Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Karin schreef:Twintig jaar geleden kwam ik al niet graag bij kringloopwinkels in de stad. Op de Oudegracht in Utrecht zit De Arm. Ik probeerde het steeds weer, maar ik was er ook altijd zo weer weg. Toen al ging ik liever naar omliggende plaatsen of iig buitenwijken. Betere keus en meer waar voor je geld.
lor1_1984 schreef:Ik ga het liefst naar Wawollie.
Die biedt spullen aan in redelijk goede staat, vraagt niet de hoofdprijs en bezorgt gratis binnen Almelo.
Ze denken ook graag mee qua bezorging etc.
lor1_1984 schreef:Ik ga het liefst naar Wawollie.
Die biedt spullen aan in redelijk goede staat, vraagt niet de hoofdprijs en bezorgt gratis binnen Almelo.
Ze denken ook graag mee qua bezorging etc.
De XL vraagt behoorlijke prijzen voor aftandse rotzooi (lees: €60,- voor een doorgezakte bank met slijtplekkenwaar Wawollie voor een bank met minieme slijtplekken en een nette zitting ongeveer de helft vroeg) en je moet €15,- betalen voor bezorging.
Ik wil best wat betalen voor bezorging en kijk niet op een krasje oid neer maar het moet imo wel in verhouding staan en dat vind ik bij de XL tegenvallen.
De Beurs vond ik in het verleden wel fijn maar sinds de XL erbij zit is het daar ook minder vind ik.
Allemaal zitten in Almelo trouwens.
Suzanne F. schreef:Zag net op het nieuws iemand die een schilderijtje op Marktplaats had gekocht wat van een bekende Franse schilder bleek. Ding is 25.000 euro waard.
Storm schreef:Ik loop iedere kringloop binnen om een blauwe ovenschaal te zoeken met een afbeelding van een vis van Corneille. Jaren terug had ik deze, was er gehecht aan, tot ik hem in 1000 stukjes liet vallen...
Zo een als deze :
[ [url=m/049qpr.jpg]Afbeelding[/url] ]
germie schreef:Anoeska27 schreef:Wat ik wel jammer vind zijn de stickers op de boeken, die plakken ze vaak over het teken van de uitgever terwijl ik juist boeken van bepaalde uitgevers zoek.
Je krijgt ze er vooral niet meer van af en dat is inderdaad heel erg zonde. Ik ben soms bezig met aceton en weet ik veel wat niet. Maar meestal blijf je toch wat zien en dat maakt de boeken helaas minder mooi en minder waard. Ik ben toch nog altijd zuinig op mijn boeken.