[HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 11:59

Dieuwke_ schreef:
DuoPenotti schreef:
Heb daardoor wel net dat topic gevonden en vind het een erg leuk topic.
Ja vast niet voor ts. :+ Maar zag het wel helemaal voor me. En die vettige zooi weg halen...verschrikkelijk.

Zo is mijn broertje toen een keer naar mijn moeder gelopen en riep in juli het heeft gesneeuwd!!
Had hij waspoeder overal heen gestrooid.

_O-

Zo vind ik dat filmpje van een kind die haar zusje onder kliedert met stift ook zo fantastisch

https://youtu.be/xt2crfRgvYQ

Heerlijk dit!
Ik heb ooit in een ver verleden onze kat én hond behandeld met roomboter. Hond kon ik alleen maar zijn rug insmeren, die liep steeds weg. Kat vond het wel grappig en erg lekker :') .

Ook nog een keer met een vriendin ons haar proberen te verven met crepe-papier, rood en groen. Badkamer zag er toen ook heul errug bijzonder uit. Was wel makkelijk schoon te maken volgens mijn mams.

Mijn ouders begrijpen trouwens heel goed dat wij geen kinderen willen. Mijn moeder zegt zelfs dat als ze in deze tijd jong zou zijn geweest ze waarschijnlijk ook geen kinderen had gewild. In haar tijd was het eigenlijk gewoon niet meer dan normaal, dat je zwanger werd.

Mo_86

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 12:49

Volgens mijn moeder wilde zij geen kinderen, mijn vader wel. Ik was een compromis wat overigens goed is gegaan, ik heb altijd een goede band gehad met mijn moeder. Maar merkte wel al vroeg dat ze andere kinderen niet leuk vindt, nu nog steeds niet. Zij vindt het dan ook niet erg dat ik geen kinderen wil en snapt dat heel goed. Mijn vader vindt het wel jammer dat hij geen opa wordt maar heeft zich er bij neergelegd.

Die reclame met dat kind is inderdaad mega irritant en typeert denk ik ook meteen hoe men tegenwoordig het kind verkloot. Kind wil pannenkoeken, krijgt een tantrum, wat doen de ouders: bezorgdienst inschakelen om dat kind stil te krijgen. Mijn vriend en ik ergeren ons er telkens kapot aan als die reclame weer voorbij komt…

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 13:12

Mars schreef:
‘Hij heeft schurft’ werkt ook altijd heel goed :P

Hahahaha
Ook van die irritante K*t jong die dan op je af vliegen om je puppy te aaien, nee kind niet doen want hij bijt.
Beest doet geen vlieg kwaad maar dan zijn die rot jong tenminste wel weg *D

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 13:33

Mijn hond vindt kinderen net zo vreselijk als ik :Y)

Mo_86 schreef:
Die reclame met dat kind is inderdaad mega irritant en typeert denk ik ook meteen hoe men tegenwoordig het kind verkloot. Kind wil pannenkoeken, krijgt een tantrum, wat doen de ouders: bezorgdienst inschakelen om dat kind stil te krijgen. Mijn vriend en ik ergeren ons er telkens kapot aan als die reclame weer voorbij komt…

Dit dus inderdaad _-:( Kind wil pannenkoeken? Kind krijgt pannenkoeken!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 13:40

Urbanus schreef:
Of zoals een buurvrouw zei, "het is een beetje zielig voor de kindjes waarvan de ouders geen paard kunnen betalen". Waarop ik zei dat manegepaarden vast ook lief zijn :) :) :)

Sommige ouders zijn echt gelegenheidscommunisten.

Dat doet me denken aan die GTST actrice die een crowdfundingactie was gestart om 250.000 euro op te halen zodat haar kinderen in een gezonde en ecologische omgeving konden opgroeien.
De plek had ze al gevonden, nu het geld nog _O- Klein probleem ook dat ze op dat moment sowieso dakloos was, maar een appartementje of huurwoning voldeed blijkbaar niet.

Ondertussen moet ze weer haar huis uit en is zwanger van de derde :')
https://hollywoodhuizen.nl/bizar-of-u-m ... l-betalen/

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 13:46

Deze column stond in het Jumbo magazine (ja ik lees hem voor de recepten, laat me :'))
Hier krijg je verdorie toch kriebels van?
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 13:52

Cayenne schreef:
Urbanus schreef:
Of zoals een buurvrouw zei, "het is een beetje zielig voor de kindjes waarvan de ouders geen paard kunnen betalen". Waarop ik zei dat manegepaarden vast ook lief zijn :) :) :)

Dat doet me denken aan die GTST actrice die een crowdfundingactie was gestart om 250.000 euro op te halen zodat haar kinderen in een gezonde en ecologische omgeving konden opgroeien.
De plek had ze al gevonden, nu het geld nog _O- Klein probleem ook dat ze op dat moment sowieso dakloos was, maar een appartementje of huurwoning voldeed blijkbaar niet.

Ondertussen moet ze weer haar huis uit en is zwanger van de derde :')
https://hollywoodhuizen.nl/bizar-of-u-m ... l-betalen/

It gets better idd:
https://www.story.nl/artikel/showbizz/o ... -en-single

"Dakloos," serieus?

Trouwens wel interessant dat ze vorig jaar in februari of maart of zo die crowdfunding is begonnen en rond dit tijdstip moet bevallen van haar ex... Dan denk ik: je hebt naar eigen zeggen geen cent te makken in de coronacrisis, waarom begin je dan aan een derde? En waarom van iemand die al zeker meer dan 9 maanden je ex is? Of het moet een nieuwe vlam zijn die ze heeft opgedaan, maar echt... wtf.

fleurtjeuhJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 13:58

Laurora schreef:
Deze column stond in het Jumbo magazine (ja ik lees hem voor de recepten, laat me :'))
[ [url=m/lp4raf.jpg]Afbeelding[/url] ]

:r
Jasses, wat een zelfgenoegzaam stukje zeg..

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 13:59

Mkango schreef:

"Dakloos," serieus?

Trouwens wel interessant dat ze vorig jaar in februari of maart of zo die crowdfunding is begonnen en rond dit tijdstip moet bevallen van haar ex... Dan denk ik: je hebt naar eigen zeggen geen cent te makken in de coronacrisis, waarom begin je dan aan een derde? En waarom van iemand die al zeker meer dan 9 maanden je ex is? Of het moet een nieuwe vlam zijn die ze heeft opgedaan, maar echt... wtf.

Koter nr 3 is ook weer van haar ex :j
Dat snap ik ook niet! Wel een onstabiele situatie voor je kinderen en dan toch weer zwanger worden :?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 14:12

Citaat:
"JaYVArO heEfT oOk ReChTEn!"

Is het trouwens niet:

"JaYVArO heBt oOk ReGTEn!"

?
:D

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 14:15

Cayenne schreef:
Mkango schreef:

"Dakloos," serieus?

Koter nr 3 is ook weer van haar ex :j
Dat snap ik ook niet! Wel een onstabiele situatie voor je kinderen en dan toch weer zwanger worden :?

Ja, want kinderen zijn een cadeau, en wie wil er nou niet veel kinderen?

Nietsmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 14:15

Laurora schreef:

KOTS KOTS.

Nee mensen met dieren ook niet, die moeten ook vreten. Bah hou toch op met dat *ikbenmoederenfantastisch*

Trouwens, haar hersencellen heeft ze er ook uitgepoept tijdens haar bevalling. Want haar man hoeft niet thuis te blijven bij corona?

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 14:29

Bleugh :r

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 14:29

Laurora schreef:

Dat nou uitgerekend de hond een normale naam heeft gekregen :')

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 15:08

Snadrem schreef:
Zo te lezen kan Jam altijd nog monteur worden.
[ [url=m/GdNyTL.jpg]Afbeelding[/url] ]

Denk dat vooral het demonteren hem erg goed had gelegen :+

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 15:19

Urbanus schreef:

Of de moeder uit E. haar klas. "misschien kan E. beter niet vertellen dat ze op vakantie is geweest naar het huis van haar opa en oma in Oostenrijk, andere kinderen hebben dat niet, dat is zo zielig voor ze. Het is ook niet leuk dat ze in de zomer naar familie in het buitenland gaat, andere kinderen komen nooit in het buitenland."
Nee Gerda en door corona hebben wij deze familie al 1.5 jaar niet gezien en kennen ze het jongste monster niet eens. Maar ja, de wereld draait niet zoals ik dat wil.

Gelegenheidscommunisten, prachtig woord.

Om in de sferen van het topic te blijven. Van die ouders die hun kind het een na het ander te vreten geven in het winkelwagentje. Ook niet 1 banaan (wordt die wel afgerekend?) maar na een half afgekloven banaan mag djivahnjo natuurlijk ook een bolletje pakken. Lekker overal aanzitten met je vieze handen, top gewoon. Daarom dragen we een mondkap toch? :')

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 15:23

Ja dat overal eten begrijp ik ook niet.
In de supermarkt, de auto, bij een uurtje ergens op bezoek.
Dat was niet toen ik klein was. Waarom nu wel? Houden ze anders niet hun mond?

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 15:24

flooooo schreef:
Urbanus schreef:

Of de moeder uit E. haar klas. "misschien kan E. beter niet vertellen dat ze op vakantie is geweest naar het huis van haar opa en oma in Oostenrijk, andere kinderen hebben dat niet, dat is zo zielig voor ze. Het is ook niet leuk dat ze in de zomer naar familie in het buitenland gaat, andere kinderen komen nooit in het buitenland."
Nee Gerda en door corona hebben wij deze familie al 1.5 jaar niet gezien en kennen ze het jongste monster niet eens. Maar ja, de wereld draait niet zoals ik dat wil.

Gelegenheidscommunisten, prachtig woord.

Om in de sferen van het topic te blijven. Van die ouders die hun kind het een na het ander te vreten geven in het winkelwagentje. Ook niet 1 banaan (wordt die wel afgerekend?) maar na een half afgekloven banaan mag djivahnjo natuurlijk ook een bolletje pakken. Lekker overal aanzitten met je vieze handen, top gewoon. Daarom dragen we een mondkap toch? :')

Ach, zeur niet (gericht aan die moeder, natuurlijk). Ik ging als kind ook nooit naar het buitenland, en wat heb ik eraan overgehouden? Een extra dosis dankbaarheid dat ik het nu wel kan :D

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 15:25

idinn schreef:
Citaat:

Is het trouwens niet:

?
:D

Ja, eigenlijk wel. En dan aangevuld met "WeeT jE WeL wIe ZiJn VadEr Is??!!!!"
En dat klinkt dan als een dreigement, van oh boy die vader daar wil je geen ruzie mee. Maar in feite is het een oprechte vraag omdat zij en JaYVArO geen flauw idee hebben wie de vader is.

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 15:25

DuoPenotti schreef:
Ja dat overal eten begrijp ik ook niet.
In de supermarkt, de auto, bij een uurtje ergens op bezoek.
Dat was niet toen ik klein was. Waarom nu wel? Houden ze anders niet hun mond?
\

Zoethoudertje, toen die van mij klein waren mocht je ze nog een optater geven als ze niet luisterden of vervelend waren.
Mag nu niet meer...... :Y)

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 15:31

Volgens mij is dat het inderdaad, ik doe veel fout maar vreten in de supermarkt krijg je gewoon niet. Vind dat zo asociaal.

Dat stuk van die "actrice", ik snap haar punt over mensen die tussen wal en schip vallen als het gaat om dure huur en niet kunnen kopen in deze gekke markt, dat is ook gewoon k.u.t. Maar 250.000 euro gesponsord willen voor je droomplek, die is gek. Het komt ook erg zelfmedelijdend over allemaal. En waarom in godsnaam een derde kind met je ex en dat terwijl je geen werk en definitief onderdak hebt?

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 15:36

Mars schreef:
‘Hij heeft schurft’ werkt ook altijd heel goed :P

_O-

Mijn paard vindt kinderen ook leuk. Af en toe gun ik hem zijn gelukje maar om door ze geaaid te worden, maar alleen als ze het lief vragen. :D

Laurora schreef:

Oh bah zeg, inderdaad. Vooral het zielig doen maar vervolgens ook niets loslaten (boterhammetjes smeren) of aan partner vragen (hond uitlaten). :? Als ik echt ziek was en ik had een dier wat iets nodig had zou ik mijn partner toch echt vragen of hij niet wat later op werk kan komen.

Snadrem schreef:
En dat klinkt dan als een dreigement, van oh boy die vader daar wil je geen ruzie mee. Maar in feite is het een oprechte vraag omdat zij en JaYVArO geen flauw idee hebben wie de vader is.

_O-
Laatst bijgewerkt door Mews op 02-02-22 15:52, in het totaal 1 keer bewerkt

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 15:37

Citaat:

Is het trouwens niet:

?
:D[/quote]
En dat klinkt dan als een dreigement, van oh boy die vader daar wil je geen ruzie mee. Maar in feite is het een oprechte vraag omdat zij en JaYVArO geen flauw idee hebben wie de vader is.[/quote]

hahahahahahaha. :') :')

Ik lach wel maar mijn kind is een kopie van mijn schoonvader. |(

Ik ben echt niet perfect als moeder, doe genoeg fout en ben vaak genoeg moe maar mijn kinderen een tik geven vind ik zo onnodig. Bij de arm grijpen bij gevaar, tuurlijk. Maar een tik geven vind ik zo'n teken van zwakte. Ook bij volwassenen trouwens. Daarom was een groot deel van mijn patienten ook fysiek agressief, een andere manier kennen ze niet, dat is niet wat ik iemand wil bijbrengen maar goed.
Modus weer uit want niemand zit hier op een morele moederfiguur te wachten, die krijg je ongevraagd ook wel. -O-

Vinchenzo is de laatste tijd helemaal hip. Bekt ook lekker.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 15:47

Snadrem schreef:

_O- _O-

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 15:50

Please kunnen de moreel kompas moekes nu eens weg blijven uit een kindvrij topic. Echt niemand zit hier op opvoed visies te wachten.