Selina schreef:Daar waar de rivierkreeften zingen vond ik ook een mooi boek. Er komt ook een film van volgend jaar.
Die is al uit, was geloof ik van het zomer te zien. Maar vast binnenkort op een streamingdienst! Ook een mooie film trouwens.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Adamootje schreef:Ik heb mijn pakket ook binnen!![]()
Pakketje! Ik twijfelde eerst nog van welke Secret Santa editie dit pakket kwam, maar het werd al snel duidelijk dat dit pakket hoorde bij de SS-boekeneditie.
[ [url=m/3z87oT.jpg]Afbeelding[/url] ]
In de doos zaten een aantal prachtig ingepakte cadeautjes en verschillende smaken thee. Echt een verwenpakket zo. Heerlijk! Bovendien heb ik ook een aantal boekenleggers gekregen die heel goed van pas zullen komen.
[ [url=m/6HwYg1.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de hints. De ene hint verwijst naar Rammstein en de andere naar Heartland.
[ [url=m/duy08Q.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CyTWeK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dan de boeken! Komt een vrouw bij de dokter kende ik inderdaad al, maar de andere twee romans nog niet, dus daar ga ik veel leesplezier aan beleven.![]()
[ [url=m/3CEZ4F.jpg]Afbeelding[/url] ]
Verder gaf mijn Secret Santa aan dat zij om twee redenen niet door het boek Komt een vrouw bij de dokter kwam. Mogelijk vielen het perspectief (ik-perspectief) en het genre niet in de smaak. Ik weet vrijwel zeker dat Marjo mijn Secret Santa is. Heel erg bedankt voor dit mooie pakket!
Edit: ik ben erg benieuwd geworden naar je boekentip (Aan het einde van de wereld - Kristin Hannah)!
Lian schreef:Selina schreef:Daar waar de rivierkreeften zingen vond ik ook een mooi boek. Er komt ook een film van volgend jaar.
Die is al uit, was geloof ik van het zomer te zien. Maar vast binnenkort op een streamingdienst! Ook een mooie film trouwens.
Marjo schreef:Hij staat op Prime, maar daar moet je wel betalen nog. Ik heb gehoord dat de film tegenvalt ten opzichte van het boek dus ik wacht nog even met kijken totdat ie gratis te zien is
topsylover schreef:Zertab schreef:Nog een gokje... Topsylover ben jij mijn Santa?
Ja ik was het!![]()
Nadat ik je post las besefte ik me hoe slecht mijn hint eigenlijk was want de naam van de schrijver stond er niet eens bij
xoranlover schreef:Mkango wat irritant. Maar je doet er genoeg moeite voor. Ik zou het niet erg vinden om te moeten wachten
Oeeh krijg nu net mijn pakketje
Ken die schrijver niet maar lijkt me heel spannend (als dat zo is heb ik er weer 1 die ik kan gaan verzamelen)
Van wie daar moet ik even over nadenken…
Ik denk van Autumn (als ik het zo goed schrijf)
[ [url=m/Hij5dJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mkango schreef:Ik vrees dat zelfs het verzenden van een cadeautje van nog geen twee tientjes dankzij Brexit wat meer voeten in de aarde had dan ik dacht. Mijn ouders komen hier met kerst en gaan de 27ste weer naar Nederland, dus ik geef het in overleg met Marjo aan hun mee, zodat zij het vanuit Nederland kunnen verzenden.
Alvast excuses aan mijn lootje. Er is echt een, hopelijk, leuk pakketje voor je onderweg, maar het duurt dus wel wat langer helaas.De lol van het raden is er wel een beetje vanaf dan, maar ik hoop dat het pakketje dat enigszins goedmaakt!
GrafTories en hun Brexit![]()
Autumnn schreef:xoranlover schreef:Ik denk t wel. Het lijkt me heel spannend. Ben er nu nog 1 aan het lezen daarna ga ik deze lezen
Hij leek mij ook heel spannend haha, kon hem zelf ook maar moeilijk wegleggenik vond het qua genre ook wel passend bij jou. Ben benieuwd wat je ervan vond als je hem gelezen hebt.
Autumnn schreef:Ik kreeg een berichtje van mijn SS dat mijn pakketje bij de buren lag en inderdaad![]()
Wat heeft mijn SS het pakketje super leuk ingepakt, het leek net een kerstpakket[ [url=m/GUGepC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6fFeBl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Zml0DB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Nx14vx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ga nog even puzzelen wie ik denk wie het is! Het boek had ik zelf denk ik niet uitgezocht, maar toen ik de achterkant ging lezen werd ik wel heel enthousiastprecies dit was ook waarom ik meedeed, even een keer buiten mijn comfortzone en dat is gelukt! ik ben heel benieuwd!!! Alvast heel erg bedankt, SS!