even op en je krijgt zo de korting. Hoeft er niks teruggestuurd te worden.
Spenk schreef:Maar voor een paar euro kun je ook denken toch joh laat maar?
Oretha schreef:Weet iemand hoe EJ het doet met zijn uitverkoop? Zie veel mensen met Lemieux dekjes met 75% korting. Wordt dit ook aangevuld?
Ik wil wel graag naar de EJ, maar de dichtstbijzijnde is een uur rijden. Dat vind ik niet erg, maar als alle mooie koopjes er al uit zijn en niet aangevuld worden twijfel ik om te gaan