Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Westhof schreef:M_D_H schreef:Maar dan heb je het ook over Grease
Dat is gewoon een goede musical, €115,- voor 2 kaartjes is echt een prima deal hoor
Ja ik zit totaal niet in die wereldMaar door de prijs is het in ieder geval wel iets anders geworden
M_D_H schreef:fjordjes schreef:Nee dat is niet mogelijk, ik ben nog herstellende van mijn overspannenheid dus dat zit er ook even niet in voor mij.
DuoPenotti ik zoek een pensionstal met volpension, waar paarden het jaarrond naar buiten kunnen minimaal 8 uur per dag, liever meer, veel hooi, Brok niet nodig. Ik zelf ben blij met een buitenbak, meer heb ik niet nodig. Wel 1 die fatsoenlijk te rijden blijft. Budget is 300 euro.
Ik zoek geen pp of 24/7 buiten, vind mijn paard geen geslaagd idee.
purny schreef:Rennie89 schreef:En ik heb idd een wortelkanaal behandeling nodig… ik ga deze morgen doen. Ik schrik wel van de kosten… kon er ook nog wel bijbel ik mijn leidinggevende, zegt hij “je klinkt gewoon goed”… ja vind je het gek, ik ben wel wat aan zenuwpijn gewend maar dat is meer een masker dan dat ik echt kan functioneren. Ik kan niet eten, niet slapen of wat dan ook
daarbij heb ik nu dus antibiotica met tramadol dus dat heeft ook zeker invloed op mij.
Sterkte!
Ik schrok van de prijzen van mijn kronen.
Tandarts vertelde mij dat ik 3 kronen nodig had. Vroeg aan hem wat dat ging kosten en de beste man zei doodleuk: 600 euro per stuk.
Urbanus schreef:Het alternatief is je tand laten trekken.
Siggislief schreef:Ik heb 1,5 jaar geleden de wortelkanaalbehandeling gehad,
en de TA hoopte dat het nog even konden uitstellen naar het nieuwe jaar ivm de kosten.
Alleen de kies dacht er anders over..dus zat 2 weken later als nog in de stoel.
Maar de gelieve TA zei wel ik maak het pas wel af in het nieuwe jaar.
Heb toen een tijdje met een noodvulling rond gelopen tot dat ik iets oranje uit mijn mond haalde...
Toen was het tijd voor de volledige behandeling....nog nooit zo claustrofobisch geweest met zo'n micro-giga-scoop in mijn smoelwerk gehad.
Rennie89 schreef:Urbanus schreef:Het alternatief is je tand laten trekken.
Zou voor mij niet eens een probleem zijn… heb toch een veel te smalle kaak en het gaat om mijn achterste kiesmaar ook dan moet er nog een behandeling gedaan worden lijkt mij?
Ik vind dat dit soort dingen inderdaad in de basis zorg moeten zitten….
Rennie89 schreef:Oefff… dat is echt heftig… 1 tand minder geen probleem maar meerdere verliezen is echt heftig… lijkt mij echt zwaar klote
MyWishMax schreef:Rennie89 schreef:Oefff… dat is echt heftig… 1 tand minder geen probleem maar meerdere verliezen is echt heftig… lijkt mij echt zwaar klote
Die ene is idd echt niet erg, vooral niet als het de achterste is! Dat was mijn eerste en achteraf nog beter ook
Maar het is vervelend, ja. Niks aan te doen, dus overleven we ook wel weereven rijke vent zoeken en dan neem ik wel neppers waar het nodig is
_Lois_ schreef:Ik erger me aan mijn medestudenten die het vervelend vinden dat hun studie zoveel tijd kost waardoor ze geen tijd hebben voor andere dingen (werken en studentenvereniging)
Ben vooralsnog nog erg weinig mensen tegengekomen met een beetje werkhouding en motivatie, erg fijn met groepsopdrachten
M_D_H schreef:Menino schreef:
Broer van een tandarts werkt ook.
Dochter van een mondhygieniste werkt ook prima hoor