Weer begonnen met tekenen. Mijzelf de opdracht gegeven elke dag 1 tekening te maken. Hoeft niet mooi, hoef niks voor te stellen. Als ik maar teken.
Goldie
Geplaatst: 12-08-20 01:21
Goed bezig Benfan!
Deksel wat goed, dat valt niet altijd mee. En inderdaad zo kan het heel goed gaan en zo denk je er weer compleet anders over...
Lief Kookaburra
Een nieuwe dag en ik ben alvast trots Ik heb me net eindelijk ingeschreven voor haptonomie, iets wat ik al veel eerder zou doen (maar toen kwam corona en kon ik het mooi naar achteren schuiven). Ik ben momenteel zo goed bezig met aan m'n herstel werken voor m'n gevoel
... Omdat ik een afspraak voor koffie drinken niet heb afgezegd! Voor velen heel leuk en het normaalste van de wereld, voor mij puur stress en zeg het dan ook vaak af. Dus vandaag gaathet door
Kookaburra
Geplaatst: 12-08-20 07:56
Gisteravond: op strandrit met een eigen paard van iemand. Paard was nog niet vaak meegeweest. We waren de poort nog niet uit of het paard schrok al en stuiterde. Ik stond even op het punt om te zeggen: 'ik rij terug, veel plezier allemaal!' Normaal rij ik op 'huh? Was er iets gebeurd? O. Niet gezien'-paarden. Maar doorgezet en een prachtige rit gehad!
Deksel, als je over 3 dagen weer een huilbui hebt... Adem in, adem uit en haal je bericht uit dit topic naar voren Jij mag er als persoon ook zijn en heb jezelf lief!
Benfan, al is het maar een krabbel... Succes! En niet boos op jezelf zijn als het een dag niet lukt omdat de hele dag volgepland was.
Goldie, netjes! Good luck!
Veriye, jihaa! Stoere dame die je bent! En mocht het even lastig zijn, focus op iets leuks en jezelf rustig resetten
Dat ik gisteren ondanks de hitte na een best zware dag werken ben gaan sporten. Afgelopen week al 3 dagen niet gegaan door de hitte. In de sportschool was het ook bloedheet, eN even zakte de moed in mijn schoenen. Maar ook dankzij mijn vriend alles gedaan wat ik wou doen.
xDenies
Geplaatst: 12-08-20 11:32
Wat zijn jullie allemaal goed bezig, ondanks de zinderende warmte!
@Goldie, blijven volhouden hoor! En je vind je juiste plekje wel. Ik vond zelf de Haptonomie niet zo heel spannend dus ik hoop dat jij er meer aan hebt!
Vandaag, ondanks het sporten gisteren, geen extreme pijn .. heerlijk even deze positive flow, hoop dat ik hem kan vasthouden
Ik ben trots, dat ondanks ik vannacht rot geslapen heb, half zeven uit bed ben gegaan. Om kwart over zeven naar stal. Om kwart voor acht er op zat. We 20 kleine sprongetjes hebben gedaan en dat super goed ging!!! Om 8:20 helemaal klaar...!!
ik ben trots op mezelf dat ik wat met een baby heb gedaan vandaag, ik heb niet veel met baby's en heb geen flauw idee wat ik moet zeggen. hierna vond ik hem eigenlijk best lief! had ik niet van mezelf verwacht want ik sla altijd helemaal dicht
Ik lig eindelijk optijd op bed. Nu al 2 nachten van bijna 6 uur geslapen en 1 nacht van 5 uur. Aankomende nacht kan ik ongeveer 7 uurtjes slapen
_Karlijn
Geplaatst: 13-08-20 16:05
Omdat ik na 3 jaar niet gewerkt te kunnen hebben wegens ziekte weer dusdanig hersteld ben dat ik weer aan het solliciteren was en de stoute schoenen aangetrokken heb en een grote sportwinkel een open sollicitatie gestuurd heb en die goed ontvangen werd, ik gister op gesprek mocht komen, ik eigenlijk dit weekend met de beslissing gebeld zou worden maar ze zo positief waren dat ik vanmorgen al gebeld ben dat ik aangenomen ben en per 1 september mag gaan werken op de paardensportafdeling als hoofdafdeling
Goldie
Geplaatst: 13-08-20 16:12
Aaah Karlijn wat ontzettend tof En super knap dat je na 3 jaar weer kan werken!
Ik ben vandaag trots op mezelf omdat ik een stappenplan heb gemaakt om weer meer in contact te komen met m'n collega's. En dat ik vandaag 4 verschillende collega's heb gesproken, waarvan ik 2 nog niet had gesproken sinds ik weer aan het re-integreren ben. Ze waren echt heel lief. Eye-opener was dat het voor hun ook spannend is om mij aan te spreken, zo had ik het nog niet bekeken
Ik ben trots op mezelf omdat ik de ventilator die ik vanochtend gesloopt had, weer gerepareerd heb Toen ik hem vanochtend had verzet hield de heen-en-weer functie er mee op. Bodemplaat er af geschroeft en er achter gekomen dan het schroefje van het armpje er niet meer in zat. Maar omdat het armpje op de bodemplaat zit is het onmogelijk om het schroefje vast te draaien. Dus vanavond lange schroevendraaiers gehaald (overigens, halleluja voor magnetische schroevendraaiers!) en de achterkant er af. Toen kon ik er nog niet goed bij, dus bodemplaat er af. Was nog niet echt handig, motor los en de plaat waar de motor op rust er uit. Toen kon ik er eindelijk enigzins bij en heb ik alles weer vast en ik elkaar gezet. En wonder boven wonder doet hij het weer helemaal
Ik ben vandaag trots omdat ik m'n project heb afgerond Voor: Na:
En ik ben trots dat ik, ondanks dat het vanochtend helemaal niet goed ging, ik toch naar stal ben geweest en heb kunnen rijden.
Misty12
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Geplaatst: 14-08-20 14:49
Een deel van mijn werk heb afgestoten. Ik heb 2 banen in de schoonmaak: 1 via een bedrijf waar ik in winkels en kantoren schoonmaak en 1 bij de thuiszorg, bij mensen thuis. Ik kreeg bij de thuiszorg een nieuwe cliënt en daardoor kan ik een pand afstoten waar ik de laatste tijd niet echt met plezier meer werk. Dus een mailtje gestuurd naar werk dat ik ga stoppen bij dat ene bedrijf. Ik werk via een uitzendbureau, dus is niet zo'n probleem voor mij. Ze zoeken het maar uit. Dus ik ben trots op mezelf dat ik dat mailtje heb gestuurd ( vond het best spannend).
Blinnii
Geplaatst: 14-08-20 15:12
Ik post ook maar eens iets in dit topic Ik ben trots op mezelf, omdat ik vandaag weer achter de laptop ben gekropen om verder te gaan aan mijn afrondende portfolio van een van m'n studies. Hopelijk kan ik die klus dit weekend afronden en kan ik vanaf komende week aan de slag met m'n meesterstuk voor de andere studie.
@Goldie: mooi geworden zo meis! Enne, goed gedaan van je collega's! @Misty12: goed gedaan hoor! Groot gelijk dat je voor jezelf kiest en het geregeld hebt zo @Karlijn: gefeliciteerd met je nieuwe baan!
En ik heb mijn paardenspullen opgehaald en dekens verkocht. Voelt toch gek.. een hoofdstuk afsluiten.. maar het is goed zo en kan altijd terugkomen om te borstelen.