Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik ben ook niet kieskeurig, maar mijn favorieten zijn chocolade met praline zoals de bonbonblok/zeevruchten achtige chocolade.. en sinds een tijdje vind ik de caramel-zeezout ook erg lekker.

Super jammer, want dat deed ik altijd heel graag. Ik heb nog wel tig puzzels staan om te gaan maken, wie weet vind ik er weer eens een plekje voor. Voorlopig ben ik wel voorzien van een goede voorraad puzzels, maar mocht mijn santa een leuke fleurige (unicorn?) puzzel van 1000 stukjes tegen komen, mag dat altijd. Ik ga het vast wel weer eens oppakken!
Plantjes zijn dan ook altijd welkom. Ik heb wel een paar plantjes die al een x aantal jaar het uithouden bij mij, dus het kan wel!
In mijn keuken voert fel roze (fuchia zeg maar) de boventoon in attributen. Een leuke kookwekker in felroze mist nog in mijn collectie
Ik vind keukenspul in de vorm van figuurtjes overigens ook echt geweldig. Zo heb ik een pollepel in de vorm van een eekhoorn, een trechter in de vorm van een paddenstoel en een nessie monster als soeplepel.
Ik draag geen make up, maar lak mijn teennagels in de zomer wel fel roze
Qua sieraden vind ik keltische tekens heel gaaf als oorbellen of ketting. Overigens ben ik sowieso wel gek op keltische tekens in dingetjes
Ik ben een enorme snoepkont (beetje té).
Spelen doet hij weinig, een touwtje aan een stokje vind hij soms nog wel leuk. En vanwege zijn missende tandjes zijn heel harde dingen wat minder makkelijk om te eten.
Donna89 schreef:Flying_Angel schreef:@Donna: wat leuk dat ze ook zo besmet zijn geraakt!
Ja heel leuk maar soms ook wel lastig hoor.
Vooral als we (doen we zelden) eens met alle kinderen op stal zijn, dan is er ruzie wie de shet buiten mag zetten/poetsen etc
Dus die situaties proberen we te voorkomen haha
eerste week november.