Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Twilight schreef:mvdende schreef:Na een tip van mn vader net bij de Hoogvliet mondkapjes gekocht.
Keuze uit 10 stuks voor €7 of 50 stuks voor €20.
Was bij de kassa best ff slikken om €20 af te tikken voor iets waar ik niet achter sta! En wat vorig jaar ook helemaal niet nodig was.
Maar ik moet nieuwe kleding hebben en ben op bezoek bij mn ouders in Monster, mooie kans dus om even naar Den Haag te gaan.
Zit nu nog zonder masker bij de bushalte te wachten, gaan het zo meemaken hoe de maskers zitten. Bus komt over 5 minuten.
[ [url=m/qqtK1d.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oké, past dus niet. Vinger groot gat aan beide kanten van het masker.
Ach, jammer dan, ik ga echt geen €20 weggooien omdat het flut kwaliteit is. We doen het er maar mee. Maar voorkomen dat er zo virus verspreid is onzin
Als ik t zo goed zie heb je hem verkeerd om. Witte rand op je neus. Daar zit iets dat je kan verbuigen zodat die om je neus past.
Sizzle schreef:Goede vraag, is dat verschillend?
knabbelgirl schreef:Twilight schreef:
Als ik t zo goed zie heb je hem verkeerd om. Witte rand op je neus. Daar zit iets dat je kan verbuigen zodat die om je neus past.
Klopt inderdaad, hij zit ondersteboven. Ook zou je hem minder ver kunnen uittrekken dan krijg je ook niet zo'n gat.
Sizzle schreef:Meer om te snappen wat je wel en niet mag opleggen.
Citaat:Wie bepaald dat precies en hoe lang?
Citaat:Is dit in Europa totaal willekeurig? Doet de EU überhaupt iets samen wat dat betreft?
Nu val ik buiten de EU dus dat is weer anders maar ik krijg steeds meer het gevoel dat er veel sprake is van willekeur.
Sizzle schreef:Ik vind het om te janken dat mensen zich slaafs laten weigeren op en terras onder het mom van: we willen geen risico groep, blabla rivm/bag/koch.