Wat heb jij nog nooit gedaan, wat je eigenlijk niet durf toe te geven?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 11:57

Mijn moeder dumpte me iedere mogelijkheid op een ponykamp zodat ze een weekje rust had en ik vond het fantastisch :)) . Ben denk ik wel 15x op ponykamp geweest := . Minimaal….

Anoniem

Re: Wat heb jij nog nooit gedaan, wat je eigenlijk niet durf toe te geven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 11:59

Ik vond het na twee keer wel genoeg geweest. :') Het allerergste was die vervloekte bonte avond, brrrr. Daar kon ik me echt de hele week druk over maken, ik vond dat zo afschuwelijk.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 12:07

Ben nooit op een echte ponykamp geweest, maar wel eens op stal met m'n eigen pony en wat vriendinnen die ook een eigen pony hadden.

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 12:20

Ik ben ook nooit op ponykamp geweest, maar ik ben dan ook pas als volwassene gaan rijden. Dat hele pennymeisjesgebeuren maakte nou juist dat paardrijden als kind voor mij geen optie was. Niet eens "stom", gewoon iets dat ik niet deed omdat ik nou eenmaal geen meisje was.

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 12:23

Ik heb nog nooit Star Wars gezien. Ben nog nooit dronken geweest en heb die behoefte ook niet (ben 21). Ik ben nog nooit op een festival of concert geweest. En ook dat trekt mij niet.

Mensen vinden me nu altijd saai :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 12:31

Pepperrr schreef:
Ik heb nog nooit Star Wars gezien. Ben nog nooit dronken geweest en heb die behoefte ook niet (ben 21). Ik ben nog nooit op een festival of concert geweest. En ook dat trekt mij niet.

Veel mensen vinden mij ook saai omdat ik niet houd van feesten en veel zuipen. Iemand had ooit het lef om tegen me te zeggen “live a little.” Als ik iets doe, is het dat, maar niet binnen de muren van m’n studentenvereniging en m’n eigen kamertje als ik de dag erna lig uit te brakken. :') Dan hang ik toch liever aan de Tafelberg in Kaapstad, laat m’n schaap een dansje doen op de Pont d’Avignon of duik tussen de haaien op St Kitts. :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 13:18

musiqolog schreef:
Ik ben ook nooit op ponykamp geweest, maar ik ben dan ook pas als volwassene gaan rijden. Dat hele pennymeisjesgebeuren maakte nou juist dat paardrijden als kind voor mij geen optie was. Niet eens "stom", gewoon iets dat ik niet deed omdat ik nou eenmaal geen meisje was.

Gemiste kans, allebei mijn broers rijden en die hebben een fantastische tijd gehad met alle meiden om zich heen.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 13:20

Ik heb nog nooit een dansend schaap gehad, of gezien

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 13:21

Telpeva schreef:

Was bij zo'n talentenjacht op SBS!

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 13:32

Urbanus schreef:
musiqolog schreef:

Gemiste kans, allebei mijn broers rijden en die hebben een fantastische tijd gehad met alle meiden om zich heen.

Zo is het. Gelukkig ben ik uiteindelijk alsnog begonnen.

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 13:36

Mkango schreef:
Pepperrr schreef:

Veel mensen vinden mij ook saai omdat ik niet houd van feesten en veel zuipen. Iemand had ooit het lef om tegen me te zeggen “live a little.” Als ik iets doe, is het dat, maar niet binnen de muren van m’n studentenvereniging en m’n eigen kamertje als ik de dag erna lig uit te brakken. :') Dan hang ik toch liever aan de Tafelberg in Kaapstad, laat m’n schaap een dansje doen op de Pont d’Avignon of duik tussen de haaien op St Kitts. :+

Ja precies dat zeggen ze ook wel eens tegen mij. Kom op je bent jong, ga eens leven en plezier hebben.

Ja maar ik héb geen plezier in uitgaan en zuipen.

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 13:45

musiqolog schreef:

In al onze ponykamp groepen zaten altijd jongens. Dus heel eerlijk gezegd vind ik dat geen reden ;) we hadden een fantastische tijd met z’n alleen. De niet paard gerelateerde onderwerpen boeiden me nooit zo maar de kans om de hele dag op stal rond te hangen tussen de paarden was echt een fantastische ervaring voor mij.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 14:46

Telpeva schreef:

Een wat?

(Gaat voortaan in de trein weer vaker uit het raam kijken of er schapen dansen in de wei)

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-23 14:57

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 13:00

Ik ben ook nog nooit op ponykamp geweest en heb ook nog nooit films als Silver gezien.
Ik ben wel op ponykamp geweest als begeleider van paardrijden voor gehandicapten, dus ik denk dat dit wel telt :))

Ik ben nog nooit in de sportschool geweest.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 13:04

Apple schreef:

Ik wou dat ik dat kon zeggen -O-

:')

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 13:08

Apple schreef:

Same, weet alleen niet of het iets is om trots op te zijn :P

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 13:10

Wel de sportschool van de fysio, telt dat ook :D
Die verhuurde ook zonder fyso begeleiding. Dus was wel ook een echte sportschool.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-23 14:19

MarlindeRooz schreef:
Mijn ponykamp was traumatisch. *D

Dat hoort toch ook bij ponykamp :') een groot drama toneelstuk

Picopico

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-23 17:34

Apple schreef:

Ik alleen gedwongen door school :') Laten we zeggen dat aerobics niet mijn ding is :')

Ik ben nog nooit in een achtbaan over de kop geweest. Ben ik ook niet van plan :o

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-23 22:13

Picopico schreef:
Ik ben nog nooit in een achtbaan over de kop geweest. Ben ik ook niet van plan :o

O, dat is een goeie. Dat heb ik ook nog nooit gedaan. Ik durf dat echt, echt, echt niet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-23 20:29

Ik heb nog nooit vis gebakken.
Ik lust het niet...