Secret Santa: Boekeneditie

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lian

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 20:43

Selina schreef:
Daar waar de rivierkreeften zingen vond ik ook een mooi boek. Er komt ook een film van volgend jaar.

Die is al uit, was geloof ik van het zomer te zien. Maar vast binnenkort op een streamingdienst! Ook een mooie film trouwens.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 20:44

Lian schreef:
Selina schreef:
Daar waar de rivierkreeften zingen vond ik ook een mooi boek. Er komt ook een film van volgend jaar.

Die is al uit, was geloof ik van het zomer te zien. Maar vast binnenkort op een streamingdienst! Ook een mooie film trouwens.

Oh :+
Ik loop achter.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 20:56

Wat een mooie paketten allemaal! Begin nu wel nieuwsgierig te raken naar de mijne :D .

Ik heb eindelijk alles binnen, alleen nog even kijken wanneer het op de post kan, misschien morgen maar kan ook maandag worden. Is geen vederlicht pakketje :Y) .

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-22 20:58

Adamootje schreef:
Ik heb mijn pakket ook binnen! *\o/*

Pakketje! Ik twijfelde eerst nog van welke Secret Santa editie dit pakket kwam, maar het werd al snel duidelijk dat dit pakket hoorde bij de SS-boekeneditie.
[ [url=m/3z87oT.jpg]Afbeelding[/url] ]

In de doos zaten een aantal prachtig ingepakte cadeautjes en verschillende smaken thee. Echt een verwenpakket zo. Heerlijk! Bovendien heb ik ook een aantal boekenleggers gekregen die heel goed van pas zullen komen.
[ [url=m/6HwYg1.jpg]Afbeelding[/url] ]

En de hints. De ene hint verwijst naar Rammstein en de andere naar Heartland.
[ [url=m/duy08Q.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/CyTWeK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dan de boeken! Komt een vrouw bij de dokter kende ik inderdaad al, maar de andere twee romans nog niet, dus daar ga ik veel leesplezier aan beleven. :D
[ [url=m/3CEZ4F.jpg]Afbeelding[/url] ]

Verder gaf mijn Secret Santa aan dat zij om twee redenen niet door het boek Komt een vrouw bij de dokter kwam. Mogelijk vielen het perspectief (ik-perspectief) en het genre niet in de smaak. Ik weet vrijwel zeker dat Marjo mijn Secret Santa is. Heel erg bedankt voor dit mooie pakket! <3

Edit: ik ben erg benieuwd geworden naar je boekentip (Aan het einde van de wereld - Kristin Hannah)!

Wat fijn dat je er blij mee bent! De quote op de achterkant van een van de boekenleggers was stiekem ook een hint haha!

Lian schreef:
Selina schreef:

Hij staat op Prime, maar daar moet je wel betalen nog. Ik heb gehoord dat de film tegenvalt ten opzichte van het boek dus ik wacht nog even met kijken totdat ie gratis te zien is :')

Lian

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 21:11

Marjo schreef:
Hij staat op Prime, maar daar moet je wel betalen nog. Ik heb gehoord dat de film tegenvalt ten opzichte van het boek dus ik wacht nog even met kijken totdat ie gratis te zien is :')

Ik vond het een mooie verfilming, maar zeker minder sterk dan het boek inderdaad. Aantal keuzes gemaakt die ik een beetje jammer vond (waarschijnlijk om het voor een breder publiek interessant te maken) en het acteerwerk liet af en toe te wensen over. Wel hele mooie natuurbeelden.

Maartje_M

Re: Secret Santa: Boekeneditie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 21:15

Oh dat boek heb ik ook nog op mijn tbr staan!

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 22:28

Zertab schreef:
Nog een gokje... Topsylover ben jij mijn Santa? :)

Ja ik was het! *\o/*
Nadat ik je post las besefte ik me hoe slecht mijn hint eigenlijk was want de naam van de schrijver stond er niet eens bij 8)7

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-22 22:36

topsylover schreef:
Zertab schreef:
Nog een gokje... Topsylover ben jij mijn Santa? :)

Ja ik was het! *\o/*
Nadat ik je post las besefte ik me hoe slecht mijn hint eigenlijk was want de naam van de schrijver stond er niet eens bij 8)7

Jeeh *\o/* met dank aan een Bokker die jou als verdachte had oeps haha.

Maar echt een super leuk pakket <3 dankjewel!

Moonlight91

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 13:17

Leuk al die pakketjes en leuk dat iedereen zo blij is met de gekozen boeken :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 15:55

Ik vrees dat zelfs het verzenden van een cadeautje van nog geen twee tientjes dankzij Brexit wat meer voeten in de aarde had dan ik dacht. Mijn ouders komen hier met kerst en gaan de 27ste weer naar Nederland, dus ik geef het in overleg met Marjo aan hun mee, zodat zij het vanuit Nederland kunnen verzenden.

Alvast excuses aan mijn lootje. Er is echt een, hopelijk, leuk pakketje voor je onderweg, maar het duurt dus wel wat langer helaas. :\ De lol van het raden is er wel een beetje vanaf dan, maar ik hoop dat het pakketje dat enigszins goedmaakt!

GrafTories en hun Brexit :x

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 15:58

Mkango wat irritant. Maar je doet er genoeg moeite voor. Ik zou het niet erg vinden om te moeten wachten :)

Oeeh krijg nu net mijn pakketje

Ken die schrijver niet maar lijkt me heel spannend (als dat zo is heb ik er weer 1 die ik kan gaan verzamelen :'))

Van wie daar moet ik even over nadenken…

Ik denk van Autumn (als ik het zo goed schrijf)

Afbeelding

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 16:49

xoranlover schreef:
Mkango wat irritant. Maar je doet er genoeg moeite voor. Ik zou het niet erg vinden om te moeten wachten :)

Oeeh krijg nu net mijn pakketje

Ken die schrijver niet maar lijkt me heel spannend (als dat zo is heb ik er weer 1 die ik kan gaan verzamelen :'))

Van wie daar moet ik even over nadenken…

Ik denk van Autumn (als ik het zo goed schrijf)

[ [url=m/Hij5dJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

:D :D Klopt!! Ik hoop dat je het boek leuk vindt!

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 17:09

Ik denk t wel. Het lijkt me heel spannend. Ben er nu nog 1 aan het lezen daarna ga ik deze lezen :D

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 17:29

Leuk om al die verschillende boeken ook voorbij te zien komen!

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 17:33

xoranlover schreef:
Ik denk t wel. Het lijkt me heel spannend. Ben er nu nog 1 aan het lezen daarna ga ik deze lezen :D

Hij leek mij ook heel spannend haha, kon hem zelf ook maar moeilijk wegleggen :P ik vond het qua genre ook wel passend bij jou. Ben benieuwd wat je ervan vond als je hem gelezen hebt.

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 18:02

Ik zie ook allemaal boeken voorbij komen die op mijn to-read lijst komen :))

Mkango schreef:
Ik vrees dat zelfs het verzenden van een cadeautje van nog geen twee tientjes dankzij Brexit wat meer voeten in de aarde had dan ik dacht. Mijn ouders komen hier met kerst en gaan de 27ste weer naar Nederland, dus ik geef het in overleg met Marjo aan hun mee, zodat zij het vanuit Nederland kunnen verzenden.

Alvast excuses aan mijn lootje. Er is echt een, hopelijk, leuk pakketje voor je onderweg, maar het duurt dus wel wat langer helaas. : De lol van het raden is er wel een beetje vanaf dan, maar ik hoop dat het pakketje dat enigszins goedmaakt!

GrafTories en hun Brexit :x

Jij hebt je best gedaan, als het pakketje uiteindelijk maar over komt. Ik vind het echt heel tof dat je mee doet vanuit de UK! En ik hoop dat jou pakketje dan uiteindelijk ook optijd aan komt

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 22:24

Autumnn schreef:
xoranlover schreef:

Hij leek mij ook heel spannend haha, kon hem zelf ook maar moeilijk wegleggen :P ik vond het qua genre ook wel passend bij jou. Ben benieuwd wat je ervan vond als je hem gelezen hebt.

Ik zal het je laten weten. Ben nu de rode koningin aan het lezen van Juan Gómez- Jurado.

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-22 15:01

Ik kreeg een berichtje van mijn SS dat mijn pakketje bij de buren lag en inderdaad *\o/*

Wat heeft mijn SS het pakketje super leuk ingepakt, het leek net een kerstpakket :D Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik ga nog even puzzelen wie ik denk wie het is! Het boek had ik zelf denk ik niet uitgezocht, maar toen ik de achterkant ging lezen werd ik wel heel enthousiast *\o/* precies dit was ook waarom ik meedeed, even een keer buiten mijn comfortzone en dat is gelukt! ik ben heel benieuwd!!! Alvast heel erg bedankt, SS!

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-22 16:10

Wat balen van het verzenden Mkango, maar dit is een goede oplossing!

En mooie pakketten komen er weer langs!

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-22 16:13

Ik denk dat mijn Secret Santa Moondust is, klopt dat? :D

Moondust

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-22 17:54

Autumnn schreef:
Ik denk dat mijn Secret Santa Moondust is, klopt dat? :D

Jaaa ik was het! Fijn dat je er blij mee bent! Ik hoopte inderdaad dat het een beetje buiten je comfort zone maar toch leuk zou zijn, blij dat het gelukt is! ;)

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-22 18:47

Autumnn schreef:
Ik kreeg een berichtje van mijn SS dat mijn pakketje bij de buren lag en inderdaad *\o/*

Wat heeft mijn SS het pakketje super leuk ingepakt, het leek net een kerstpakket :D [ [url=m/GUGepC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6fFeBl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Zml0DB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Nx14vx.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ga nog even puzzelen wie ik denk wie het is! Het boek had ik zelf denk ik niet uitgezocht, maar toen ik de achterkant ging lezen werd ik wel heel enthousiast *\o/* precies dit was ook waarom ik meedeed, even een keer buiten mijn comfortzone en dat is gelukt! ik ben heel benieuwd!!! Alvast heel erg bedankt, SS!

Waar gaat het boek over? Ik zie hier echt ontzettend veel boeken waar ik nog nooit van gehoord heb. Kei leuk om ideeën op te doen.

Sterrendief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-22 21:00

Ik was gisteren de hele dag van huis, maar bij thuiskomst stond er een heel vrolijk pakketje op me te wachten... :D

Met daarin een boek en een heerlijk chocolaatje.

Na een hele dag werken en alle ellende van afgelopen week was ik alleen niet helemaal helder meer, denk ik. Had gisteravond het pakketje al uitgepakt en de kaart gelezen en dacht toen nog: 'Hmmm... Ik mis de hint.' >;)

Vandaag de doos verder uitgeplozen, binnenzijde van het inpakpapier bekeken, door het boek gebladerd en tijdens die harde zoektocht de chocola al opgepeuzeld. De hele dag zitten broeden en dit topic doorgespit. Bleek net dat ik gewoon stekeblind ben en een deel van de tekst in de kaart niet goed heb gelezen |o :') . Want de hint is reuze duidelijk en verwees naar de chocoladepop (waarvan de wikkel inmiddels al bij het afval ligt, shhh :+).

Allereerst nog even het boek en de kaart trouwens:

Afbeelding

Afbeelding

Ik ben groot fan van Leigh Bardugo en dit boek stond hoog op mijn TBR, dus ik ben er héél blij mee! :D Heb helemaal zin om er lekker in te beginnen.

En wat betreft de hint: de bijgevoegde chocoladepop was van M&M's en kijkend naar het namenlijstje in dit topic heb ik dan ook één hoofdverdachte:

Maartje_M, ben jij toevallig mijn Secret Santa? {:)

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-22 21:07

Jaaaaa dat was ik :D
Fijn dat je blij met het boek bent! Veel leespleizer!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 10:10

Hier kreeg ik vrijdag een berichtje (die ik zaterdag pas las) of ik het pakketje ontvangen had. Want, stond er bij de T&T code, deze was in de brievenbus bezorgd en dat zou niet passen. Ik 's avond naar de brievenbus (wij hebben nog zo'n groene PTT bus) en die was helemaal leeg.

Gisteren kwam mijn man met een pakketje binnen; hij had de brievenbus geleegd zaterdagavond toen hij naar een verjaardag ging, en is toen doorgereden. En het pakketje pastte PRIMA in de brievenbus vond de dienstdoende pakketbezorger :+

Afbeelding
<3 Boekenlegger lijkt zelf geschilderd!

Afbeelding
Ik heb toevallig de tegenhanger van het linkerboek, namelijk 'Houden van dingen die niet perfect zijn', dus dit is een mooie aanvulling! En het linkerboek lijkt mij ontzettend interessant.

Heel erg bedankt, en ik denk, Selina :D