Tanya schreef:Ik heb net het noorderlicht gezien op IJsland, iets met die print zou ik ook heel tof vindeneen poster/print om in huis op te hangen bv
Wat gaaf!
Rituals ben ik zelf niet zo'n fan van.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chantaliiejj schreef:Vogelvoer doe ik nooit iets mee, wij hebben in de buurt erg last van duiven en is de laatste jaren alleen maar erger geworden.
Ja ben een grote fan van rituals en lush
Citaat:Lieve deelnemers
Laat ik beginnen met dat Ynskek, Banjer en ik er weer super veel zin in hebben.
Wij starten dit jaar met frisse en goede moed en zijn al enorm aan het genieten van jullie voorstel rondes
Even een paar kleine reminders:
- Zoals gewoonlijk verdeeld Ynskek de lootjes, opgeven voor Secret Santa heb je dus als het goed is bij haar gedaan
- Je aanmelding is pas compleet als je zowel Ynske een bericht hebt gestuurd als wanneer je een bericht in dit topic hebt gestuurd.
- Alle communicatie in het topic, loopt zoals altijd via mij. Heb je vragen, opmerkingen, ergernissen, dan deel je die eerst met mij. Ook vragen over je lootje of Secret Santa gaan via mij.
- Banjer, onze nieuwe Big Brother, controleert jullie onder andere op activiteit en houd de lijst bij.
En dan nu de belangrijkste reminder: Wij vragen iedere deelnemer actief mee te praten in dit topic, dit houd in: 3 inhoudelijke berichten per week!
Deze week is Banjer haar eerste week in het zadel als Big Brother, wees lief voor haar, we willen haar niet meteen opzadelen met een hoop extra werk en gestalk.
Daarom wijzen wij jullie graag nog een keer extra op de 3 inhoudelijke berichten.
Vanaf volgende week gaan we mensen persoonlijk benaderen als wij onvoldoende activiteit zien...