Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 22:49

Urbanus schreef:
xPabloBokt schreef:
Ik biecht ook even op dat ik hier de hele tijd posts zit te verwijderen omdat ik bang ben dat ik in de toekomst geen baan meer kan vinden als iemand me ooit vind op dit forum.

Vraag een schaduwaccount aan :')

Zo wil ik ook iets plaatsten over een collega, maar zo bang om herkent te worden of mijn meelezers teveel info te geven. :')

Biecht die ik wel kan delen. Tijdje geleden behoorlijk ziek geweest, regelmatig de kaart getrokken als ik ergens geen zin in had of om onder een verplichting uit te komen..

Soepblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 22:53

Sterre98 schreef:
Urbanus schreef:
Maar je bent pas 23 :')

Nu ben ik getrouwd en op een paar flirts na ben ik heel braaf.

Sshh :') leeftijd zegt niks :+

Ja dit dus. :') Ik kan boeken volschrijven over wat ik allemaal heb meegemaakt.

Urbanus

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-22 23:26

.....jaaaa....

Shae

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 23:26

We wachten

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 23:53

Mijn vriend en ik lagen al op bed. We hadden beide trek. Niemand deed er iets mee. Na een half uur:
Ik: jij ook nog zo'n trek?
Hij: ja best wel.
Ik: maar dan moeten we er weer uit om iets te maken.
Hij: dat kun jij heel goed.
Ik: nee, ik heb nog steeds het gevoel dat ik alles eruit gooi als ik ga bewegen ( twee uur geleden had ik knallende koppijn, te laat paracetamol geslikt en dus misselijk).
Hij: ok. Ik ga wel.

Ondertussen was ik in slaap gevallen terwijl hij bezig was, werd wakker van onze jongste, en had eigenlijk helemaal nergens zin meer in. Hoorde hem in de keuken rommelen en kookwekker gaan.

(Karma, eenmaal de jongste werd ik kotsmisselijk...)

Nu wel lekker zitten snaaien, maar eigenlijk werd ik het meest blij van de chips...

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 02:06

Vriend is ook een vreselijke sloerie geweest, lekker met iedereen scharrelen.
Inmiddels noemen we elkaar sloerie en slet, want we hebben ook seks met andere mensen. Maar dat is gewoon binnen de afspraken, sterker nog, we zijn erbij ;)
Maar binnen de swingers wereld kom je nogal eens drama verhalen tegen, mensen die denken dat gaan swingen hun vreemdgaans problemen gaan oplossen bijvoorbeeld

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 04:37

Ik heb trouwens nog een biecht:
Ik ben zo'n moeder die er wat van zegt als je mijn kind aan spreekt omdat het schreeuwt in de winkel als je denkt dat ik er niks mee doe.

Mijn zoon is behoorlijk hooggevoelig en heeft soms kortsluiting in zijn hoofd. Dan is één van de manieren waarop hij zich uit door te gaan schreeuwen, hij weet simpelweg nog niet hoe hij er anders mee om moet gaan. Dit gedrag wordt absoluut niet goed gekeurd. En voordat jij de situatie ziet waarin ik door loop en hem even laat gaan is er al heel wat aan vooraf gegaan, maar op dat moment dring ik niet meer door. Een ander echter ook niet, sterker nog, het werkt alleen maar averechts én geeft hem nog meer het gevoel dat hij niet goed is, niet lief is etc. Dus ik heb een hekel aan mensen die zich ermee bemoeien door op een negatieve manier aan te spreken.
Ik heb al eens een opa op een vol schoolplein de waarheid verteld omdat hij op 5 cm van mijn kind, met zijn vinger wijzend op een hele nare manier aansprak dat hij mij niet mocht schoppen.
Nee klopt, mag hij niet, kan ik hem echter heel goed zelf vertellen. Weet hij ook. Maar heej, die kortsluiting na een lange dag met te veel prikkels he... op een later moment komt hij heel vaak zelf sorry zeggen en een knuffel geven. Dan is hij heel verdrietig en weet heel goed wat hij hij fout gedaan heeft. Dan praten we erover en zoeken we manieren hoe hij er beter mee om kan gaan.

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 09:10

Toevoeging: je wilt niet weten hoe ellendig en machteloos je je al voelt. Hoe je de veroordelende ogen al voelt prikken. Als iemand zich dan ook nog op een niet helpende manier bemoeit is dat echt niet fijn en dat is ook de reden dat ik daar wat van zeg.

beegee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 09:28

Goed. Mijn biecht. Ik houd echt niet van kinderen, sterker nog, heb een behoorlijke afkeer. Tuurlijk doe ik leuk tegen ze, ik trek ze zelfs aan (help :')), maar nee… niet mijn ding. Zelf heb ik precies het tegenovergestelde van een kinderwens, moeilijk uit te leggen. Ik zie ook echt het voordeel niet in van een kind hebben, als je alles op een rijtje zet. En dan word ik door de verhalen in dit topic nog zekerder van mijn zaak, ik wil hier nóóit aan beginnen :=.

Hoop dat ik hiermee niemand tegen zijn schenen trap. Het is niet naar bedoeld, ik begrijp het alleen oprecht niet. Haha.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 09:33

beegee schreef:
Goed. Mijn biecht. Ik houd echt niet van kinderen, sterker nog, heb een behoorlijke afkeer. Tuurlijk doe ik leuk tegen ze, ik trek ze zelfs aan (help :')), maar nee… niet mijn ding. Zelf heb ik precies het tegenovergestelde van een kinderwens, moeilijk uit te leggen. Ik zie ook echt het voordeel niet in van een kind hebben, als je alles op een rijtje zet. En dan word ik door de verhalen in dit topic nog zekerder van mijn zaak, ik wil hier nóóit aan beginnen :=.

Hoop dat ik hiermee niemand tegen zijn schenen trap. Het is niet naar bedoeld, ik begrijp het alleen oprecht niet. Haha.

Welkom! :D
[LZP] [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Ik heb ook een oprechte hekel aan kinderen.
Had zaterdag een vrijgezellenfeest met van die gereformeerde moekes die alles gingen delen over zwangerschappen, bevallingen, uitscheuren etc. Ik snap echt niet dat je dat zou willen maar ach, ieder z'n ding. :+

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 09:37

Ik heb ook een oprechte hekel aan een van mijn [***].
Hij is een manager bij een ander bedrijf, en werkt dan ook nog bij ons. Hij werkt hier nu een paar maanden maar doet net alsof hij alles al weet. Begint zinnen constant met "Ik vind dat we het zo moeten doen.." en probeert [***] van iedereen over te nemen. Nee, rot op.

En witte voetjes halen bij iedereen. Echt wat een walgelijk irritant persoon. :r

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 09:47

Ik vind mijn hekel aan kinderen niet eens biechtwaardig joh :=

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 09:55

Ik ben al sinds 7:30 aan het "werk" maar heb nog geen drol uitgevreten op 1 meeting van een half uurtje na.

Blame it on Jeff Dunham gisteravond. Ik ben moe :+

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 10:48

Fly_high schreef:
Ik vind mijn hekel aan kinderen niet eens biechtwaardig joh :=

:')

Hekel aan is in mijn geval wat overdreven.
Ik vind mijn neefjes en nichtjes ook oprecht lief en leuk.
Mensen zeggen ook altijd dat 'het me zo goed staat' en dat ik 'echt een goede moeder zou zijn'.

Maar de waarheid is dat ik dus echt absoluut geen kinderen wil, gruwel van poepluiers en snotneuzen en gegil/ gehuil slecht kan handelen. :')

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 11:06

Ik heb zelf twee kinderen en twee hele gezellige, leuke stiefkinderen. Hou van ze, van allemaal, met aanhang. Ook de inmiddels 4 kleinkinderen zijn leuk, maar ik ben zó blij dat ik geen smoesjes hoef te verzinnen om geen oppasoma te zijn. In het buitenland wonen is heel effectief.

Ik pik de leuke uurtjes eruit, met de twee jongsten die erg druk zijn ook liefst nog in een speeltuin of zo en de rest is voor de ouders :-)

Kaplaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 11:55

Ik sta een soep te maken met restjes groente en voel mij daar zo goed bij dat ik aan het bedenken ben hoe mijn kookprogramma op 24kitchen moet gaan heten. En welke kleur schort van duurzaam katoen ik dan aan zal trekken.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-22 11:57

:')

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 12:21

Kaplaars schreef:
Ik sta een soep te maken met restjes groente en voel mij daar zo goed bij dat ik aan het bedenken ben hoe mijn kookprogramma op 24kitchen moet gaan heten. En welke kleur schort van duurzaam katoen ik dan aan zal trekken.

Dat doet mij denken aan het feit dat ik kaasstengels maken als een beroep zie…

Afbeelding

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 12:35

Dit topic is echt de reden dat ik baal dat ik niet meer geheel anoniem ben op Bokt. Man, ik heb me een lijst confessions, niet te zuunig :')

Kunnen ze geen schaduwaccount toestaan voor dit topic :D

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 12:37

Silenna schreef:
Dit topic is echt de reden dat ik baal dat ik niet meer geheel anoniem ben op Bokt. Man, ik heb me een lijst confessions, niet te zuunig :')

Stuur ze naar Ts, dan kan zij ze weer anoniem/ gequote plaatsen :)*

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 12:46

Marocje schreef:
Silenna schreef:

Stuur ze naar Ts, dan kan zij ze weer anoniem/ gequote plaatsen :)*

Geniaal! Als meer mensen dit nou doen, anders heeft het alsnog weinig zin :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-22 12:52

Omg ja, pb mij je anonieme confessions _O- _O-

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 13:03

Urbanus schreef:
Omg ja, pb mij je anonieme confessions _O- _O-

Alleen als je ze ook post!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-22 13:09

Done! :D

Plop1997