Boodschappen doen in Duitsland

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Schuur_

Berichten: 4940
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Boodschappen doen in Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-24 18:40

De DM is ideaal, ook hun huismerklijn Balea vind ik erg fijn. Ik koop er altijd douchegel voor een paar cent

CairnTerrier

Berichten: 995
Geregistreerd: 12-07-20
Woonplaats: Laren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-24 18:52

Hier ook grote DM fan! Wel ver rijden vanaf hier, maar ik doe het niet om rendabel uit te zijn. Ik vind het gewoon leuk en maak er altijd een gezellig vriendinnendagje van. En hun eigen merk Balea is zo fijn leuk om te hebben <3 Denk dat ik twee keer per jaar een bon heb tussen de 100 en 150 euro en daarmee koop ik verder niks meer in Nederland (verzorgingsproducten tot wasmiddelen, maar ook spullen voor de kinderen). Ideaal en het is nog leuk ook <3

Shenavallie
Berichten: 11778
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-24 20:42

Ik ga van de week wel weer even dierenvoer inslaan, want dat scheelt nog steeds aanzienlijk. Liquids zijn in Nederland 1,50 Euro per stuk duurder en natvoer scheelt 3 tot 4 Euro per pak en soms zelfs meer. En tanken scheelt nog steeds 20 tot 30 cent per liter, dus daar rij ik graag 6 kilometer voor om. :D

Texas02

Berichten: 4791
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Boodschappen doen in Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-24 22:24

DM vind ik ook fijn, eigenlijk fijner dan Rossmann. Maar de DM zit niet in de buurt en de Rossmann wel, dus ga ik daar heen.

thequeensmum
Berichten: 3609
Geregistreerd: 20-08-12

Re: Boodschappen doen in Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-24 10:01

Ik denk dat ik het toch zeker de moeite waard vind op gezette tijden eens te gaan shoppen net over de grens. Maak ik er gelijk een gezellige middag van. Mijn man drinkt graag alcoholvrij weissbier en dat kost bij ah inmiddels al 1,99
Wel het merk dat hij graag drinkt.
Zelf ben ik dol op fassbrause, dus kan dan ook een voorraadje inslaan. Jammer genoeg niet in Nederland verkrijgbaar en zelfs in Zuid-Duitsland waar ik nu ben ook niet