------------------------------------
Voor diegene nog op zoek is naar een leuke vent, hier is er 1!!

J. is 26 jaar en woont in Drenthe. Werkt op het moment fulltime bij Scania maar heeft oorspronkelijk de opleiding Zorg en Welzijn gedaan. J. is heel sportief, zo doet hij aan Calisthenics en 's zomers doet hij oefeningen op een grote professionele trampoline die in de tuin staat. De laatste tijd volgt hij de methode van Wim Hof (google maar op zijn naam dan ken je hem denk ik wel). J. gaat dan ook zo in een ijsbad zitten hahaha

J. zijn karakter is zorgzaam, grappig, lief, geduldig, niet op de voorgrond, kan goed luisteren. Hij houdt van series kijken, bord en kaart spellen spelen en hij monteert zelfgemaakte filmpjes met beeld en geluid. Hij heeft een eigen hond, een Golden Retriever genaamd Luca.
J. zoekt een leuke dame van ongeveer zijn eigen leeftijd of iets jonger. J. heeft een kinderwens dus hij zoekt wel iemand die (in de toekomst) ook graag een gezin zou willen.

Deze foto's zijn afgelopen zaterdag gemaakt, hij kwam net bij de kapper vandaan dus heb ik een paar mooie profielfoto's voor hem gemaakt

Voor meer vragen of eventueel contact gegevens stuur mij gerust een privé berichtje!
Contact via: Loontje_
-------------------------------------------------------
Mijn broertje heet N., over een kleine 2 weken wordt hij 24 jaar (1.88m). Hij is momenteel internationaal touringcar chauffeur maar vanwege corona is dat voornamelijk binnenland. Naast zijn werk vind hij het ook heerlijk om te gamen, series of films te kijken, motor te rijden, naar de sportschool te gaan of snowboarden. Met een groepje vrienden gaan ze met enige regelmaat op pad zoals naar de bios, uiteten, mountainbiken enzovoort. Hij heeft een eigen auto (met trekhaak, ideaal voor ons paardenmeisjes) en afstand maakt voor hem niets uit maar wij zitten in omgeving Rotterdam. Hij heeft overigens een kinderwens, dat is wel belangrijk om te weten. Hij is gewend om met dieren (ja ook paarden) om te gaan want die hebben we hier nogal

Ik weet niet meer zo goed wat ik nog meer zou kunnen vertellen dus vraag vooral raak als je meer zou willen weten

Hij is niet zo fotogeniek maar soms willen wij dat wel eens. Dus tsja .. het geforceerde lachje

wat hij ongv zoekt: In mijn broertje zijn geval is het natuurlijk leuk als er hier en daar dezelfde interesses zijn of elkaar daarin de ruimte geeft. Laatste zij hij dat zijn voorkeur naar blond en lang haar uit ging

Selfie (even wat weggehaald, werkkleding namelijk)

Eerst motor gekocht
Contact via: xDenies
----------------------------------------
Mijn broer

Contact via: Amable
---------------------------------------
Ik heb ook nog een leuk 25 jarig broertje in de aanbieding. (Hij wil niet met zijn gezicht op Bokt.)
Is dol op hardcore en bijbehorende feesten met zijn grote vriendengroep. Vriendin moet daar geen problemen mee hebben, of meegaan natuurlijk.
Oh, hij woont in de kop van Noord Holland. Vlakbij de Afsluitdijk.
Contact via: marleen_88