bigone schreef:Waku waku wil niet discrimineren maar rolstoelgebruikers kunnen daar niet terecht.
Past bij deze treffende post
Caption: “Elk statement van elke artiest met plotselinge politieke mening”

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mars schreef:Voor de rest, tja wil je geen QR code laten zien omdat je de overheid stom vind en vaccinaties gif is het je eigen keuze. Dan kun je idd niet meedoen, heel jammer.
Sodeletuut schreef:Mars schreef:Voor de rest, tja wil je geen QR code laten zien omdat je de overheid stom vind en vaccinaties gif is het je eigen keuze. Dan kun je idd niet meedoen, heel jammer.
Waarom moet dit zo ongenuanceerd? Zouden er ook mensen zijn die zich bewust niet laten vaccineren, zonder meteen binnen jouw genoemde categorie te vallen?
Sodeletuut schreef:Mars schreef:Voor de rest, tja wil je geen QR code laten zien omdat je de overheid stom vind en vaccinaties gif is het je eigen keuze. Dan kun je idd niet meedoen, heel jammer.
Waarom moet dit zo ongenuanceerd? Zouden er ook mensen zijn die zich bewust niet laten vaccineren, zonder meteen binnen jouw genoemde categorie te vallen?
Moon10 schreef:https://chrisklomp.nl/tweedeling-in-je- ... LBmrtuEk-c
Edit: Ik had er een heel verhaal bij gemaakt maar dat is ergens ander terecht gekomen ben ik bang :-(
Maar het stuk in de link verwoord precies mijn gedachte.
Focussed schreef:bigone schreef:Waku waku wil niet discrimineren maar rolstoelgebruikers kunnen daar niet terecht.
[ [url=m/VRf9rR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RnDblJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Focussed schreef:bigone schreef:Waku waku wil niet discrimineren maar rolstoelgebruikers kunnen daar niet terecht.
[ [url=m/VRf9rR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RnDblJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Citaat:Misschien ongenuanceerd, maar linksom of rechtsom komt het wel vaak neer op een van die twee toch? (uitzonderingen daar gelaten, bijv prikangst).
Monchou schreef:Ik lees zojuist dat iemand hier uit de omgeving (eigenaar sportschool nota bene) is overleden.
Niet gevaccineerd. Zijn zoon van in de 20 ligt met corona in kunstmatige coma. Niet gevaccineerd.
Je kunt je dan achteraf toch wel voor de kop slaan als je bedenkt dat er een redelijke kans is dat dit voorkomen had kunnen worden..
Mars schreef:Zo heeft mijn moeder er diverse verpleegd op de cohort ook in de 30-40, wanen zich onkwetsbaar. Om vervolgens te overlijden, kinderen en partner achterlatend. Maargoed volgens de Conspiracy brigade bestaat het allemaal niet, leugens van de overheid etc. Triest.
IMANDRA schreef:Misschien ongenuanceerd, maar linksom of rechtsom komt het wel vaak neer op een van die twee toch? (uitzonderingen daar gelaten, bijv prikangst).
Als je de vaccinatie niet wil 'want je bent gezond' vind je het vaccin dus te 'giftig' voor je lijf (want anders was "baat het niet dan schaad het niet" wel aan de orde) ook al zeg je het misschien niet met zo veel woorden.
Of je wil niks opgelegd krijgen door de overheid: dus overheid is stom.
DuoPenotti schreef:Maar die zijn niet dood aan corona hoor... Echt niet.
Dat is wat anders maar dokters en verpleegkundigen krijgen geld omdat zo te doen...
Ja. Ook al ergens gelezen
verootjoo schreef:Mars schreef:Zo heeft mijn moeder er diverse verpleegd op de cohort ook in de 30-40, wanen zich onkwetsbaar. Om vervolgens te overlijden, kinderen en partner achterlatend. Maargoed volgens de Conspiracy brigade bestaat het allemaal niet, leugens van de overheid etc. Triest.
Het gebeurt idd niet veel, maar toch is 3,3% van de overleden mensen aan Corona onder de 50 jaar.
Lijkt ook niet veel maar het zijn wel 610 mensen. Vind ik best veel, zeker met de wetenschap dat het met een vaccinatie waarschijnlijk voorkomen zou zijn.
Kunnen mensen wegzetten als leugens, maar cijfers liegen niet lijkt me
verootjoo schreef:Mars schreef:Zo heeft mijn moeder er diverse verpleegd op de cohort ook in de 30-40, wanen zich onkwetsbaar. Om vervolgens te overlijden, kinderen en partner achterlatend. Maargoed volgens de Conspiracy brigade bestaat het allemaal niet, leugens van de overheid etc. Triest.
Het gebeurt idd niet veel, maar toch is 3,3% van de overleden mensen aan Corona onder de 50 jaar.
Lijkt ook niet veel maar het zijn wel 610 mensen. Vind ik best veel, zeker met de wetenschap dat het met een vaccinatie waarschijnlijk voorkomen zou zijn.
bigone schreef:verootjoo schreef:Het gebeurt idd niet veel, maar toch is 3,3% van de overleden mensen aan Corona onder de 50 jaar.
Dat is 3,3 % van de bewezen Corona gevallen. Er zijn meer dan 30.000 doden dus misschien zijn het er wel meer dan die 610.
Mars schreef:DuoPenotti schreef:Maar die zijn niet dood aan corona hoor... Echt niet.
Dat is wat anders maar dokters en verpleegkundigen krijgen geld omdat zo te doen...
Ja. Ook al ergens gelezen
Klopt ja, mn moeder heeft ze stiekem ergens in de kelder van het ziekenhuis verstopt shhht! Zo krijgt ze geld van Big Pharma en de NWO leiders