Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

rockwitch

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-21 09:17

Caramel zeezout is ook echt niet aan mij besteed. Maar goed er zijn genoeg mensen die dat wel lekker vinden dus ik vind daar altijd wel iemand voor die zich op offert om het op te eten haha.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-21 09:20

Chocolade :9 Ik ben ook niet kieskeurig, maar mijn favorieten zijn chocolade met praline zoals de bonbonblok/zeevruchten achtige chocolade.. en sinds een tijdje vind ik de caramel-zeezout ook erg lekker.

Voor mij het liefst ook geen Ali, tenzij je echt hét perfecte kado daar tegen komt :))

O ja, onze dieren: Ik heb een Afghaanse windhond, Faizah, van 9 jaar. Ze mag alles hebben, van knaagsnacks tot koekjes, maar qua speeltjes vindt ze alleen knuffels met een vachtje leuk. Ballen en rubber speeltjes zijn niet interessant.
En mijn tinker Mystic, hij is alweer 21 jaar. Ik kan niet echt iets verzinnen wat hij nog nodig zou hebben, maar kleine beloningssnoepjes gaan altijd wel op.
Verder hebben we drie kippies; Betsie, Spikkel en Guus de haan. De dames genieten op de wei van hun pensioen, want eieren leggen doen ze niet meer. Hun grootste hobby is eten, en vooral gedroogde meelwormen zijn favoriet. En Guus, die is vooral druk bezig met eten zoeken voor zijn dames :))

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-21 09:36

Hier opzich geen probleem met ali producten alleen geen producten van daar voor de katten en producten die bedoeld zijn voor op de huid.

Chocolade is het voor mij wit of puur. Wit met framboos/ aardbei en puur met marsepein zijn echt favoriet. Kokos en caramel zeezout zijn hier ook geen favoriet

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-21 09:40

Qua snoepgoed ben ik best makkelijk. Chocolade vind ik alles lekker als het geen puur is en geen (chemische) fruit of alcoholsmaakjes heeft. Alle caramel zeezout mag naar mij gestuurd worden :Y)

Huidproducten gebruik ik bepaalde merken voor dus dat zou minder zijn, maar wat lekkers voor in bad daar maak je me sowieso blij mee. Ik kan uren badderen met een boek. Heerlijk

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-21 11:35

Hier geen probleem als iets van Alie ect. komt. Ik koop er zelf nooit wat en geen idee eigenlijk wat daar allemaal te koop is. Veel goedkope meuk, maar dat kan ook leuk zijn, toch?

Ik ben zelf niet zo heel duurzaam ingesteld, weet niet of mijn Secret santa daar wat aan heeft, maar dan weet je dat alvast. :+

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-21 11:42

Ashleytjuhh schreef:
Roos en Geerte omdat ik jullie niet alleen kon laten heb ik mij toch maar aangemeld :+

*\o/* *\o/*

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-21 13:27

Heb al wel een paar berichtjes geplaatst, maar zal me bij deze ook nog even voorstellen.
Ben 33 jaar en woon samen met mijn man in het midden van het land. Geen huisdieren, wel een eigen paard, mijn 18 jarige merrie Eva. Samen zijn we vooral een fanatiek dressuur duo, binnenkort gaan we voor het eerst M1 starten. Eva is een lastige qua voer en snoepjes, mocht je iets voor haar willen geven dan maak je haar erg blij met een wortel.
Ik hou van nieuwe dingen uitproberen en ben met veel dingen blij, heb ook geen moeite met Ali en co, al heb ik er zelf nog nooit iets gekocht.
Qua eten ben ik eerder van zout dan zoet, van zoet vind ik chocolade wel lekker, liefste wit met iets erin (fruit, noten, koekjes, cacaonibs, maakt niet uit). Zout is alles oké, zo lang het vegetarisch is.
Alles voor in de keuken vind ik leuk, je doet me ook een plezier met dingen voor in huis (al zijn de veelbesproken xenos teksten niet mijn ding).
Heb de vorige twee edities ook mee gedaan, dus in die topics is vast genoeg terug te vinden.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-21 13:30

Haha wat erg, in plaats van cacaonibs las ik cannabis. :')

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-21 13:30

Roosch schreef:
Haha wat erg, in plaats van cacaonibs las ik cannabis. :')

Ik ook! _O-

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-21 13:40

Haha, iemand zei Xenos! Ik even sneupen op de site. Love koffie, en zie ik zomaar deze mokken! Love it.
Afbeelding

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-21 13:48

Chocolade, jaaaaa! Koffiesmaak erin vind ik niet lekker, maar andere smaakjes vind ik prima! Al blijft melk & caramel zeezout wel mijn favoriet *omnomnom*

Kokos qua geuren, lotions etc en drinken, is een nope.... Maar in bounty is het dan wel weer heel lekker en kokoskoekjes ook!

Ik zal mij ook even voorstellen, ik zit eindelijk achter een laptop ipv mobiel en dat typt toch wat makkelijk.

Ik ben Ingrid, 35 jaar en ik woon met mijn grote rode kater in een minihuisje. Ik ben een buitenmens, word onrustig van lang stilzitten of binnen zitten, en ben dan ook veel buiten te vinden in mijn vrije uurtjes. Ik werk 36 uur op kantoor en sinds maart 2020 in mijn thuiskantoortje. Helaas heb ik hiervoor wel mijn woonkamertje moeten verbouwen... de eettafel is eruit en daarmee ook gelijk de mogelijkheid tot visite te laten komen eten maar vooral; de mogelijkheid tot puzzelen -O- Super jammer, want dat deed ik altijd heel graag. Ik heb nog wel tig puzzels staan om te gaan maken, wie weet vind ik er weer eens een plekje voor. Voorlopig ben ik wel voorzien van een goede voorraad puzzels, maar mocht mijn santa een leuke fleurige (unicorn?) puzzel van 1000 stukjes tegen komen, mag dat altijd. Ik ga het vast wel weer eens oppakken!

Klein huisje dus, maar wel een knus huisje. Echt veel plek om dingen op te hangen heb ik niet, en dan doe ik liever een gave canvas van mijn diertjes dan een spreukenbordje. Ik ben gek op groen en heb redelijk wat plantjes. Helaas mis ik de groene vingers, dus zo af en toe moet er weer een vervangen worden... :o :o :o Plantjes zijn dan ook altijd welkom. Ik heb wel een paar plantjes die al een x aantal jaar het uithouden bij mij, dus het kan wel! {:} In mijn keuken voert fel roze (fuchia zeg maar) de boventoon in attributen. Een leuke kookwekker in felroze mist nog in mijn collectie O:) Ik vind keukenspul in de vorm van figuurtjes overigens ook echt geweldig. Zo heb ik een pollepel in de vorm van een eekhoorn, een trechter in de vorm van een paddenstoel en een nessie monster als soeplepel.

Ik heb geen groene vingers, maar wel een groene tuin. Beetje te groen soms, alles verwilderd en groeit z'n voegen uit, maar dat vind ik alleen maar leuk! Ik probeer vogeltjes, vlinders en bijtjes in mijn tuin te lokken. De vogels lukt niet altijd, maar insecten wel. Volgend jaar wil ik mijn tuintje weer wat anders/beter indelen, zaadjes, ideetjes of ornamenten zijn altijd welkom.

Qua huidproducten, douchegel etc. vind ik allemaal prima. Al is het maar geen kokos geur... := Ik draag geen make up, maar lak mijn teennagels in de zomer wel fel roze 8-) Qua sieraden vind ik keltische tekens heel gaaf als oorbellen of ketting. Overigens ben ik sowieso wel gek op keltische tekens in dingetjes <3

Ik ben een enorme theeleut, maar vooral rooibos! Ik heb diverse smaakjes rooibos thee, en drink eigenlijk geen andere smaken meer. Rooibosthee kan ik nooit genoeg hebben. Koffie(smaak) vind ik echt heel erg vies... :o Ik ben een enorme snoepkont (beetje té).

Mijn dieren! Ik heb een 16 jarige kat bij mijn ouders die helaas was gevoelig is op de darmen. Maar regelmatig nog de gekke 5 minuten heeft en overal achteraan rent. En sinds kort een huisgenoot van ongeveer 10 jaar oud, een jeweetwelkater die uit het asiel komt. Hij heeft een tijd op straat gezworven en dat is ook wel te zien en merken. Hij is half blind, verkreukeld oortje, beetje smoezelig, nog maar weinig tanden maar zo ontzettend lief <3 Spelen doet hij weinig, een touwtje aan een stokje vind hij soms nog wel leuk. En vanwege zijn missende tandjes zijn heel harde dingen wat minder makkelijk om te eten.

Verder heb ik 1.5 paard; Wiet mijn gelderse merrie van 18 en Pony, een shetlander van 16. Die houden wel van wat lekkers!

Hmmm, wat kan ik verder nog vertellen....

Alie heb ik geen probleem mee, tweedehands ook niet.

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-21 14:15

Ik zal mij ook even voorstellen al ga ik mijn naam niet zeggen.
Er is ook voldoende te vinden bij de vorige jaren aangezien ik al 10 jaar mee doe.
Ik ben ergens tussen de 20 en 30 jaar oud en werk als verpleegkundige op de afdeling chirurgie. Dus dingen leuke dingen hiermee te maken hebben leuk.
Ik heb zoals vele geen kinderen en ook geen dieren, rij ook al geen paard meer. Dus je hoeft hier echt niets voor te halen.
Ik hou enorm van bordspelletjes en kaartspelletjes altijd erg leuk en organiseer ook vrij regelmatig meetings hiervoor. Bij interesse is er wel een lijst met spellen beschikbaar die ik al heb.
Verder heb ik ook een keer geprobeerd een escaperoom meeting te organiseren, nu moet je niet denken dat ik goed ben in raadsels want dat ben ik niet. Als je met mij in een escaperoom zit ren ik als kip zonder kop rond maar vind ik het wel leuk. Dus als je mag best je naam op je pakket naar mij zetten oid O:)

Verder denk ik wel humor te hebben dus hoeft van mij niet alleen maar serieus te zijn.
Ik hou van planten dus stekjes vind ik leuk, geen garantie at hij lang leeft.
Verder volleybal ik en wandel ik veel.
Je maakt mij blij met veel dingen kleine greep: Unicorns, harry potter, marvel, boeken, weird stuff, geurkaarsen, DE punten, grappige sokken, leuke canvas tasjes en echt je maakt mij ongeveer overal blij mee.
2e hands en ali vind ik geen probleem.

Ik word niet heel gelukkig van makeup en verzorgingsproducten vanwege allergie. Ben ook allergie voor mandarijnen maar die zijn zo lekker dat ik dat gewoon negeer.
Teksten met love life laugh wordt ik ook niet heel gelukkig van.

Ik hoop dat ik niet al te moeilijk ben

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-21 14:48

@geerte volgens mij ben je niet te moeilijk! Je brengt mij ook op ideeën! Ik vind canvas tasjes en leuke sokken ook heerlijk :D

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-21 15:14

Oh ja, happy socks of andere sokken met leuke kleurtjes of figuurtjes!

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-21 15:15

Ik ga nog verder met mijn voorstel rondje :D

Naast mijn 2 kids heb ik ook nog een vriend. We wonen niet samen. Hij heeft ook 2 kinderen , ook 2 jongens, ze zijn 8 en 10. (onze huizen zijn te klein voor al die mannen dus vandaar dat we voorlopig lekker ons eigen huis houden)Verrassing! ook die zijn inmiddels besmet met het paardenvirus. Dus naast dat zijn 2 jongens ook zijn begonnen met lessen, heb ik ook mijn vriend zover weten te krijgen om het rijden weer op te pakken. Hij heeft vroeger altijd fanatiek gereden bij de pony's , ook wedstrijden enz. En nu deel ik mijn paard met hem , Ondanks dat mijn paard niet te makkelijk is rijd hij er gelukkig inmiddels ook redelijk fijn mee

Hoe ik het overleef met al die mannen?? IDK :? :') <3

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-21 15:19

@Donna: wat leuk dat ze ook zo besmet zijn geraakt! <3

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-21 15:34

Flying_Angel schreef:

Ja heel leuk maar soms ook wel lastig hoor.
Vooral als we (doen we zelden) eens met alle kinderen op stal zijn, dan is er ruzie wie de shet buiten mag zetten/poetsen etc
Dus die situaties proberen we te voorkomen haha

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-21 15:41

Donna89 schreef:
Flying_Angel schreef:

Ja heel leuk maar soms ook wel lastig hoor.
Vooral als we (doen we zelden) eens met alle kinderen op stal zijn, dan is er ruzie wie de shet buiten mag zetten/poetsen etc
Dus die situaties proberen we te voorkomen haha

Daar is een oplossing voor.
Koop 1 Shet, een A pony, een B pony, een C pony, een D pony en een E pony.
Kunnen ze geen ruzie maken en groeien ze vanzelf door :Y) :+

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-21 15:48

:') :') :')
Leuk bedacht!
Nog een feitje dan... Ik heb een vrij laag/gemiddeld inkomen en ik werk 28 uur.
2 paarden is genoeg :j

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-21 15:48

@rambo: beste idee ooit :))

Haha, dan toch maar afspraken maken vooraf :+

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-21 15:49

Donna89 schreef:
Leuk bedacht!

Ah, een staatslot in de doos van Donna dus ;)

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-21 15:49

Trouwens, weet iemand wanneer de lootjes verdeeld worden? :)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-21 15:50

Jazeker. Stond in de OP :)) eerste week november.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-21 15:53

Donna89 schreef:
Leuk bedacht!

Maar je partner heeft toch ook twee kinderen, zou toch logisch zijn als hij dan ook twee paarden koopt.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-21 15:54

Roosch schreef:
Jazeker. Stond in de OP :)) eerste week november.

:x oeps! Overheen gelezen :+

Thanks! :D