Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pepperrr schreef:Veel mensen vinden mij ook saai omdat ik niet houd van feesten en veel zuipen. Iemand had ooit het lef om tegen me te zeggen “live a little.” Als ik iets doe, is het dat, maar niet binnen de muren van m’n studentenvereniging en m’n eigen kamertje als ik de dag erna lig uit te brakken.Ik heb nog nooit Star Wars gezien. Ben nog nooit dronken geweest en heb die behoefte ook niet (ben 21). Ik ben nog nooit op een festival of concert geweest. En ook dat trekt mij niet.
Mensen vinden me nu altijd saai
musiqolog schreef:Ik ben ook nooit op ponykamp geweest, maar ik ben dan ook pas als volwassene gaan rijden. Dat hele pennymeisjesgebeuren maakte nou juist dat paardrijden als kind voor mij geen optie was. Niet eens "stom", gewoon iets dat ik niet deed omdat ik nou eenmaal geen meisje was.
Urbanus schreef:musiqolog schreef:Ik ben ook nooit op ponykamp geweest, maar ik ben dan ook pas als volwassene gaan rijden. Dat hele pennymeisjesgebeuren maakte nou juist dat paardrijden als kind voor mij geen optie was. Niet eens "stom", gewoon iets dat ik niet deed omdat ik nou eenmaal geen meisje was.
Gemiste kans, allebei mijn broers rijden en die hebben een fantastische tijd gehad met alle meiden om zich heen.
Mkango schreef:Pepperrr schreef:Veel mensen vinden mij ook saai omdat ik niet houd van feesten en veel zuipen. Iemand had ooit het lef om tegen me te zeggen “live a little.” Als ik iets doe, is het dat, maar niet binnen de muren van m’n studentenvereniging en m’n eigen kamertje als ik de dag erna lig uit te brakken.Ik heb nog nooit Star Wars gezien. Ben nog nooit dronken geweest en heb die behoefte ook niet (ben 21). Ik ben nog nooit op een festival of concert geweest. En ook dat trekt mij niet.
Mensen vinden me nu altijd saaiDan hang ik toch liever aan de Tafelberg in Kaapstad, laat m’n schaap een dansje doen op de Pont d’Avignon of duik tussen de haaien op St Kitts.
musiqolog schreef:Ik ben ook nooit op ponykamp geweest, maar ik ben dan ook pas als volwassene gaan rijden. Dat hele pennymeisjesgebeuren maakte nou juist dat paardrijden als kind voor mij geen optie was. Niet eens "stom", gewoon iets dat ik niet deed omdat ik nou eenmaal geen meisje was.