Bestoken met mails en belletjes is mijne inziens toch iets meer dan een berichtje op bokt Edit: vind het niet oke dat we, naast richshamen, TS nu ook al een gevoel gaan geven dat ze niet genoeg doet.
Ik denk dat TS juist heel veel heeft gedaan als in klacht neerleggen bij winkel en het uit laten zoeken. Ze zou hoogstens nog een aantal keren kunnen vragen hoe het staat met hun klacht. Meestal mag een winkel of iets er een aantal weken over doen. En ze is vast niet de enige met haar klacht.
Rocamor
Geplaatst: 25-02-23 14:59
KB12 schreef:
Susanne schreef:
Nog een reactie gehad?
Het is nog steeds in behandeling. De algemene klantenservice kan mij hierdoor nog niet verder helpen, omdat het nog niet is afgehandeld.
Negeert de grote rode letters, want ik ben benieuwd of je al verder bent
Hallo hallo, ik was dit topic een beetje uit het oog verloren. Ik heb op geen enkele manier meer een reactie of update ontvangen van de bijenkorf. Helaas is mijn lieve opa ernstig ziek geworden en nu is vooral mijn aandacht daar. Hierdoor is dit topic ook aan mijn aandacht ontglipt. Ik zou er heel graag nog iets mee willen doen, maar helaas kost dit veel tijd en moeite, en die heb en had ik de afgelopen weken echt niet. Ik ben nog steeds 10000% van mening dat de bijenkorf dit totaal klantonvriendelijk en niet juist heeft afgehandeld. Het voelt nu een beetje alsof de missie gefaald is, maar helaas kan ik er momenteel niets beters van maken