Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Avalanche schreef:Dorine92 schreef:Hee hallo sommige mensen moeten gewoon ook nog even werken ja?![]()
Nee, jij claimt dat dat kan. Extraordinary claims require extraordinary evidence.
Dus graag de berekening. Maar wat ik denk, is dat je dat niet kunt, en dat je een beetje gejokt hebt![]()
Als je dat wel kunt, wil ik hem graag volledig alle kosten in cijfers en onderbouwd waarom de prijs is wat die is. Dus graag de links erbij.
Aangezien jij vol zelfvertrouwen riep dat het kan, neem ik aan dat je dat vrij simpel kunt bewijzen.
Avalanche schreef:Dorine92 schreef:Je weet duidelijk niet waar je het over hebt. Blijkbaar geen ervaring met reizen
Grappig, want ik ben de hele wereld over gereisdZo fijn dat weer bevestigd is hoe je niet oordeelt. Heel goed!
![]()
Tazzey schreef:Dorine, ik nodig je graag eens uit om een dagje met mij mee te lopen. Ik doe als jurist vrijwilligers werk waarbij ik mensen juridische bijstand lever die diep in de schulden en de armoede zitten. Jouw bekrompen kijk op armoede en schuldproblematiek is werkelijk tenenkrommend en op het randje van schandalig.
Je hebt werkelijk waar geen enkel idee hoe het werkt in onze samenleving. Je hebt de klok niet eens horen luiden.
Als ik jouw berichten lees en dan even aan mijn cliënten denk dan word ik woest en verdrietig. Je moet je gaan schamen, en diep ook!
Dorine92 schreef:Grappig dat je dan al die tijd niet hebt geweten dat je gewoon eten mee kunt nemen in je koffer
Avalanche schreef:Ik hoef geen reisplan hoor. Wel een begroting van de kosten.
En aangezien jij in minder dan een minuut kon roepen dat dat kon, neem ik aan dat je ook wel in een paar minuten een begroting kunt maken. Zo moeilijk moet dat niet zijn dan.
Avalanche schreef:Dorine92 schreef:Grappig dat je dan al die tijd niet hebt geweten dat je gewoon eten mee kunt nemen in je koffer
Dan moet je het aangeven bij customs, en het kan heel goed dat ze niet toestaan dat je het meeneemt. Wat overigens vrij regelmatig gebeurt.
Komt mijn berekening nog?
Want je bent het mooi aan het ontwijken zo. Althans, pogingen doen tot, want tot nu ben je niet bijzonder succesvol.
Tazzey schreef:Jij hebt geen idee wie mijn cliënten zijn en kunt dus ook niet oordelen over hun denkwijze. Je blijft veroordelen. Je bent in dit topic meerdere keren terecht gewezen en je blijft doorgaan. Ik begin te vermoeden dat je hier gewoon plezier uit haalt. Je leest niet wat anderen zeggen maar legt ze woorden in hun mond die zij niet gebezigd hebben, je wijst mensen terecht dat ze geen vooroordelen mogen hebben maar vervolgens heb je zelf zulke enorme vooroordelen over hele volkstammen waar de honden geen brood van lusten.
Dus ja, jij hebt wel degelijk een heel goede reden om je je ogen uit de kop te schamen.
Dorine92 schreef:Tazzey schreef:Jij hebt geen idee wie mijn cliënten zijn en kunt dus ook niet oordelen over hun denkwijze. Je blijft veroordelen. Je bent in dit topic meerdere keren terecht gewezen en je blijft doorgaan. Ik begin te vermoeden dat je hier gewoon plezier uit haalt. Je leest niet wat anderen zeggen maar legt ze woorden in hun mond die zij niet gebezigd hebben, je wijst mensen terecht dat ze geen vooroordelen mogen hebben maar vervolgens heb je zelf zulke enorme vooroordelen over hele volkstammen waar de honden geen brood van lusten.
Dus ja, jij hebt wel degelijk een heel goede reden om je je ogen uit de kop te schamen.
Klopt maar als ze 136 euro niet veel geld en geen reden tot stress vinden, snap ik in ieder geval wel waarom ze bij jou terechtgekomen zijn
Dorine92 schreef:Nee je krijgt je berekening niet. Zoals ik al vanaf het begin aangeef heb ik wel wat beters te doen.
En over dat eten... ga maar gewoon even googlen