Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
die hebben wij hier totaal niet, dus dat was even los gaan. 

)
alleen mijn jeans koop ik nieuw bij de h&m omdat ik die vaak ff snel moet hebben.. als er interesse naar is kan ik wel mijn kast showen
verkoopster heeft verder ook nog geen reviews ofzo, dus extra voorzichtig.
Seventje schreef:En is Homer ook wel safe? Dat is hier in de wijk gewoon een woonhuis. Zo apart!
Anja_Joost schreef:Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar je kast Friemel![]()
Jullie ook het beleid van een kledingstuk erin en een kledingstuk eruit? Of gewoon proppen totdat ie uit elkaar knalt, haha
) PeerAppel schreef:Mede door dit topic ook maar eens Vinted gedownload en 2 jurkjes en 1 spijkerbroek te koop gezet. 1 jurkje en de spijkerbroek verkocht, dus ik had ineens geld in mijn Vinted-portemonnee. Dat uitgegeven aan een hele gave broek van Zara. Niet echt een koopje, maar wel uitverkocht in alle Zara's en onder de nieuwprijs. Dus toch een goede vangst, vind ik.
En nu ben ik los. Realiseerde me dat ik nog meer kledingstukken heb die wat te groot zijn en daardoor blijven liggen. Dus 9 nieuwe advertenties geplaatst en 1 broek besteld die ik nu ook heb, maar dan een maatje kleiner.
Geweldig dit! (en ik snap de verslaving)

Hij komt uit Amerika en het is echt mijn favoriete tasje.
"Vroeger" had je gewoon Photobucket en Imageshack maar nu Google ik me suf en werkt het allemaal niet.

Hij komt uit Amerika en het is echt mijn favoriete tasje.
Ben niet zo'n onderhandelaar maar er waren meerdere geinteresseerden en hij zit als gegoten. 
Anja_Joost schreef:Jullie ook het beleid van een kledingstuk erin en een kledingstuk eruit? Of gewoon proppen totdat ie uit elkaar knalt, haha
).