SusanH schreef:Jeetje 12 weken dat is echt lang. Serieus, ik had vanmorgen ook ineens het besef dat 3 weken kind thuis van school best lang is. En dat de kans heel groot is dat het langer wordt, of meer maatregelen. Ik had echt even een moment van "help!!" . Helemaal na het bijlezen van dit topic en de opmerking dat de maatregelen die nu zijn afgesproken ons niet gaan helpen. Ik zag het echt even niet meer zitten. Komt bij dat ik zelf nog steeds echt niet fit ben en me gewoon niet fijn voel. Helpt ook niet mee natuurlijk. En dat er vanuit de media nog steeds geen lichtpuntjes komen wbt de maatregelen in andere landen. We weten dus nog steeds niet wat echt helpt. Ik had zo gehoopt ergens een beetje geruststelling te vinden. Gelukkig geeft Bert een beetje lucht aan de hele toestand.
Dikke knuffel voor jou SusanH!
Het is ook gewoon een heel ingewikkelde tijd.
Heb een vriendin waarvoor psychisch gezien de maatregelen nu gevaarlijker zijn dan het virus zelf. Probeer er op afstand zo veel mogelijk voor haar te zijn.
Op de 3fm is Sander bezig om alle radiostations vrijdag tegelijkertijd 'You'll never walk alone' te laten draaien. Mooi initiatief!