Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 19:22

black_kelpie schreef:
Relaxed schreef:
Inshared komt bij mij nog steeds als goedkoopste omhoog via pricewise.. overstappen zou ik sowieso mee wachten, de rest zal ongetwijfeld volgen..

Volgens mij mogen ze pas een verhoging doorvoeren na het einde van je jaarcontract? Of je moet in de tussentijd schade rijden, maar dat was ik niet van plan.

Ik zit al jaren daar, dus geen idee.. gaat bij mij pas 26 december in.

deksel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 19:48

Ik zit tijdelijk bij een andere hogeschool voor mijn minor. En al mijn klasgenoten zijn gelovig. Prima maar ik word echt kriegel van de mate waarin ze god betrekken in het antwoord geven op vragen.

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 19:55

Daar zou ik ook kriegel van worden.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 20:11

Ik ga nooit weer op vakantie

2 stomme boetes gekregen. Blijkbaar is er een low emission zone alleen kwamen we daar achter toen we er al reden dus ik had het kunnen verwachten.

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 20:27

Dat is idd balen!
Hopelijk krijg ik die niet nog thuis gestuurd want ik heb daar totaal niet opgelet

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 20:29

paddington schreef:
Dat is idd balen!
Hopelijk krijg ik die niet nog thuis gestuurd want ik heb daar totaal niet opgelet

Ik zei ook nou ja rij maar door we zijn nu toch al te laat. Misschien hebben we geluk.

De boete is wel pas twee maanden later aangekomen duurt dus even

Weet niet met wat voor voertuig je was maar boete bedraagt mits je betaald binnen 14 dagen 96 , nog wat euro.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 20:51

Ik heb mijn dag niet echt.

Op "stal" aangekomen, knalt de shet er tussen uit om te spelen met de honden.
Mijn merrie vind dat mooi en gaat mee. Hele zooi over de zeik. Natuurlijk.

Boel weer bij elkaar gevangen, op t weiland. Honden terug gefloten. Vast. Wil ik het stukje van de bak in, weer die smiecht van een shetlander.
Kan je er weer achter aan.

Funiest home videos was er niks bij.

Met de paddock wordt het nog erger.
Overal is het mooi hard vanwege platen..maar ik ging te ver naar links.
Wiel in de modder, topzwaar, en ik zwaai prachtig over die kruiwagen heen, languit... Jawel! In de modder.

Bij overmaat van ramp, nemen de honden ook nog een duik in de modder. Dus ook mijn auto... Stinkt.

:')

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 20:51

Ik was met een personen auto.
Maar ik hoop echter niet dat ik de boete ook krijg want ik wil graag de boot boeken voor volgend jaar :D

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 20:53

paddington schreef:
Ik was met een personen auto.
Maar ik hoop echter niet dat ik de boete ook krijg want ik wil graag de boot boeken voor volgend jaar :D

Ik was in de buurt van de o2 arena zover ik nu weet was het alleen in gedeelten in Londen. Maar je weet maar nooit

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 21:03

Daar kom ik redelijk in de buurt volgend jaar is de planning dus ik ga dat wel even uitzoeken.

Thx voor de tip al was die voor jou best duur & zuur :(:)

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 21:04

Ik erger mij aan het feit dat het meestal Techno muziek is die knetterhard wordt gedraaid. Net ook weer mijn bovenbuurman die in zijn auto zit te hangen voor mijn voordeur en ik ondertussen lekker van de bank word gedreund. Ik had al eerder over dat gedrag met hem gehad en hij zou rekening houden. Dit noem ik geen rekening houden zeg... deed ie hem twee tikken zachter. Toch maar weer terug gelopen. Vindt dat zo moeilijk en ik wil geen zeur zijn naar hem, maar die bas is ook echt niet vol te houden ondanks noise canceling koptelefoon....
Verder prima buurman, alleen dit riedeltje keer op keer....

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 21:41

paddington schreef:
Daar kom ik redelijk in de buurt volgend jaar is de planning dus ik ga dat wel even uitzoeken.

Thx voor de tip al was die voor jou best duur & zuur :(:)

Je kan het via de anwb site zien waar ze die punten hebben.

Heel zuur maar boete wordt gedeeld dus ik heb weet een beetje mazzel :D

Ik heb toch al een pech dag vandaag dus deze kan er ook nog wel bij :')

--

Dit is echt mijn onhandigste dag ooit ik doe mijn haarkleur meer dan eer aan.

Op werk helemaal in de war met alle verzorgende handelingen. We doen dit al een jaar op dezelfde manier. De cliënt was gelukkig heel scherp vandaag. Ik deed alles door elkaar :')

WiFi viel eruit waren ze dus bezig een platgereden kastje te repareren. En ik al heel veel moeite doen door de WiFi en alles aan het uit te zetten en helemaal geïrriteerd natuurlijk.

Paard die dus door de lucht vloog

Staldeur vergeten goed te sluiten. Gelukkig stond de brave ruin nog keurig met een halve deur open in zijn stal te chillen.

Een draadje vergeten te sluiten bij de weidepaarden.

Paard die in de wei wordt ingesloten met mij ernaast waardoor we samen weer uit de wei gingen en ze weg wou rennen :')

Andere paard die hetzelfde wou doen. Ze zijn beide heel bang voor 3 grote paarden. Die grote paarden weten nu inmiddels dat mijn stemverheffing genoeg is om aan de kant te moeten.

Boete ontvangen

Tot 3x toe bijna tegen dezelfde man in de winkel aanlopen

Een prijsje van een product missen om hulp vragen is de medewerker een oud klasgenoot. En ik zag er niet uit in mijn dikke winterjas en paardrijbroek

Auto sloeg af midden op de parkeerplaats vervolgens iets te lang de handrem erop gelaten

Verkeerde soort vlees meegenomen omdat ik even snel wou.

Niet terug gebeld.

Ik denk dat ik een beetje overwerkt ben van de afgelopen dagen het is toch niet best ik ben een kip zonder kop

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 21:45

Dat ik nooit naar Slipping through my fingers van ABBA kan luisteren zonder te janken :')

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 21:52

Mensen die iets gratis willen komen ophalen, zo snel mogelijk.. en dan niet komen opdagen. :roll:

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 22:01

Niet alleen vandaag maar...

Die verschrikkelijk muziekjes in de TLC reclames |o

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 22:04

Mijn familie. Wat een hypocriete mensen. Een autist als broertje (no offense!). Welke constant het hand boven het hoofd gehouden wordt. Niks mogen zeggen. Altijd maar mijn mond moeten houden.

De vlag gaat uit de dag dat ik eindelijk dit huis kan verlaten. En no way dat ik nog terug kom. Dat hele idee van "thuis" geldt hier niet meer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 22:10

Gisteren kregen we een nogal botte mail van de verhuurder dat alle schoenen beneden in de gang weg moesten, dat alle persoonlijke eigendommen uit de gemeenschappelijke ruimtes moeten (behalve de keuken) en dat de illegaal inwonende vriendin van die domme Pipo per direct eruit moet. Gisteravond hoorde ik hem daarover klagen tegen een (net zo shady) vriend van hem (die hier volgens mij ook half woont), maar ernaar luisteren? Welnee. :roll:

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-22 23:31

Net weer gebeld door de stalhouder... pony weer met lichte koliek verschijnselen..
2e x in 3 maanden.. echt waarom?? :(

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 01:07

fotolijstje schreef:
Dat ik nooit naar Slipping through my fingers van ABBA kan luisteren zonder te janken :')

Hahaha echt hè

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 01:16

Oh dat heb ik met Raining Blood van Slayer

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 02:08

Het is blijkbaar mistig op zee. Er kwam nu net een schip voorbij met een heel, heel goeie mist hoorn. Ik zit meteen rechtop in mijn nest en klaarwakker :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 02:41

Mijn oude appartement staat nu weer te huur, ze gaan niet zoals ze hadden beloofd het eerst verduurzamen.
Prima, ik ben er toch vanaf. Maar er zijn bijna 600 gekke mensen die erop hebben gereageerd, je wilt daar echt niet wonen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 02:50

[***] schreef:
Mijn oude appartement staat nu weer te huur, ze gaan niet zoals ze hadden beloofd het eerst verduurzamen.
Prima, ik ben er toch vanaf. Maar er zijn bijna 600 gekke mensen die erop hebben gereageerd, je wilt daar echt niet wonen.
Maar waarom zou je je daaraan ergeren? Je bent er toch weg. :=

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 02:57

Een hond die om 01.45 even heerlijk de boel onderkotst.
Overal liggen plavuizen en waar gaat hij kotsen juist op het vloerkleed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 04:47

Mkango schreef:
[***] schreef:
Maar waarom zou je je daaraan ergeren? Je bent er toch weg. :=

Gelukkig is dit dan ook een ergernissentopic waar je niet hoeft te verklaren waarom je je ergert. Ik denk dat het nogal voor zich spreekt als blijkt dat je weer bent voorgelogen dat je je dan ergert, maar dat zal dan vast wel aan mij liggen.