Heel, heel veel sterkte

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nuvel schreef:Dat zei ik ook toen ik in huilen uitbarsten. Ik huil niet omdat ik niet blij ben. Dit is wat we wouden. Ik ben gewoon bang... en Ruben ook natuurlijk. Hij had gelijk stress.
Ruben is met de kids toch mijn alles. De hersens is iets heel delicaats. Hoe komt hij door de operatie en hoe komt hij eruit dat is eng. Maargoed probeer dan maar te denken dat je vertrouwen moet hebben in de artsen. Zij hebben de studies gedaan en jaren ervaring. Ook Al helpt day de angst niet. Hoop dat het gesprek morgen wat extra rust geeft.
Nog even volhouden. Bedankt iedereen die elke keer meeleefd
nuvel schreef:De neurochirurg heeft gister gebeld. Er was niet veel nieuws. We hadden de dag van te voren natuurlijk Al gehoord dat hij de operatie krijgt 5 october.
Het heeft wel een dilemma met zoich mee gebracht. Vanwege de covid 19 pandemie mag er alleen 1 bezoeker het ziekenhuis in. Familie invliegen is moeilijk want Ruben mag geen enkel risico lopen anders gaat het niet door. Onze kindjes hebben nog nooit ergens gelogeerd. Als ze ergens gaan spelen is dat meestal maar voor een paar uurtjes.
Ik wil ze liefst meenemen want papa en mama zijn toch 4 out van huis voor minimum een week. Heb me al suf gepiekerd.. wat te doen? Als ik ze meeneem kan ik Ruben niet bezoeken.
Al zouden we iemand invliegen is het nog een moeilijke situatie.diegene moet Dan eerst 2 weken zelf isoleren. In Edinburgh zit je in een andere omgeving, stress situatie, de hormonen vliegen in het rond en dan met iemand anders de hele week samen leven. Dat bovenop dat ik niet graag afhankelijk Ben van andere.
We gaan we nog maar even over brainstormen.![]()
Ruben is vandaag lekker weg met de vrachtwagen naar de keyring. Hij was zenuwachtig maar heel happy, gelukkig!
45 jaar dat is geweldig. Mag hopen dat het voor ons ook zo loopt. Dat is fijn om te horen.