Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

tengeltje11

Re: Het Grote Kleding Koopjes Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 22:48

hier enkel ervaring met vinted.
daar bv 1x een pakje gehad die verloren gegaan is. zowel de koper als ik, de verkoper, hebben netjes beiden ons geld teruggehad.

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 13:04

Vorige week weer een succesvolle verkoop, eigenlijk zonder contact bundelbod, geaccepteerd en verzonden +:)+ zulke kopers wil ik vaker.

Ik heb afgelopen dagen in groningen gezeten bij mn moeder, en daar is natuurlijk een primark :D :D die hebben wij hier totaal niet, dus dat was even los gaan.

Oa: de meest verschrikkelijk geweldige slippers ooit;
Afbeelding

Een super leuke rugtas waar ik enorm blij mee ben ;

Afbeelding

Een cargo broek en een (korte) trui;

Afbeelding
(Let niet op de bende, moeders is net verhuisd dus nog vol op aan t verbouwen ;) )

En dan nog een joggingbroek, jeans, blousejurkje, wat ondergoed en shirtjes..
Was totaal 94 euro kwijt :')

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-20 11:48

ja leuk he! de panty's van de primark zijn echt heilig, dit zitten zó lekker! ik ga er ook graag heen.

Jongens er is net iets heel ergs gebeurd... ik was aan het rond snuffelen en viel, toen ik viel drukte ik per ongeluk op kopen en heb ik een pantalon, jeans, jurk, body en schoenen gekocht.

:')

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 11:52

Ik snap niet hoe jullie altijd zoveel bij 1 verkoper scoren.... ofwel heb ik gewoon een te moeilijke smaak... maar meestal vind ik dan 1 iets en komt er dan bv 5 euro bij qua verzending en verzekering....( en ik zoek echt naar verkopers die dan meer aanbieden, maar dan zoek ik bv eerst 20 pulls en zet er 20 bij mijn favorieten en dan op zoek in de kleerkast van die verkopers en niets anders wat me aanspreekt...)

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-20 12:00

Oh dat verschilt echt enorm hoor! Ene keer wel andere keer 1 ding! De pantalon is apart gekocht, 3 euro, verzenden en administratie brengt het naar 4,85 :D homerr heeft verzend nu idd iedere dag en laatste 2 paketten waren met 3 dagen binnen! Dus erg leuk shoppen zo.

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 12:08

Ik heb ook door dit topic Vinted geïnstalleerd (bedankt dames >;) ) en tot nu toe 2 dingen gekocht haha.
1 colbertje van Gaastra die ik vroeger zelf ook had maar ben kwijt geraakt, voor 10 euro. Ziet er uit als nieuw.
En een zomerjasje ook van Gaastra.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 12:27

Daardoor ben ik in eerste instantie ook bij vinted geland. Wilde een top uit de mango, hopeloos uitverkocht in mijn maat. Niet lang nadien voor kwart van de prijs via vinted kunnen kopen! Als ik nu iets zie in de zara of H&M durf ik het ook rustig laten hangen, komt 9 van de 10 keer wel op vinted.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 12:29

Ja, laatst nog kocht ik een nieuwe jurk voor 80 euro en echt een week later kom ik dezelfde jurk ook nieuw tegen op vinted voor 25 euro... was best zuur, had ze net 1x aangehad, dus terug kon ze niet meer..

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-20 14:27

ik moet eerlijk zeggen dat ik niet meer de stad in ga := alleen mijn jeans koop ik nieuw bij de h&m omdat ik die vaak ff snel moet hebben.. als er interesse naar is kan ik wel mijn kast showen :D

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 17:41

Hmm hier voor het eerst via vinted op een item een bod akkoord. Nu stuurt ze de verzendkosten voor postnl en dhl, maar bij de advertentie staat verzenden voor 0.99. Dan kan het ook via homer toch? Ik moet nog even kijken hoe deze app helemaal werkt geloof ik.. :o verkoopster heeft verder ook nog geen reviews ofzo, dus extra voorzichtig.

Seventje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 18:01

Ja, die voorzichtigheid heb ik ook.

Je kan ook zo kopen zonder de verkoper wat gevraagd te hebben.
En is Homer ook wel safe? Dat is hier in de wijk gewoon een woonhuis. Zo apart!

Vind het opzich wel een leuke app maar durf nog niet zo goed iets te kopen of verkopen..

Anja_Joost

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 19:55

Hier was Homerr ook gewoon een woonhuis, nu wel in een winkel. Het is gewoon betrouwbaar hoor! Al een aantal pakketjes verstuurd en laten versturen en is altijd goed gegaan!
En de Vinted app is ook betrouwbaar kan ik uit eigen ervaring ervaring zeggen. Gaat altijd goed hier.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar je kast Friemel :D

Jullie ook het beleid van een kledingstuk erin en een kledingstuk eruit? Of gewoon proppen totdat ie uit elkaar knalt, haha

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 19:59

Het veilige aan vinted is dat het geld nooit direct naar de verkoper gaat, je betaalt aan vinted. Als het pakket bij jou aankomt en jij bevestigd dat alles Ok is, krijgt de verkoper pas zijn geld. Dus referenties of niet, maakt eigenlijk weinig uit. Verstuurd de verkoper bv niet binnen de 5 dagen, krijg je je geld terug en de verkoper een neg referentie.

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 20:22

Ooh ideaal! Ik ben benieuwd. Verkoopster was ook nieuw geloof ik.. ik heb via paypal betaald, dat is zws ook verzekerd. En niet gelijk een te groot bedrag. Ik ben benieuwd, is een gave broek, had hem al vaak gezien nieuw, maar véél te duur (gstar)

_Wen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 20:41

Seventje schreef:
En is Homer ook wel safe? Dat is hier in de wijk gewoon een woonhuis. Zo apart!

Dat is het idee van Homerr. Je kunt dus als particulier ook gewoon thuis een pakketpunt worden.
Ik vond de eerste keer aanbellen (was ook nog beneden bij portiekflat) ook gek, maar tot nu toe is ze er altijd binnen de gezette (ruime) tijden en komen de pakketjes gewoon aan.
Soms als ik niet wil wachten doe ik DPD.

Ik ben helemaal blij met m'n vintage rode rok met bloemetjes.
Nog leuk blousje erbij van zelfde verkoper.
Lange twee lange jurken onderweg!

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 11:58

Mede door dit topic ook maar eens Vinted gedownload en 2 jurkjes en 1 spijkerbroek te koop gezet. 1 jurkje en de spijkerbroek verkocht, dus ik had ineens geld in mijn Vinted-portemonnee. Dat uitgegeven aan een hele gave broek van Zara. Niet echt een koopje, maar wel uitverkocht in alle Zara's en onder de nieuwprijs. Dus toch een goede vangst, vind ik.
En nu ben ik los. Realiseerde me dat ik nog meer kledingstukken heb die wat te groot zijn en daardoor blijven liggen. Dus 9 nieuwe advertenties geplaatst en 1 broek besteld die ik nu ook heb, maar dan een maatje kleiner.
Geweldig dit! (en ik snap de verslaving)

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 12:28

Anja_Joost schreef:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar je kast Friemel :D

Jullie ook het beleid van een kledingstuk erin en een kledingstuk eruit? Of gewoon proppen totdat ie uit elkaar knalt, haha

Ook benieuwd naar Friemel haar kast. :o

Beleid hier is: kan je het combineren? Ga je het effectief ook dragen? Regelmatig ook kast kritisch doorploegen en vergeten stuks weer opvissen en dragen. Ik heb ook van zowat alles een foto op mijn foon (tip van stylist). Als ik dan over iets twijfel, kan ik gelijk checken of ik er iets bijpassend bij heb (of dan tot de vaststelling komen dat ik dat ene roze bloesje niet meer nodig heb, want heb er al 4 :j )

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 12:30

PeerAppel schreef:
Mede door dit topic ook maar eens Vinted gedownload en 2 jurkjes en 1 spijkerbroek te koop gezet. 1 jurkje en de spijkerbroek verkocht, dus ik had ineens geld in mijn Vinted-portemonnee. Dat uitgegeven aan een hele gave broek van Zara. Niet echt een koopje, maar wel uitverkocht in alle Zara's en onder de nieuwprijs. Dus toch een goede vangst, vind ik.
En nu ben ik los. Realiseerde me dat ik nog meer kledingstukken heb die wat te groot zijn en daardoor blijven liggen. Dus 9 nieuwe advertenties geplaatst en 1 broek besteld die ik nu ook heb, maar dan een maatje kleiner.
Geweldig dit! (en ik snap de verslaving)

Zeker voor zara, mango, H&M spul kan je beter scoren op vinted. Heb mijn favo rokje van Cassis beschadigd, kan er gelijk uit 3 exact dezelfde nieuw kiezen op vinted. Hetzelfde met een paar sneakers van zara die ik laatst paste, maar niet de volle mep aan wilde uitgeven. Ook daar 4 paren in nieuwstaat op vinted. *\o/*

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 13:30

Hebben jullie trouwens ook dat als je wat in je favorietenlijstje zet je gelijk reacties van sommige verkopers krijgt? Das best irritant :Y)

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 13:45

maessie schreef:
Hebben jullie trouwens ook dat als je wat in je favorietenlijstje zet je gelijk reacties van sommige verkopers krijgt? Das best irritant :Y)

enkele keren gehad,maar niet zo vaak.

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 15:12

*komt uit meeleeshoek

Superleuk om al jullie outfits te zien en bizar hoe een leuke dingen je voor weinig kunt scoren. :D

Zelf heb ik nog geen ervaring met Vinted, wel met UW. En ik koop ook graag in tweedehands/kringloopwinkels.

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 15:20

Afbeelding
Mijn vosjes outfit van vandaag bevat ook veel koopjes. ^^
Shirt was 2 euro in de sale bij Pull & Bear.
Rokje járen geleden 5 euro in de sale bij New Look (en die 5 euro al helemaal waard want al die jaren favoriet en paste met maat 42 destijds maar ook nu met maat 38)
Tasje 7 euro via UW, en het ook zó waard. <3 Hij komt uit Amerika en het is echt mijn favoriete tasje.
Laatst bijgewerkt door Dinniej op 28-07-20 15:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 15:24

Dinniej ik ben heel benieuwd nu maar zie alleen maar een zwarte foto :+

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 15:29

Ik heb een beetje problemen met een foto uploaden met mijn telefoon geloof ik. :+ "Vroeger" had je gewoon Photobucket en Imageshack maar nu Google ik me suf en werkt het allemaal niet. :o

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 18:17

Kan niet meer wijzigen, maar nu probeer ik het via de pc en feestboek:
Afbeelding
Mijn vosjes outfit van vandaag bevat ook veel koopjes. ^^ (sorry wel een treinfoto)
Shirt was 2 euro in de sale bij Pull & Bear.
Rokje járen geleden 5 euro in de sale bij New Look (en die 5 euro al helemaal waard want al die jaren favoriet en paste met maat 42 destijds maar ook nu met maat 38)
Tasje 7 euro via UW, en het ook zó waard. <3 Hij komt uit Amerika en het is echt mijn favoriete tasje.

En zojuist deze bikini van Hunkemoller binnen gekregen via feestboek.
Afbeelding
7.50 en 4.00 verzenden dus totaal 11.50, maar ik vind het alsnog een goede deal. :D Ben niet zo'n onderhandelaar maar er waren meerdere geinteresseerden en hij zit als gegoten. <3

Anja_Joost schreef:

Voor mij geldt pretty much dat laatste. Ik doe wel eens wat weg, maar als het nog leuk is kan ik er maar moeilijk afstand van nemen (zelfs als het te groot is :o ).