Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Steeph schreef:Bladluizen en het Pokon Bio bestrijdingsmiddel wat niet werkt![]()
Na drie weken spuiten de frambozenstruik maar kortgewiekt want het werd alleen maar erger in plaats van minder
Sherivey schreef:Arethe schreef:Dat een collectant aanbelt met de woorden ‘goedenavond, ik bel aan voor een bakkie koffie..’
Ik moest dit echt even tot me door laten dringen, ik hoorde haar al bij de buren maar had deze zin niet verwacht.
"Dat is prima mevrouw. Dat is dan €4,50 en enkel to-go"
fleurtjeuh schreef:Arethe schreef:Dat een collectant aanbelt met de woorden ‘goedenavond, ik bel aan voor een bakkie koffie..’
Ik moest dit echt even tot me door laten dringen, ik hoorde haar al bij de buren maar had deze zin niet verwacht.
Wat een rare openingszin
iirrssjjee schreef:https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... apendrecht
Dit.... En de politie weet inmiddels wie het is, wat doen ze? In gesprek met de eigenaar van de honden..... Ik mag toch hopen dat er iets meer gebeurd dan alleen een gesprek.....
Jessica_1998 schreef:Dat het cbr een vreselijke organisatie is die alleen maar geld wil vangen.
Met de nieuwe regels van september is het niet eens meer te doen om normaal examen te doen. Fijn om te weten dat als je zakt je gewoon 15 weken mag wachten tot er weer plek is
Kana schreef:LiannePuthzy schreef:Dat ik een vlog moet maken van school als stage opdracht… ik haat het om mijzelf te filmen of mijn stem op te nemengelukkig hoef ik mijn gezicht al niet meer te filmen. Maar alsnog vind ik t niet chill
Nee, zo naar! Echt zo'n kijk ons hip zijn als school-opdracht.
Ik erger me aan mezelf, ik heb 3 borden Duitse prei soep op en ben nu misselijk.
Steeph schreef:Bladluizen en het Pokon Bio bestrijdingsmiddel wat niet werkt![]()
Na drie weken spuiten de frambozenstruik maar kortgewiekt want het werd alleen maar erger in plaats van minder