Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Nou je print toch een A4 uit, met een bovenste helft die je er op moet plakken, en de onderste helft die in het pakje moet?
Er staat op: À mettre à l'intérieur du colis
En met mijn steenkolen 3 jaar VWO-Frans van 25 jaar geleden snap ik nog net dat interieur de binnenkant is, een colis zal wel een pakje zijn, en mettre was een werkwoord dat je iets moest doen
Pantykous schreef:Hier op het moment veel vertraging met Mondial, zowel onderweg naar mij als naar anderen. Alles 2-3 weken onderweg. Dus hou daar rekening mee.
pmarena schreef:Ja die vakantie-modus gaven ze volgens mij heel duidelijk aan bij het inschrijven, dat je daar wel op moest letten dat je die inschakelt als je even niet in staat bent om te verzenden
Ik zou willen dat er ook ergens iets zou zitten waarmee je de verzendwijze een waarde kan geven zeg maar. Ik kan bvb. doordeweeks in principe dagelijks met Mondial Relay of PostNL verzenden. Maar die andere zijn wat lastiger en daar wil / moet ik eigenlijk een week de tijd voor hebben....
Ben ik verdikkeme toch ineens de hele dag bezig geweest met Vinted hè.... zelfs net een profielfoto in elkaar geknutseld. Die een beetje weergeeft in welk kleurenpalet wij voornamelijk in de kast hebben hangen
Nu maar hopen dat de hele zooi niet ineens offline gaat ofzo![]()
De helft van wat er weg mag staat er nu zo'n beetje op
Weet iemand trouwens het verschil tussen "volgers" en "volgend"
[ [url=m/54GNot.png]Afbeelding[/url] ]