Dit wordt mijn keuken:

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Maureen95 schreef:Alle sociale huurwoningkeukens zijn hetzelfde. Ken genoeg mensen en die hebben allemaal dezelfde kastjes met grepen![]()
Dit wordt mijn keuken:
[ [url=m/38CtMx.jpg]Afbeelding[/url] ]
chanicha schreef:Prachtig Exitium!
Vind alleen je stopcontact raar zitten Maureen, die is volgens mij voor de afzuigkap maar verder een hele nette keuken!
Ik kan waarschijnlijk wel een nieuwe krijgen tegen een huurverhoging dus ik ga vragen hoeveel dat is en anders doen we er zelf een nieuwe in maar eerst maar even een aanrechtblad erop, moet ook mijn inductieplaat kwijt, en goed met Dasty aan de gang en dan kijken hoe het eindresultaat wordt.
Maureen95 schreef:@Exitium wat een mooie kleurstelling zo. Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet als het af is
Maureen95 schreef:Wat handigIk zou het best handig willen. Als ik niet thuis ben de kachel uit en zodra ik thuiskom de kachel weer aan. Al weet ik niet of het duurder is om de kachel op een constante temperatuur te laten draaien ipv aan en uit.
xSwanHeart schreef:Maureen95 schreef:Wat handigIk zou het best handig willen. Als ik niet thuis ben de kachel uit en zodra ik thuiskom de kachel weer aan. Al weet ik niet of het duurder is om de kachel op een constante temperatuur te laten draaien ipv aan en uit.
Moet je dan niet een slimme thermostaat hebben in plaats van een slimme meter? Een slimme meter zit in je meterkast en geeft automatisch de meterstanden door aan jouw netbeheerder. Veel meer kan die volgens mij niet. (Correct me if I'm wrong.)
Maureen95 schreef:Hmm apart. Een vriend van mij zit bij Oxxio (ik heb daar mijn contract ook bij afgesloten) en die kan via Oxxio precies inzien hoeveel stroom hij verbruikt. Hij heeft trouwens geen gas. Maar goed om te weten.