Dieuwke_ schreef:DuoPenotti schreef:Heb daardoor wel net dat topic gevonden en vind het een erg leuk topic.
Ja vast niet voor ts.Maar zag het wel helemaal voor me. En die vettige zooi weg halen...verschrikkelijk.
Zo is mijn broertje toen een keer naar mijn moeder gelopen en riep in juli het heeft gesneeuwd!!
Had hij waspoeder overal heen gestrooid.
![]()
Zo vind ik dat filmpje van een kind die haar zusje onder kliedert met stift ook zo fantastisch
https://youtu.be/xt2crfRgvYQ
Heerlijk dit!
Ik heb ooit in een ver verleden onze kat én hond behandeld met roomboter. Hond kon ik alleen maar zijn rug insmeren, die liep steeds weg. Kat vond het wel grappig en erg lekker

Ook nog een keer met een vriendin ons haar proberen te verven met crepe-papier, rood en groen. Badkamer zag er toen ook heul errug bijzonder uit. Was wel makkelijk schoon te maken volgens mijn mams.
Mijn ouders begrijpen trouwens heel goed dat wij geen kinderen willen. Mijn moeder zegt zelfs dat als ze in deze tijd jong zou zijn geweest ze waarschijnlijk ook geen kinderen had gewild. In haar tijd was het eigenlijk gewoon niet meer dan normaal, dat je zwanger werd.