Mijn katten komen overal en I don't care.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mijn katten komen overal en I don't care.
Kleding zegt veel over iemand! Femke_Tweety schreef:superpony schreef:Ooit liet ik iemand ons huis zien, toen bed wel dicht. Zei iemand; Je hebt je beddegoed niet gestreken................Tja. Ten eerste, het boeit me niet, ten tweede. jij slaapt er niet in en in het donker zie je het niet. Het kreukt normaal ook niet zo erg en als je het netjes opvouwt, zie je er niks van.
Maar het kan weleens te lang in een prop hebben gezeten ja.
1 beddengoed strijken? Dacht het toch ff niet...
2 ik vind het vrij onfatsoenlijk dat mensen dáár wat over zeggen eerlijk gezegd...
En als ze versleten zijn de volgende. Fitzroy schreef:Beddengoed strijken doe ik ook niet. Ik gebruik een hoes meteen weer nadat hij gewassen en gedroogd is. Zo uit de droger op bed. Scheelt opvouwenEn als ze versleten zijn de volgende.
Kat op bed met dichtgeslagen dekbed vind ik niet erg. Zolang hij maar niet onder het dekbed kruipt maar erop blijft.
Fitzroy schreef:Beddengoed strijken doe ik ook niet. Ik gebruik een hoes meteen weer nadat hij gewassen en gedroogd is. Zo uit de droger op bed. Scheelt opvouwenEn als ze versleten zijn de volgende.
Strijkijzer heb ik wel ergens, maar vraag me af of ie het nog doet, zelden gebruikt..

)