Wat ringen betreft gaan wij het iets anders doen. Ik heb een suuuuuuper mooie verlovingsring en ik had al een ring die me erg dierbaar is die om mijn andere ringvinger past. Mijn verloofde zal zijn ring waarschijnlijk nooit gaan dragen, dus wij vonden het een beetje zonde om een set van €2500 te kopen terwijl we de ringen vervolgens niet dragen. Omdat we toch iets willen uitwisselen, wordt het een setje vriendschapsringen van bijvoorbeeld Lucardi en die gaan dan na de bruiloft in een mooie glazen case op onze bureaus (we zitten allebei veel achter de computer).
. Ik heb mijn best gedaan en hopelijk niemand gemist.
... Wij zitten qua bedrag voor de ringen dan ook wel boven de genoemde prijzen hier, maar ik ben er mega blij mee. We gaan ze ook absoluut dragen, we hebben geen werk waarvoor ze af moeten. Weet eigenlijk niet of ik het al gezegd had, maar we hebben ze ook al in huis! Even gepast en nu braaf opgeborgen. We zijn er mega mega blij mee.
Foto’s maken doen we ook in park, vriend van ons is fotograaf en gaat de foto’s maken. Het is echt helemaal ons zo, zo leuk. Het diner wordt een BBQ.
helaas heb ik bij elk vrijgezellenfeest wel drama meegemaakt omtrent het budget. De 1 die alles wel prima vind en de ander die op elke euro kijkt. Sommige vriendinnen lagen dichterbij de bruid dan de ander en die hebben logischerwijs ook een ander budget dan.
Dat recht heb je gewoon, zonder dat daar een nare bijsmaak aan hoeft te hangen.