Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IHN schreef:maar Poes, ik snap het niet helemaal. Jij groet niet veel buren, maar als de buurman jou dan negeert ga je ineens groeten. Buurman kan toch gewoon in gedachten verzonken zijn geweest?
Als ik dit allemaal lees ben ik geloof ik blij dat ik maar 1 setje buren heb op 300m afstand... wat een eisen moet je aan voldoen, zeg.
Fitzroy schreef:Bah, wat ordinair, Ceffyl. Volgende keer hard roepen: en wat zat er in het pakketje
IHN schreef:maar Poes, ik snap het niet helemaal. Jij groet niet veel buren, maar als de buurman jou dan negeert ga je ineens groeten. Buurman kan toch gewoon in gedachten verzonken zijn geweest?
Als ik dit allemaal lees ben ik geloof ik blij dat ik maar 1 setje buren heb op 300m afstand... wat een eisen moet je aan voldoen, zeg.
poes schreef:Ik ben dan zo’n heks die altijd mega enthousiast van zo ver mogelijk gaat gillen: HEY BUUR HALLO HOE GAAT HET FIJN OM JE TE ZIEN LEKKER WEERTJE HÈ LEKKER! WEERTJE. ZEI. IK!
Billy schreef:Ik had het 2e pakje al niet aangepakt. Maar over straat gaan gillen en zo vind ik kinderachtig..
Maartje1990 schreef:poes schreef:Ik ben dan zo’n heks die altijd mega enthousiast van zo ver mogelijk gaat gillen: HEY BUUR HALLO HOE GAAT HET FIJN OM JE TE ZIEN LEKKER WEERTJE HÈ LEKKER! WEERTJE. ZEI. IK!
Billy bedoeld denk ik dit
Billy schreef:Nee, ik bedoel Gini, die expres het pakje aan zou pakken en dan expres over straat wilde gaan gillen.. Dat vind ik stijlloos... En nee Gini, ik ben ook niet de buurvrouw, beetje vervelende insinuatie van je...
candalisa schreef:In het algemeen nemen mijn buren vaker iets van mij aan als andersom ... ik zei laatst tegen mijn buurvrouw nou ik hoef mij nooit meer schuldig te voelen als er een wat grotere of z are pakket is bezorgd want dan stuur ik deze foto nog eens...
Ik heb ook een pakket(je) aangenomen voor de buren en die zou ik echt niet even een paar dagen laten staan
[ [url=m/GI6QOq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Telpeva schreef:candalisa schreef:In het algemeen nemen mijn buren vaker iets van mij aan als andersom ... ik zei laatst tegen mijn buurvrouw nou ik hoef mij nooit meer schuldig te voelen als er een wat grotere of z are pakket is bezorgd want dan stuur ik deze foto nog eens...
Ik heb ook een pakket(je) aangenomen voor de buren en die zou ik echt niet even een paar dagen laten staan
[ [url=m/GI6QOq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Offtopic maar awwwat een prachtige hond!
Gini schreef:poes schreef:Ik ben dan zo’n heks die altijd mega enthousiast van zo ver mogelijk gaat gillen: HEY BUUR HALLO HOE GAAT HET FIJN OM JE TE ZIEN LEKKER WEERTJE HÈ LEKKER! WEERTJE. ZEI. IK!
Ik zou echt zo een secreet zijn die vanaf nu juist echt iedere keer een pakketje van deze buur zou aannemen om dan telkens als ze thuiskomt lekker ordinair te staan brullen.