Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 09:27

Tanya schreef:
Ik heb net het noorderlicht gezien op IJsland, iets met die print zou ik ook heel tof vinden <3 een poster/print om in huis op te hangen bv

Wat gaaf!

Rituals ben ik zelf niet zo'n fan van.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 09:30

Ik vond vogelvoer ook altijd gezellig tot ik zag dat er 2 grote ratten de restjes aan het oppeuzelen waren. Dus nu hang ik niks meer op want ik ben als de dood dat ze straks een weg naar binnen vinden :')

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 09:31

Ik eh.. kan niet zeggen dat ik geen liefhebber ben van Rituals. :') Ik kan haast zelf een winkeltje beginnen haha. O:)
Vogelvoer heb ik niet zoveel mee. :')

Tanya wat gaaf, IJsland!! <3

Wij gaan over een paar maanden naar Fins Lapland, kijk er naar uit! (Nog voor de SS)

Spelletjes spelen wij ook graag hier thuis. Monopoly deal, gewone Monopoly, Regenwormen, Skip Bo, superleuk!

Esmee_RS

Een van onze katten heeft laatst een rat gevangen en die als cadeautje mee naar binnen gebracht. :\

Chantaliiejj

Vogelvoer doe ik nooit iets mee, wij hebben in de buurt erg last van duiven en is de laatste jaren alleen maar erger geworden.

Ja ben een grote fan van rituals en lush <3

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 09:32

Hier koken er helaas geen vogels op het voer af :(
Waarschijnlijk door de katten...
Ik heb 3x een vogel gezien in de tuin de afgelopen 5 jaar, dat zegt genoeg denk ik

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 09:33

Chantaliiejj schreef:
Vogelvoer doe ik nooit iets mee, wij hebben in de buurt erg last van duiven en is de laatste jaren alleen maar erger geworden.

Ja ben een grote fan van rituals en lush <3

Ohja Lush inderdaad wel!

Vogelvoer vind ik altijd een erg gezellig idee maar in onze mini tuin komen geen vogels. En ik ben inderdaad veel te bang dat er wel ratten op afkomen. :')

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 09:35

capopjekop schreef:
Ik vond vogelvoer ook altijd gezellig tot ik zag dat er 2 grote ratten de restjes aan het oppeuzelen waren. Dus nu hang ik niks meer op want ik ben als de dood dat ze straks een weg naar binnen vinden :')

Ewwwwww muisjes nog tot daar aan toe maar ratten brrr

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 09:36

Oh lekkere geurstokjes zijn ook welkom! Wil al tijden wat op het toilet zetten maar dat is iets wat ik ook drie seconden erna weer vergeten ben :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 10:11

Tanya schreef:
Ik heb net het noorderlicht gezien op IJsland, iets met die print zou ik ook heel tof vinden <3 een poster/print om in huis op te hangen bv

Jaloers op ijsland. En jaloers op Noorderlicht :D Gaaf!

roosjenat

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 12:42

Oeh IJsland! Prachtig land, ben er in juni geweest.

Vogelvoer is hier ook altijd welkom! Vogeltjes op stal geven we altijd wat voer.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 13:04

Zo, wat een gezellige boel hier. Ik heb het een paar dagen druk gehad dus neem nu even de tijd om nog wat in te gaan op dingen.

Judith, bij deze mijn eenhoorn tattoo :) :

Afbeelding

Ik zie hier veel Ritual fans voorbij komen. Laat dat nu het soort verzorgingsproducten zijn die ik wel érg leuk vind en mijn huid nog goed verdraagt. Vooral de douche olie en schuim. Een scrub kan ik ook altijd erg hard gebruiken.

Ik had aangegeven dat ik sokken met leuke prints tof vind, die Pummel sokken vind ik eigenlijk ook wel nog cute. Maar zolang ze niet roze zijn :') Van die fluffy warme huissokken hoef ik ook niet meer, zo heb ik er genoeg eigenlijk. Wel opvallend zeg, al die kleine voetjes hier hihi. Ben blij dat ik niet alleen ben.

Ik ben wel fan van bordspelletjes. Mijn vriend werkt in een winkel die ze verkoopt, dus wij vinden het ook erg tof om eens een spel te spelen samen. Ik zou zelf wel nog Exploding kittens willen. Of een ander gelijkaardig, kleiner spel die we samen (of met vrienden) zouden kunnen spelen. Cards against humanity vinden we geweldig, maar die hebben we inmiddels al. :)

Iets voor de tuinvogels is altijd tof, maar dat is dan meer iets voor mijn ouders hun tuin dan voor mij gezien ik nog niet mijn eigen stekje heb. Dan maak je me blijer met een leuke snack voor de Caafjes.

Al die leuke huisdieren ook, ik smelt. Ik zou ook foto's van de mijne kunnen delen hier maar dan is het hele topic volgespamt. Het zijn er echt te veel _O- Hier wel een kleine collage van enkele van onze beestjes. :)
Afbeelding

Hah, wat ik hier nog niet gezegd heb is dat ik een (laat) middeleeuwse re-enacter ben. Daarnaast vind ik het ook heel tof om (fantasy) outfits samen te stellen voor events. Zo kon je me recent nog 4 dagen vinden op Castlefest.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 13:37

Douchespul heb ik meer dan zat, daar doe je me geen plezier mee. Vogelvoer heb ik ook weinig aan, want: geen tuin. Spelletjes vind ik erg leuk. Ik heb al:

Rummicub
Scrabble
Diverse varianten van Triviant
Trinominos
Micado
Domino
Monopolie
Ik hou van Holland
Kolonisten

En ik vergeet er vast een heleboel.

Vooral spelletjes die je mee op reis kan nemen vind ik handig en daar heb ik nog niet zo veel van. Spelletjes mogen wel tweedehands.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 13:49

Geurstokjes hou ik niet van. Rituals is wel lekker. Bodylotion, deo, shampoo, meestal ruikt het echt heerlijk.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 13:55

Hier ook geen fan van bordspelletjes. Wel fan van badolie, badzout of anders lekker ruikends voor in bad. Mijn favoriete chocola is Lindt (de witte en de groene).

Buiten de paarden om lopen hier nog meer beestjes trouwens. Misschien handig om te vermelden _O-

Dit is onze Max

Afbeelding

En dit is onze Willem. 2 dames overigens :')

Afbeelding

Verder hebben we verschillende kipjes lopen en een vijver met vissen

Afbeelding

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 14:02

Ik vind spelletjes best leuk, maar meestal maken we er de tijd niet voor.
Rituals, nah hoeft voor mij niet zo.
Eenhoorns en eenhoorn sokken ja hoor heel tof. Maatje 40 hier.

Tegen de tijd dat de pakketten allemaal bezorg gaan worden zal ik wel in een zwart gat zitten. Formule1 seizoen afgelopen en grote kans dat volgend jaar geen Daniel Ricciardo meer op de grid staat. Dat wordt wel even een tijdje chocolade eten en huilen haha.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 14:17

Secret Santa Beheer Mededeling

Citaat:
Lieve deelnemers <3

Laat ik beginnen met dat Ynskek, Banjer en ik er weer super veel zin in hebben.
Wij starten dit jaar met frisse en goede moed en zijn al enorm aan het genieten van jullie voorstel rondes :j

Even een paar kleine reminders:
- Zoals gewoonlijk verdeeld Ynskek de lootjes, opgeven voor Secret Santa heb je dus als het goed is bij haar gedaan :j
- Je aanmelding is pas compleet als je zowel Ynske een bericht hebt gestuurd als wanneer je een bericht in dit topic hebt gestuurd.
- Alle communicatie in het topic, loopt zoals altijd via mij. Heb je vragen, opmerkingen, ergernissen, dan deel je die eerst met mij. Ook vragen over je lootje of Secret Santa gaan via mij.
- Banjer, onze nieuwe Big Brother, controleert jullie onder andere op activiteit en houd de lijst bij.

En dan nu de belangrijkste reminder: Wij vragen iedere deelnemer actief mee te praten in dit topic, dit houd in: 3 inhoudelijke berichten per week!
Deze week is Banjer haar eerste week in het zadel als Big Brother, wees lief voor haar, we willen haar niet meteen opzadelen met een hoop extra werk en gestalk.
Daarom wijzen wij jullie graag nog een keer extra op de 3 inhoudelijke berichten.
Vanaf volgende week gaan we mensen persoonlijk benaderen als wij onvoldoende activiteit zien...

Afbeelding

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 14:20

Persoonlijk benaderen als in: mee uit eten nemen en trakteren op sushi?

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 14:21

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 14:22

Mag ik dan mee?

Ik heb trouwens wel een tuin en dingen voor vogels zijn welkom, niet van die netjes met vet er in want dat is slecht voor ze haha.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 14:23

Urbanus schreef:

Krijgt ze honderd etentjes :')

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 14:23

Urbanus schreef:

Nee, geen sushi… ik eet geen enkel dier :P

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 14:24

Banjer schreef:
Urbanus schreef:

Je hebt ook veel vega sushi hoor. :P

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 14:24

Geen tuin, wel een balkon. Hoewel die al wel redelijk vol staat zijn leuke dingen voor het balkon altijd tof! Lichtjes ter decoratie bijvoorbeeld. Ik heb een loungeset staan en aan de zijkanten wat plantenbakken hangen.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 14:25

MarlindeRooz schreef:
Banjer schreef:
Urbanus schreef:

Je hebt ook veel vega sushi hoor. :P

Hmm... dan wil ik het nog wel overwegen :j