Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 11:29

Escamilla schreef:
Dat ik vorige week een sollicitatie brief heb gestuurd, nog geen antwoord heb gekregen en de hele vacature nu ook van de site is afgehaald...
Ben benieuwd of ik ooit nog iets te horen ga krijgen.

Stond er een weeknummer bij voor gesprekken?

xDenies

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 11:39

Het gebruik van over de top dure/sjieuke woorden. Zeg gewoon wat je bedoeld zonder mij het gevoel te geven dat ik dom ben ofzo.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 11:48

xDenies schreef:
Het gebruik van over de top dure/sjieuke woorden. Zeg gewoon wat je bedoeld zonder mij het gevoel te geven dat ik dom ben ofzo.

Doet mijn zusje ook altijd on slimmer over te komen :') ik denk dan weer ik heb andere kwaliteiten die belangrijk zijn die jij nog mist

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 11:49

Mn kitten die steeds over me heen loopt en ineens mn voeten aanvalt of mn neus of oren ofzo. Ga lekker met je speelgoed spelen :') schrik me dood. En dat ik om 13.00 moet werken, Ff snel tussendoor spelletje op wilde starten maar die moet eerst 10 minuten updaten

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 11:51

Aan een kattenkop.En het is niet de kat.

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 12:11

Bubblewrap schreef:
Escamilla schreef:
Dat ik vorige week een sollicitatie brief heb gestuurd, nog geen antwoord heb gekregen en de hele vacature nu ook van de site is afgehaald...
Ben benieuwd of ik ooit nog iets te horen ga krijgen.

Stond er een weeknummer bij voor gesprekken?

Nee dat stond er niet

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 12:30

Allergie voor hooi en zaagsel en de cavia bak schoonmaken is altijd een feest en dan moet mijn kamer nog...

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 12:33

Zebrastreep schreef:
Allergie voot hooi en zaagsel de cavia bak schoonmaken is altijd een feest en dan moet mijn kamer nog...

Bij mij hielp het enorm toen mijn cavia’s op koolzaad stonden.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 12:42

lenaa_tje schreef:
Zebrastreep schreef:
Allergie voot hooi en zaagsel de cavia bak schoonmaken is altijd een feest en dan moet mijn kamer nog...

Bij mij hielp het enorm toen mijn cavia’s op koolzaad stonden.

Misschien wel een goed idee een van mijn cavia's is ook gevoelig voot stof na een luchtweginfectie hij niest ook wel vaak. Het vervelende is het is alleen met schoonmaken voor de rest valt het wel mee. Moet wel zeggen dat al het spul steeds stoffiger wordt.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 12:43

MoniekJ schreef:
Weer diezelfde man. Alarm van infuus ging af en stond die weer op mijn kamer.. bijna infuus eruit. Duurde best lang voor er een verpleegkundige kwam. Nu eerst maar even bijkomen -O-

Ik zou dit toch even gaan melden.. er zijn zulke simpele oplossingen om die man in zijn eigen kamer te houden. Ze zetten een Val melder voor zijn bed en ze weten het meteen als hij uit bed gestapt is. Zo moeilijk is het niet en worden de juiste verpleegkundigen direct gealarmeerd.

Hopelijk gaat het met jou inmiddels wat beter :(:)

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 12:49

Zebrastreep schreef:
Allergie voor hooi en zaagsel en de cavia bak schoonmaken is altijd een feest en dan moet mijn kamer nog...

Heb je maar 1 bak?
En een onderlaag van oude handdoeken en een fleece kleed erop?
Scheelt uiteindelijk fors in je afvalbak.
En een berg stof minder.

Ik had het toen ook en veegde iedere dag even poepjes en oud hooi eruit.
Wisselde om de 3 a 4 dagen van bedekking.
Had meerdere setjes zodat ik kon wassen als de trommel vol was.
Goed uitborstelen met uithalen en dan valt de zooi in de machine wel mee.
Heb het nu nog maar in 1 hok bij mijn oudste van 5,5 die waardeert de zachtheid heel erg.
Maar ben er eigenlijk mee gestopt want heb 10 hokken :')

Ondertussen erger ik mij aan de dagelijkse dosis vliegen ;(

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 13:34

De tandarts rekening, als ik die zie, word ik zelf wel tandarts :') En kan ik ook een dikke Porsche rijden. _O-

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 13:51

Zebrastreep schreef:

Wij hadden er altijd een laagje kranten onderin liggen, maakte het ook makkelijker. Maar heb je echt zaagsel zaagsel, of van die houtkrullen die iedereen zaagsel noemt? Zoals dit: http://www.degrotecavia.nl/fotos/inrich ... agsel1.jpg

Ik erger me aan mijn ergernis :') . Mijn man is dinsdag positief getest op corona. Ik ben gisteren getest en heb vandaag een negatieve uitslag gehad. En nu weet ik niet helemaal of ik er blij mee ben. Want, als ik het van de GGD goed begrepen heb, mag je als je 24 uur klachtenvrij bent, en het is 7 dagen na je eerste klachten, weer naar buiten. Als ik het ook goed begrepen heb, dan moet ik nu, omdat ik negatief getest ben, wachten tot hij 24 uur klachtenvrij is, en dan nog 14 dagen thuis blijven i.v.m. de incubatieperiode. Dat is dus veel langer wachten :') . Ik ben blij dat ik het niet heb, maar dat betekent dat ik het wel nog van hem kan krijgen (hij moet toch eten krijgen, dus ik geef dat, wel handschoentjes aan en over het algemeen ook mondmasker op, hij draagt altijd mondmasker als er ik de kamer in moet), en langer aan huis gebonden ben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 14:10

Dat ik kapot zenuwachtig ben hoe m'n nikies uit de wasmachine komen. M'n nieuwe doe ik denk ik maar met de hand. Zitten hele hardnekkige vlekken op m'n nieuwe. En ketchup vlekken potverdorie

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 15:12

Aan mijzelf. Ik wou de eer aan mijzelf houden en face to face tegen die gozer zeggen dat ik geen relatie wil, maar ik merk dat ik al bijna 2 weken letterlijk misselijk van de stress en de zenuwen ben bij het idee alleen al om nog een keer met hem af te spreken. Ik heb het super onpersoonlijk via whatsapp tegen hem gezegd dat ik geen relatie wil en ik ook niet meer wil afspreken

Ik verwacht dat hij zo wel zal bellen, mijn geluid heb ik op uit gezet... oh wat verrekte kinderachtig van mij maar ik wil hem helemaal niet zien of spreken. Tot zo ver mijn volwassen gedrag pff -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 15:16

Telpeva schreef:
Aan mijzelf. Ik wou de eer aan mijzelf houden en face to face tegen die gozer zeggen dat ik geen relatie wil, maar ik merk dat ik al bijna 2 weken letterlijk misselijk van de stress en de zenuwen ben bij het idee alleen al om nog een keer met hem af te spreken. Ik heb het super onpersoonlijk via whatsapp tegen hem gezegd dat ik geen relatie wil en ik ook niet meer wil afspreken

Ik verwacht dat hij zo wel zal bellen, mijn geluid heb ik op uit gezet... oh wat verrekte kinderachtig van mij maar ik wil hem helemaal niet zien of spreken. Tot zo ver mijn volwassen gedrag pff -O-

Ik snap je heeeeel goed. En tsja jij wilt niets met em te maken hebben, dus is je goed recht om nu te negeren toch?

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 15:32

Alle wegen afgesloten naar t gebouw waar ik heen moest. Google maps die niet goed omleid. Te laat voor afspraak. Paniek in de auto.. nog meer pijn. Resultaat; ik ben weer thuis :l Nog een week langer wachten op de behandeling om wat verlichting te krijgen(3 weken...)

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 15:46

Dat ik ondertussen mijn 3e baan achter elkaar kwijt ga raken omdat een bedrijf er mee stopt of de afdeling wordt opgeheven... Ik denk dat ik bij mijn volgende sollicitaties maar ga waarschuwen dat als ze mij aannemen, het bedrijf binnen een jaar beëindigd zal worden :') (grapje uiteraard, maar het begint nu wel als een vloek te voelen)

CecileDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 15:54

CecileDV schreef:
Dat mijn pakketje al 2 weken in het depot van DHL ligt in Dusseldorf en dat ze het blijkbaar te druk hebben om 't te bezorgen. Terwijl later bestelde pakketjes (ook verzonden met DHL) wel gewoon op tijd zijn gekomen. En deze nota bene in Nederland aangekomen is vanuit de USA. -O-

Dat ik er inmiddels achter ben dat dit pakketje wel degelijk al door de douane is en door PostNL geprobeerd is af te leveren. Op het verkeerde huisnummer. Waardoor ik geen briefje in de bus heb je gehad. En nu is het pakketje weer onderweg terug omdat ik het niet opgehaald heb op het afhaalcentrum ;( Hopelijk zit het nog niet zover in het retourproces en kunnen ze het nog laten omkeren. Als PostNL tenminste reageert op mijn berichtjes.

En mijn gebrek aan concentratie omdat ik eigenlijk had moeten leren voor mn tentamen van woensdag maar dat niet gedaan heb want geen zin. Argh.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 16:53

Kinderachtig gedrag op het werk. Kom een collega tegen op Tinder, zeg "haha zal ik eens matchen?" en ineens is het helemaal een ding geworden en vind ik hem leuk, volgens collega's dan. Grow up

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 17:19

Huisgenoten. Twee verrekken het gewoon om de containers aan de weg te zetten waardoor de groencontainer nu al drie weken niet geleegd is. :r Daar heb ik gisteren nog wat van gezegd maar het is niet tot hun botte hersenen door gedrongen ofzo want hij had vandaag weer geleegd moeten worden maar dat is niet gebeurd. Daarnaast haalt er niemand ooit wat voor het huis (afvalzakken, afwasborstels, zeep, toiletpapier). Smijten ze met deuren, één flikkerd de laatste tijd 's nachts haar huissleutels op de keukentafel wat een enorm poedersuiker geeft om drie uur 's nachts. Ik ben er klaar mee en ik ben blij als ik over een klein jaartje deze pleuriszooi kan verlaten en echt op mezelf kan wonen.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 17:55

Kattenbakzand dat schoon is, maar toch stinkt de bak. Zucht.

StellaMay

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 18:27

Speciaal voor mijn verjaardag een dooie muis in de woonkamer, en een kat die er vrolijk mee aan het spelen was.
En dan een teckel die buiten in iets heerlijk doods rolt, en daarna in een speciaal verjaardags-bad mocht. Wat was hij blij, en ik ook. *\o/*

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 18:41

Gefeliciteerd StellaMay.

Jammer dat je dieren niet helemaal meewerken.

StellaMay

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-20 18:49

FrNo schreef:
Gefeliciteerd StellaMay.

Jammer dat je dieren niet helemaal meewerken.

Dankjewel! Ach, het is geen speciale dag. En de muis heeft een mooie natuur-begrafenis gekregen, in de vuilnisbank vond ik ook zo sneu.