Je kan de vraag ook anders stellen, waarom moet er voor een ras kat meer betaald worden als voor een niet zuiver dier?
Het antwoord daarop is waarschijnlijk de reden waarom mensen voor een ras kat kiezen ipv een goedkoper exemplaar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
upendo schreef:Totdat het dier opeens een operatie nodig heeft die je niet kan betalen 'want die onderhoudskosten zijn niet zo hoog'.
Vrij offtopic, maar als je al moet afdingen voor je het dier überhaupt gezien hebt dan hoef ik je ook niet op mijn erf.
dierenfan schreef:Hier echt een ontzettend fijne verkoper. Ik heb tuig maat full gekocht omdat mijn paard uit zijn cob tuig gegroeid is. Eenmaal thuis gekomen blijkt mijn cob tuig ook full te zijn en zit ik met 2 niet passende tuigen. Ontzettend stom!!!van mij. Ik neem contact op en mag het morgen terug brengen. Oh zo blij mee!!! Helaas houdt dit wel in dat ik nu maat trekpaard nodig ga hebben en dat vind je eigenlijk niet in prefecte staat dus zal nu nieuw tuig worden verwacht ik.
upendo schreef:Totdat het dier opeens een operatie nodig heeft die je niet kan betalen 'want die onderhoudskosten zijn niet zo hoog'.
Vrij offtopic, maar als je al moet afdingen voor je het dier überhaupt gezien hebt dan hoef ik je ook niet op mijn erf.
GamblersCup schreef:Grappig... of eigenlijk hypocriet... als een bokker de koopster is en zó lang op antwoord moet wachten is het hier "oh wat slecht van die verkoper, je kunt best even kort een berichtje sturen als het wat langer duurt, wat slecht!". En als een bokker de verkoopster is die zó lang wacht met antwoorden wordt er geroepen "oh wat een ongeduldige koper, wat slecht!"![]()
Ik vind het slecht van je, ongeacht de vragen van die mevrouw, dat staat er los van. Je had inderdaad best even een kort berichtje kunnen sturen dat je "morgen reageert" of iets in die trant, dat had je een minuutje gekost en dan had die dame gewoon even gewacht. Zo lang radiostilte is gewoon blóedirritant (zoals je hier overal kunt lezen) en je vraagt je af of iemand nog wel gaat antwoorden. Je komt zelf al met allemaal uitvluchten, dat zegt genoeg. En die mevrouw kan niet ruiken dat jij feestjes hebt, dronken bent, daarna een saunadag hebt en te laks bent om een zinnetje te sturen dat je er morgen op terugkomt.
pillow schreef:dierenfan schreef:Hier echt een ontzettend fijne verkoper. Ik heb tuig maat full gekocht omdat mijn paard uit zijn cob tuig gegroeid is. Eenmaal thuis gekomen blijkt mijn cob tuig ook full te zijn en zit ik met 2 niet passende tuigen. Ontzettend stom!!!van mij. Ik neem contact op en mag het morgen terug brengen. Oh zo blij mee!!! Helaas houdt dit wel in dat ik nu maat trekpaard nodig ga hebben en dat vind je eigenlijk niet in prefecte staat dus zal nu nieuw tuig worden verwacht ik.
Heb je het tuig wel gepast dan, het ene merk bij het andere kan nog al schelen. En ook de onderdelen kunnen verschillen. De mijne heeft deels cob en deels full.
Roodvos schreef:@Kimbers, maar dan loop je wel het risico dat het ondertussen weg is natuurlijk.
Ik zit ook zeker niet continu op mijn telefoon. Maar ik heb nu een aantal seizoenartikelen te koop. Het moet weg, ik ga niet wachten of iemand na een week nog weer reageert, of helemaal niet.
Sting schreef:Nog meer mensen met problemen met verzending via DHL op marktplaats? Ik krijg mijn postcode er niet in, hij geeft steeds foutmelding. Ook andere postcodes van omliggende dorpen pakt hij niet. Van Assen dan wel weer, maar liefst zou ik hem bij het punt hier vlakbij bezorgd hebben...
Sting schreef:Nog meer mensen met problemen met verzending via DHL op marktplaats? Ik krijg mijn postcode er niet in, hij geeft steeds foutmelding. Ook andere postcodes van omliggende dorpen pakt hij niet. Van Assen dan wel weer, maar liefst zou ik hem bij het punt hier vlakbij bezorgd hebben...
bridgetF schreef:mmmm, dat is gek, ik ben ineens uitgelogd bij mijn marktplaats, zowel op de laptop als in de app.
Ik kom er ook niet meer in, ook als niet ingelogde gast lukt het me niet om op advertenties te klikken.
Zou er een storing zijn bij marktplaats? Hebben jullie er ook last van?