Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Morrie schreef:ik werk(te) op een school, ik zat op kantoor op 3 hoog en om 9 uur 's morgens kwam de patatlucht van de kantine op 1 hoog al ons kantoor binnen.
Het bedrijf dat het heeft aangelegd is diverse keren geweest om iets bij te stellen, loste niets op, de patatlucht bleef binnenkomen.
Nieuw ventilatiesysteem, vorig jaar in de grote vakantie aangelegd.
Ik heb ook twijfels of dat systeem wel goed werkt.......
verootjoo schreef:Wat doet patat überhaupt in een schoolLijkt me ook al een probleem apart
Blussem schreef:Voor rest is dit natuurlijk wel een discussie forum waar altijd ruimte moet zijn voor een discussie .
Kinke schreef:Blussem schreef:Voor rest is dit natuurlijk wel een discussie forum waar altijd ruimte moet zijn voor een discussie .
Nou, laten we dan maar eens beginnen met een discussie. Volgens jou 0 corona doden in de noordelijke provincies, maar de cijfers zeggen iets heel anders. Hoe zit dat dan? Is jouw informatie niet correct of zijn de gegevens van die overledenen verkeerd aangeleverd?
Kinke schreef:En als je mijn onzin niet wilt lezen, dan kun je die ook negeren verootjoo en Penotti
Cer schreef:Nou ja bij ons op kantoor zeggen ze ook dat de ventilatie goed is, maar hoe kun je dat zeker weten? Als ik de parfum van een collega kan ruiken die een stuk verderop zit, dan denk ik zomaar dat de kleine aerosolen ook meekomen...? Of is dat dan wat overdreven van mij?