heel even ook off topic, waar komt jouw prachtige houten plank vandaan die in de keuken staat?
Granoek
Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-26 22:38
Even een snelle update want we hebben alles behalve stilgezeten, het gaat nu best hard! Het geld gaat er echter ook hard door helaas
De deuren zijn geverfd en op 3 na de 'sjabrangs' ook (heet dat bij deuren ook kozijn in AN? Ik ken het alleen in dialect haha)
Dan is een grote woonkamer toch wel praktisch
De vloer is nu overal gevoegd en mijn vriend is plintje aan het zetten, afgelopen week hebben ze ook al het bad en de douche geïnstalleerd
De tegels voor rond het bad werden rond de tweede week van maart verwacht, dat gaat ook veel verschil maken. De wastafel ging voor volgende week zijn.
Onze koning Zazou hangt ook al op zijn troon
Ik ga morgen kijken voor gordijnen maar ben na wat online research al teleurgesteld en overweeg gewoon oude lakens voor de ramen te plakken, wat is dit voor geldklopperij
chanicha
Geplaatst: 24-02-26 07:52
Prachtig Granoek Je zal de koning te rijk zijn als jullie er eenmaal wonen
Gordijnen zijn echt duur, niet normaal. Ik moest nieuwe op de slaapkamer. Heb ze in de aanbieding bij de Gamma besteld. Het loont echt om rond te kijken. Zo kwam ik erachter dat bijv Voordeelgordijnen, niet zo voordelig is
chanicha
Geplaatst: 24-02-26 17:23
Ik schrok ook hoor van de prijs van de inbetweens voor de woonkamer, is wel een kamerbreed raam maar had ook helemaal geen rekening gehouden met vitrage
Ja wow, alleen voor de badkamer zou ik 400€ kwijt zijn bij Kwantum. Ben overal gaan kijken maar is ofwel duur, ofwel lelijke kleuren. Denk dat ik er bij Hornbach ga bestellen
Ik heb er uiteindelijk 3 besteld bij Hornbach en kijk even of dat wat is maar dat scheelde me bijna 400€ per raam
Als de buurman me alvast niet in bad kan zien liggen vind ik het voor nu helemaal prima.
Alles is ondertussen geverfd, de plintjes plakken en moeten nog gekit maar dat komt iemand anders doen. Gisteren is mijn kerstcadeau ook alvast verhuisd
In je oude huis stond ook zo’n kacheltje en ik vond het altijd jammer dat we die niet mochten meenemen Dus nu hebben we een nieuwe