Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Exitium

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 18:42

thirteenn schreef:
germie schreef:
Ik heb een nieuwe match, binnen 3 chats na 'hoe gaat het?' de volgende vraag: heb je grote tieten?
Eh, het gaat lekker hier dus :D Dan heb je iets niet goed begrepen in mijn ogen.

Ik vraag me oprecht af wat er omgaat in t hoofd van de mannen die zo tegen vrouwen praten :+

Couldn't tell you :')

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 11:06

Ik kom gezellig meepraten! Mijn relatie is sinds dit weekend uit, en ik ben nog niet van plan om weer te gaan daten, maar het is leuk om hier mee te lezen en misschien binnenkort weer eens als afleiding tinder aan te melden.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 17:47

Nala schreef:
Ik kom gezellig meepraten! Mijn relatie is sinds dit weekend uit, en ik ben nog niet van plan om weer te gaan daten, maar het is leuk om hier mee te lezen en misschien binnenkort weer eens als afleiding tinder aan te melden.

Sterkte, wel knap dat je meteen weer verder kijkt..

Wat is het wat je zoekt? Relatie, alleen seks?

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 17:55

Marocje schreef:
Nala schreef:

Sterkte, wel knap dat je meteen weer verder kijkt..

Wat is het wat je zoekt? Relatie, alleen seks?

Oh zoals ik al zei ben ik zeker niet actief op zoek. Ik zoek sowieso nooit seks (aseksueel) dus vooral gewoon kletsen en misschien, op de lange termijn, daten.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 13:52

Hier ook zowaar eens wat succes, met een Hinge-date. Al hadden we eerder ook al op Bumble gematched. Leuke, lieve, grappige man en hij is heel enthousiast. Appt veel en wil me constant zien maar ik raak zomaar eens niet in paniek := Enige puntje is dat ik over een paar weken voor een half jaar naar het buitenland vertrek :') Dus we gaan zien hoe dat loopt, wil dan in ieder geval niet 'vast' zitten aan iemand...

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 14:01

thirteenn schreef:
germie schreef:
Ik heb een nieuwe match, binnen 3 chats na 'hoe gaat het?' de volgende vraag: heb je grote tieten?
Eh, het gaat lekker hier dus :D Dan heb je iets niet goed begrepen in mijn ogen.

Ik vraag me oprecht af wat er omgaat in t hoofd van de mannen die zo tegen vrouwen praten :+

Ik vermoed dat er net zo goed vrouwen zijn die na een paar chats vragen hoeveel cm er tussen de benen hangt. Online zijn mensen vaak brutaler, niet om het goed te praten oid :')

Ik heb sinds een week corona en krijg opeens via sm berichten van vage bekenden of ze iets voor mij kunnen betekenen. Zo. Veel. Vragen! Ten eerste, hoe weet je dat? Ten tweede, waarom zou ik je hulp nodig hebben? Ten 3e, 4e, 5e....

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 14:37

Rytir schreef:
thirteenn schreef:

Ik vermoed dat er net zo goed vrouwen zijn die na een paar chats vragen hoeveel cm er tussen de benen hangt. Online zijn mensen vaak brutaler, niet om het goed te praten oid :')

Ik heb sinds een week corona en krijg opeens via sm berichten van vage bekenden of ze iets voor mij kunnen betekenen. Zo. Veel. Vragen! Ten eerste, hoe weet je dat? Ten tweede, waarom zou ik je hulp nodig hebben? Ten 3e, 4e, 5e....

Ten 6e goh wat aardig van je dat je aan me denkt?

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 15:04

Pluisje, daar heb je een punt. Dat is mijn eerste gedachte (vooral uit mijn directe omgeving krijg ik superlieve reacties en hulp) maar die worden overspoeld door de gekke reacties. En het is vooral lekker hier om te spuien over de gekkies :D Eerlijk is vals O:)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-22 22:47

Ik zag een advertentie van happypancake en dat klonk wel leuk. Maar daar zitten wel wanhopige mensen op zeg.

Eentje bleef maar steeds berichten sturen en ik stuurde in eerste instantie niks terug want krijg veel berichten en ik had er toen even geen zin in. Dus uiteindelijk geef ik aan van dit wordt hem niet. Meneer blijft vervolgens weer berichten sturen. Dus ik zeg vrij duidelijk van joh ik heb geen interesse, succes verder. En toen werd ie boos en had ik maar een lelijk shirt aan :') de beste man is 40 :') waarom blijf je het proberen als je geen respons krijgt? Ik heb zelf altijd zoiets van graag of niet. Als iemand niet enthousiast reageert dan denk ik next.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-22 22:54

capopjekop schreef:
Ik zag een advertentie van happypancake en dat klonk wel leuk. Maar daar zitten wel wanhopige mensen op zeg.

Eentje bleef maar steeds berichten sturen en ik stuurde in eerste instantie niks terug want krijg veel berichten en ik had er toen even geen zin in. Dus uiteindelijk geef ik aan van dit wordt hem niet. Meneer blijft vervolgens weer berichten sturen. Dus ik zeg vrij duidelijk van joh ik heb geen interesse, succes verder. En toen werd ie boos en had ik maar een lelijk shirt aan :') de beste man is 40 :') waarom blijf je het proberen als je geen respons krijgt? Ik heb zelf altijd zoiets van graag of niet. Als iemand niet enthousiast reageert dan denk ik next.

Had net een jongen die, ondanks mijn super duidelijk "joh ik zoek echt alleen vriendschap op dit moment", als een idioot reageerde. Helaas had hij mijn nummer al, en toen ik hem via whatsapp en de app geblokkeerd had begon hij te smsen en te bellen. Zovan jaaaa we hebben toch een mega klik en je moet gewoon meteen flirten, niet je tijd verdoen met filmpjes en drankjes. Het leven is te kort en je bent toch zo knap... Haha. Eeeen doei.

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-22 22:55

Dat soort momenten bewijst toch maar weer waarom ze single zijn I guess

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-22 22:57

Iig een bevestiging van waarom er geen match is :')

amies100

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-22 09:28

Nala schreef:
Had net een jongen die, ondanks mijn super duidelijk "joh ik zoek echt alleen vriendschap op dit moment", als een idioot reageerde. Helaas had hij mijn nummer al, en toen ik hem via whatsapp en de app geblokkeerd had begon hij te smsen en te bellen. Zovan jaaaa we hebben toch een mega klik en je moet gewoon meteen flirten, niet je tijd verdoen met filmpjes en drankjes. Het leven is te kort en je bent toch zo knap... Haha. Eeeen doei.

Uhhh maar als je een match op Tinder heb is het laatste dat ik verwacht dat diegene alleen op zoek is naar vriendschap :D .

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-22 09:33

Ja als je vriendschap zoekt is een datingapp niet de meest geschikte plaats

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-22 09:55

Daar zijn andere sites voor.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-22 09:58

Het was ook niet tinder of een andere dating app, maar een "friends and dating" type app. Puur friends heb ik geloof ik nog bijna nergens gezien.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-22 10:37

Bumble kun je op vriendenmodus zetten en je hebt crisple ofzo

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-22 19:27

Nmlk heb je ook. Nieuwe mensen leren kennen.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 11:40

Wat is het stil hier! Niemand leuke dates gehad?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 11:50

Nee ik heb weinig zin om te swipen of om gesprekken te voeren dus er valt weinig te melden :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 12:20

Oh heel veel leuke dates zelfs, maar nog steeds met dezelfde, bijna een jaar inmiddels :D

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 12:21

Hahaha nice!

En ja capopjekop, dat kan natuurlijk ook :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 15:33

Ik had laatst op curaƧao drankje gedaan met tinderdate, was best gezellig, maar 0 aantrekkingskracht.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 15:49

Oh, wat leuk dat je dat toen hebt gedaan! Jammer dat het verder niks was..

Hier ook weer een leuke partner erbij, in de buurt ook nog. Met een heel uitgebreid ontbijt de volgende dag dus dat is ook erg leuk :Y)

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 16:59

Goede verhalen!

Hier nu een half jaar off the market, door mijn non-Tinderdate :P