Single jonge vrouw gezocht voor deze leuke man!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 20:45

Mannen

------------------------------------

Voor diegene nog op zoek is naar een leuke vent, hier is er 1!! :D

J. is 26 jaar en woont in Drenthe. Werkt op het moment fulltime bij Scania maar heeft oorspronkelijk de opleiding Zorg en Welzijn gedaan. J. is heel sportief, zo doet hij aan Calisthenics en 's zomers doet hij oefeningen op een grote professionele trampoline die in de tuin staat. De laatste tijd volgt hij de methode van Wim Hof (google maar op zijn naam dan ken je hem denk ik wel). J. gaat dan ook zo in een ijsbad zitten hahaha :Y) Ik doe het em niet na :+
J. zijn karakter is zorgzaam, grappig, lief, geduldig, niet op de voorgrond, kan goed luisteren. Hij houdt van series kijken, bord en kaart spellen spelen en hij monteert zelfgemaakte filmpjes met beeld en geluid. Hij heeft een eigen hond, een Golden Retriever genaamd Luca.
J. zoekt een leuke dame van ongeveer zijn eigen leeftijd of iets jonger. J. heeft een kinderwens dus hij zoekt wel iemand die (in de toekomst) ook graag een gezin zou willen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Deze foto's zijn afgelopen zaterdag gemaakt, hij kwam net bij de kapper vandaan dus heb ik een paar mooie profielfoto's voor hem gemaakt :j
Voor meer vragen of eventueel contact gegevens stuur mij gerust een privé berichtje!
Contact via: Loontje_

-------------------------------------------------------

Mijn broertje heet N., over een kleine 2 weken wordt hij 24 jaar (1.88m). Hij is momenteel internationaal touringcar chauffeur maar vanwege corona is dat voornamelijk binnenland. Naast zijn werk vind hij het ook heerlijk om te gamen, series of films te kijken, motor te rijden, naar de sportschool te gaan of snowboarden. Met een groepje vrienden gaan ze met enige regelmaat op pad zoals naar de bios, uiteten, mountainbiken enzovoort. Hij heeft een eigen auto (met trekhaak, ideaal voor ons paardenmeisjes) en afstand maakt voor hem niets uit maar wij zitten in omgeving Rotterdam. Hij heeft overigens een kinderwens, dat is wel belangrijk om te weten. Hij is gewend om met dieren (ja ook paarden) om te gaan want die hebben we hier nogal :') Ik vind dat mijn broertje heel zorgzaam is, iemand die voor je door het vuur gaat maar ook wel wat tegengas kan geven, een beetje verlegen maar als het klikt kan hij lekker gek doen. Het is iemand die ook zijn zaakjes gewoon lekker in orde heeft en ook graag de hort op gaat. Pas wezen snowboarden in Oostenrijk en hij sluit dan gemakkelijk bij een groep (vreemde) aan.

Ik weet niet meer zo goed wat ik nog meer zou kunnen vertellen dus vraag vooral raak als je meer zou willen weten :)
Hij is niet zo fotogeniek maar soms willen wij dat wel eens. Dus tsja .. het geforceerde lachje :')

wat hij ongv zoekt: In mijn broertje zijn geval is het natuurlijk leuk als er hier en daar dezelfde interesses zijn of elkaar daarin de ruimte geeft. Laatste zij hij dat zijn voorkeur naar blond en lang haar uit ging :Y) Dat kwam als reactie op mijn nieuwe kapsel. Maar goed .. verder hebben we het daar nooit echt over. Verzorgd maar zeker niet volledig in de plamuur (sorry). Het aller belangrijkste is dat ze klikken met elkaar.

Afbeelding
Selfie (even wat weggehaald, werkkleding namelijk)

Afbeelding

Afbeelding
Eerst motor gekocht
Contact via: xDenies

----------------------------------------

Mijn broer :) 44, wordt in oktober 45. Niet de knapste man, maar wel de liefste, super attent, intelligent. Hij is zorgzaam, maar wel no nonsens. Hij speelt graag bordspelletjes, escaperooms ed. Is galant, correct en geinteresseerd. Woont in Eindhoven :)

Afbeelding

Contact via: Amable

---------------------------------------

Ik heb ook nog een leuk 25 jarig broertje in de aanbieding. (Hij wil niet met zijn gezicht op Bokt.)
Is dol op hardcore en bijbehorende feesten met zijn grote vriendengroep. Vriendin moet daar geen problemen mee hebben, of meegaan natuurlijk.

Oh, hij woont in de kop van Noord Holland. Vlakbij de Afsluitdijk.
Contact via: marleen_88
Laatst bijgewerkt door lovelyfiefy op 05-03-22 20:53, in het totaal 2 keer bewerkt

lovelyfiefy

Re: Single jonge vrouw gezocht voor deze leuke man!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 20:46

ik heb me even uitgeleefd :j

Dit zijn volgens mij de mannen die tot nu toe voorgedragen zijn door iemand vanuit bokt.
Er waren ook wat vrouwen die zichzelf hebben voorgedragen.
Alleen deze zijn volgens mij allemaal zonder foto's
Maar ook van deze zal ik even een lijstje maken :D

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 20:50

poes schreef:
Bielsje schreef:

33, te jong voor mij :roll:

Heb jij mijn smid of zo? Daar stond ik ook altijd bij te zwijmelen :D

Zou zomaar kunnen natuurlijk :D

Valt me wel op dat er steeds meer jonge hoefsmeden zijn, "vroeger" had je voornamelijk oude mannetjes :')

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 21:00

Vrouwen

-------------------------------

Iemand misschien een leuke vader in de aanbieding? :+
Mijn moeder is 60, fit, gek op haar honden en daar ook actief mee mbt tot wandelen en speuren.
Ik gun haar graag een wandelmaatje, en wie weet meer. :)

Contact via: absque_dubio

------------------------------

Als iemand nog een leuke single jongen/man weet in omgeving Doetinchem/Terborg (Gelderland) die eind 20/begin 30 is :D . Zelf single, maar wel voorzichtig aan op zoek naar de juiste :j .

Contact via: xYaartje

Ik zoek ook graag mee voor een leuke man rond leeftijd van 40+. :+
Regio west brabant.

Conact via: tylando

Zoek een leuke man zo tussen de 25 en 30 (iets erbuiten mag altijd natuurlijk)
In noord Holland
Liefst eentje die mee wil op eventing wedstrijden :Y)
Ik heb zelf wel een kinderwens :)

Contact via: jesss_amigo

Zijn er nog leuke broers of broertjes? :Y)

Leeftijdscategorie 24/25-30

Contact via: Zertab

Als iemand Een leuke man in de omgeving van het noorden van Nederland, tussen de 20-26 jaar weet :'). Nu iedereen hier toch vanalles plaatst haha.
Paardrijden of op de moter leuk!
Autos zijn ook tof!

Contact via: FennyPower

Dan ga ik ook een poging wagen :D
Eerlijke/ lieve man gezocht, tussen de 40 en 50 jaar. Langer als 1,79.
3 regiopunt: noord brabant- noord limburg- gelderland
Psychisch orde ( reden te lezen in topic tinderavonteuren := )

Contact via: sabine1979

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 21:01

ik denk dat ik nu ook alle vrouwen heb
Mocht het niet zo zijn. dan kan er natuurlijk gewoon aangevuld worden :)
En misschien handig als er bij de vrouwen, net als bij de mannen 'iets' meer info komt? :+

xYaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 21:17

Wat geweldig dat je dit hebt gedaan lovelyfiefy! Zal kijken of het lukt om een deze dagen even wat meer info over mijzelf. Is het handig dat ik je die PB dan en je die aan het lijstje toevoegt?

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 21:26

xYaartje schreef:
Wat geweldig dat je dit hebt gedaan lovelyfiefy! Zal kijken of het lukt om een deze dagen even wat meer info over mijzelf. Is het handig dat ik je die PB dan en je die aan het lijstje toevoegt?

je kan de lijst gewoon quoten. de info toevoegen en dan even de "quote" dingen verwijderen die er aan toegevoegd worden.
Dan blijven eventuele foto's als het goed is zichtbaar als het geen 'gequote' bericht is zeg maar :+

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 23:20

Femke_Tweety schreef:
kiki1976 schreef:
Ik heb nog een broer in de aanbieding, 46
O wacht hij is getrouwd, mwahahah alles kan kapot toch _O-

Proest.

Arme schoonzus.

Nope hij heeft nu een sprookjeshuwelijk, heks thuis op de bank

xYaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 23:36

lovelyfiefy schreef:
xYaartje schreef:

je kan de lijst gewoon quoten. de info toevoegen en dan even de "quote" dingen verwijderen die er aan toegevoegd worden.
Dan blijven eventuele foto's als het goed is zichtbaar als het geen 'gequote' bericht is zeg maar :+

Ah ik snap hem :D Dus eigenlijk post ik de lijst dan opnieuw, maar dan met mijn informatie erbij toegevoegd? Zal er morgen of overmorgen even voor gaan zitten!

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 09:59

xYaartje schreef:
lovelyfiefy schreef:

Ah ik snap hem :D Dus eigenlijk post ik de lijst dan opnieuw, maar dan met mijn informatie erbij toegevoegd? Zal er morgen of overmorgen even voor gaan zitten!

Ja precies dat inderdaad ! :D

Loontje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-22 11:28

Amber_anne schreef:
Even het topic een Schoone

Misschien is het een idee om de openingspost te wijzigen zodat nieuwe lezers meteen zien wie er nog 'beschikbaar' is

Dat wilde ik doen inderdaad! :) Maar blijkbaar kan je de beginpost niet aanpassen?

xYaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 11:34

Loontje_ schreef:
Amber_anne schreef:
Even het topic een Schoone

Misschien is het een idee om de openingspost te wijzigen zodat nieuwe lezers meteen zien wie er nog 'beschikbaar' is

Dat wilde ik doen inderdaad! :) Maar blijkbaar kan je de beginpost niet aanpassen?

Je zou een mod kunnen vragen om dat te doen? Die willen dat vast wel doen!

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 21:36

lovelyfiefy nou wat een mooi lijstje heb je ervan gemaakt. Na een paar nachten slapen en het met wat vriendinnen en collega's te hebben gehad ga ik ook mezelf toevoegen. O help wat doe ik nu weer :+ ) _O-

Ik ben Sabrina, uit de regio Gelderland (Harderwijk, Ermelo, Putten, Nijerk enz.) en ben bijna 34 een vrolijke meid die op zoek is naar een man tussen de 30 en de 44. Ik hou van paarden (duh) en ik ben ook fulltime werkzaam in de paarden. Mijn andere hobby's zijn; lezen, zwemmen, uit eten, filmpjes pakken, gezelschap spellen. Gewoon lekker ouderwets gezellige dingen. Ik vind koken geweldig leuk en als ik vrienden moet geloven kan ik het ook redelijk :')
Ik heb GEEN kinderwens, hier ben ik ook best strak op. Al heb ik er geen probleem als een vent al een kind(eren) uit een eerdere relatie heeft. Heb vroeger veel rond gereisd in een camper maar nu zoek ik mijn vakanties altijd dichterbij op.

Ik kan in het begin best rustig zijn. Ik kijk namelijk nogal de kat uit de boom. Hierdoor nog niet echt hele serieuze relaties gehad.
En dan zijn een paar foto's ook handig...
Tja ik sta liever achter de camera dan ervoor. Dus ik zal eens ff zoeken.
.
.
.
.
.
.
Oke, dat was inderdaad flink zoeken :') Kwaliteit kan iets naar achteren zijn gegaan door de upload.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door chamion op 06-03-22 21:48, in het totaal 1 keer bewerkt

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 21:44

lovelyfiefy schreef:
ik denk dat ik nu ook alle vrouwen heb
Mocht het niet zo zijn. dan kan er natuurlijk gewoon aangevuld worden :)
En misschien handig als er bij de vrouwen, net als bij de mannen 'iets' meer info komt? :+

Germie. 43. Werkzaam in de ict, chemie gestudeerd, houdt van reizen, duiken, paarden, wandelen, fotografie en is ook wel in voor een gezellig etentje. Houdt van iemand waarmee je ook echt wat diepgaander kunt praten. Geen kinderen, al heb ik er geen moeite mee als de man ze al heeft uit een eerdere relatie. Als er ooit een relatie uitkomt is het meegenomen, maar niet desparate zeg maar. Een soulmate is ook prima. Woonachtig in Groningen.

Dit is een selfie van vorige week in Finland.
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door germie op 06-03-22 21:49, in het totaal 2 keer bewerkt

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 21:47

Misschien moeten jullie er ook bij vermelden in welke regio jullie wonen dat is wel makkelijker.

En een foto natuurlijk…

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 21:49

janderegelaa schreef:
Misschien moeten jullie er ook bij vermelden in welke regio jullie wonen dat is wel makkelijker.

Ik wist dat ik iets was vergeten :')

xYaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 22:06

Nou, even voorstellen dan maar!
Ik ben Yara, 30 jaar oud (word 31 jaar in augustus). Woonachtig in omgeving Doetinchem/Terborg (Gelderland). Mijn grote passies zijn paarden met name de aller kleinsten. De Shetlander! Zelf heb ik ook een eigen Shetland pony genaamd Asfaloth.
Afgekeurd om te werken, maar elke dag tussen de paarden, eh, Shetlanders te vinden. Naast paarden zijn schrijven en wilde dieren en vogels fotograferen ook mijn grote passie. Daar kan ik echt van genieten en ga er elke week dan ook even op uit om een wandeling te maken en fotografeer dan de prachtige vogels en wilde dieren die op mijn pad komen.

Naast deze passies houd ik ook van lezen, speel ik graag spelletjes, maak ik graag legpuzzels of werk aan mijn diamond painting. Netflixen en kijk ook graag youtube. Thuis heb ik nog een binnenkat en twee konijnen.

Ondanks dat ik niet meer werk zit ik dus niet stil en houd mijzelf prima bezig. Geniet ook elke dag van het leven. Sta ook positief in het leven.

Zelf ben ik rustig van persoon. Loyaal en betrouwbaar. Zal eerst waarschijnlijk ook echt wel de kat uit de boom kijken, maar eenmaal de klik en het vertrouwen er is zal ik ook echt wel meer en meer open zijn :j .
Ik heb geen kinderwens, maar mocht de juiste man al kinderen hebben uit een eerdere relatie sta ik daar wel voor open.

Foto van vorig jaar met de kudde van mijn pony (de witte ruin naast de bruine merrie is die van mij):

Afbeelding

Recente foto van vandaag van mijn wildlife fotografie:

Afbeelding

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 22:11

janderegelaa schreef:

En een foto natuurlijk…

Misschien kun jij jezelf ook aanbieden! *\o/*

beenjesshar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 22:21

Ik weet ook nog een vrijgezelle man
40 jaar
Woont in noord Holland afstand geen probleem
Vaste baan
Eigen huisje
Heeft zelf geen kinderen zijn ook welkom
Kinderwens niet direct aanwezig alles in overleg en net hoe het loopt

Heeft geen huisdieren maar zijn zeker welkom

Houdt van wandelen , terrasje pakken
Gezelligheid … is van mening dat binnen een relatie ieder ook ze eigen ding moet kunnen blijven doen
Gaat jaarlijks naar de kortebaan draverij een gokje wagen

Meer info stuur me maar een berichtje

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 22:35

Sure_lee schreef:
janderegelaa schreef:

En een foto natuurlijk…

Misschien kun jij jezelf ook aanbieden! *\o/*

Nee joh, ben veel te oud.

TheWelsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 01:17

janderegelaa schreef:

Waarom? Ik ben 38 jaar, mijn man is 56 jaar. We zijn al 19 jaar samen.
Je verdient toch gewoon een leuke vrouw, leeftijd zegt niet alles! Wie weet zit er iemand tussen die denkt: paasei, dat is een leuke vent!

Sorry moest het ff kwijt :o
Super leuk topic. Al heb ik de allerliefste al lang gevonden, ik lees lekker mee!

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 06:11

TheWelsh schreef:
janderegelaa schreef:

Waarom? Ik ben 38 jaar, mijn man is 56 jaar. We zijn al 19 jaar samen.
Je verdient toch gewoon een leuke vrouw, leeftijd zegt niet alles! Wie weet zit er iemand tussen die denkt: paasei, dat is een leuke vent!

Sorry moest het ff kwijt :o
Super leuk topic. Al heb ik de allerliefste al lang gevonden, ik lees lekker mee!

Ik denk dat jullie wel een uitzondering zijn. Naar mijn mening is zo'n relatie eindig. Ik kan mij niet voorstellen dat mijn 50 jarige vriendin straks zit te wachten op een 70 jarige. Maar misschien ben ik een doemdenker hoor.

Maar voor wie wil weten hoe Janderegelaa er in het echt uit ziet zal ik er een dagje een foto opzetten :D

Afbeelding

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 07:32

Ik ben al bezet, maar wil toch ff melden dat er niks mis is met je, Janderegelaa(r)!

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 08:03

Siersma schreef:
Ik ben al bezet, maar wil toch ff melden dat er niks mis is met je, Janderegelaa(r)!

Nou inderdaad. Het is dat ik al lang en breed bezet ben anders had ik je nu wel een pb gestuurd <<) ;)

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 08:13

Oeh hopelijk krijg je nu toch wat pb's!
Ik hoor de verhalen wel als we gamba's gaan eten :+