Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ingedebruijn schreef:Overbrengen naar andere ziekenhuizen? Hier in het noorden is er niets vol hoor.
lenaa_tje schreef:ingedebruijn schreef:Overbrengen naar andere ziekenhuizen? Hier in het noorden is er niets vol hoor.
Niet overdrijven, ik weet van Emmen en van Groningen dat reguliere zorg weer afgeschaafd is omdat de druk zo hoog is.
Edit. https://www.rtvnoord.nl/nieuws/807513/W ... onder-druk Spoedzorg onder druk en 10 IC bedden er bij (Groningen, Drenthe, Friesland)
DuoPenotti schreef:Toen ik nog in het ziekenhuis werkte, streek ziekenhuis, en op dagen als bijvoorbeeld koningsdag kwamen er altijd enkele coma zuipers binnen of met een pilletje teveel.
Stuk of 4 was gemiddeld.
Waar laten we die nu?
Afgelopen week was de complete ic bezet. Alle bedden.
Ja ook een paar mensen die zo ernstig ziek waren de rest covid.
Opzich fijn dat er nu geen grote feesten zijn. Want dat belast de seh en ic niet extra.
Hoe gaan ze dat oplossen?
Pilletjes teveel of teveel gezopen eigen keuze dus geen hulp... Nee dat kan niet. Maar wat wel?
Jessix schreef:DuoPenotti schreef:Toen ik nog in het ziekenhuis werkte, streek ziekenhuis, en op dagen als bijvoorbeeld koningsdag kwamen er altijd enkele coma zuipers binnen of met een pilletje teveel.
Stuk of 4 was gemiddeld.
Waar laten we die nu?
Afgelopen week was de complete ic bezet. Alle bedden.
Ja ook een paar mensen die zo ernstig ziek waren de rest covid.
Opzich fijn dat er nu geen grote feesten zijn. Want dat belast de seh en ic niet extra.
Hoe gaan ze dat oplossen?
Pilletjes teveel of teveel gezopen eigen keuze dus geen hulp... Nee dat kan niet. Maar wat wel?
Denk je nu echt dat er een georganiseerd feest voor nodig is om een feestje met drank en drugs te houden? Neem maar van mij aan, die zijn er toch wel. Desnoods in eigen huis of tuin of op geheime locatie. Dus mensen die daardoor op de SEH belanden houd je toch wel.
Olympia schreef:Je mag nu volgens mij juist wel juichen, omdat het een proef is. Was bij NLs elftal wel zo.
Maar super dat je kaarten hebt. Zal vast een heel gaaf gevoel zijn.
Maar goed ik denk dat vooral de vraag is.. Als Ajax kampioen wordt hoe is het erna geregeld..