Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tinkergirl89 schreef:Klopt, t idee van de groepsswap is (voor nu) dat we iedereen in de groep een geschreven kaartje sturen
Als de groep te groot wordt gaan we gaat iets anders op verzinnen omdat t dan wel aardig in de kosten loopt
cursebreaker schreef:Als de groep te groot word, kan het eventueel aangepast worden door bv lootjes te trekken en dat bv 2/3x te doen - je kunt dan namen uitsluiten die je al eerder getrokken hebt bv. Bij een te grote groep, is het voor de meesten wel al snel wat veel om te doen anders ja.
Siersma schreef:Ik heb inmiddels 4 kaarten verstuurd waarvan er pas 1 aangekomen is. Ik heb zelf nog geen kaarten ontvangen, ik word ongeduldig
Siersma schreef:Ik heb inmiddels 4 kaarten verstuurd waarvan er pas 1 aangekomen is. Ik heb zelf nog geen kaarten ontvangen, ik word ongeduldig
eclair98 schreef:Op de bokt swap kaartjes na, is dit weer het eerste kaartje wat ik heb ontvangen na die 7 in een keer. Eentje uit Rusland dit keer![]()
[ [url=m/8nJUNp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Siersma schreef:Net bericht gehad dat mijn kaart is aangekomen in de USA. 13 dagen over gedaan. Ik heb nu nog een kaart onderweg naar China en Rusland. Benieuwd waneer die aankomen
Melissa0304 schreef:Oh cursebreaker, hebben ik en Marjo alsnog zelfde kaartje gestuurd als ik in je boek kijk