Pipodipo schreef:Oh, van die leuke modieuze dingen die je makkelijk achter je in het toilet laat vallen? Nee, daar heb ik me nooit aan gewaagd.
Nee, deze gaan heel handig (not) op de rug open

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Pipodipo schreef:Oh, van die leuke modieuze dingen die je makkelijk achter je in het toilet laat vallen? Nee, daar heb ik me nooit aan gewaagd.
Nee, deze gaan heel handig (not) op de rug open.
Pipodipo schreef:_San87_ schreef:
Aha, dan moet je dus aan een argeloze voorbijganger vragen om je even open te ritsen/knopen? Het zal niet met handig klittenband of magneetsluiting geregeld zijn?
_San87_ schreef:Pipodipo schreef:Oh, van die leuke modieuze dingen die je makkelijk achter je in het toilet laat vallen? Nee, daar heb ik me nooit aan gewaagd.
Sheran schreef:Ik vind hem niet zo mooi, wanneer trek je dat nou aan? Beetje nietszeggende kleur en te strak overal, als een Britney Spears uit de kringloop.
Dat iets je past wil niet zeggen dat je het ook moet dragen
_San87_ schreef:Sheran schreef:Ik vind hem niet zo mooi, wanneer trek je dat nou aan? Beetje nietszeggende kleur en te strak overal, als een Britney Spears uit de kringloop.
Dat iets je past wil niet zeggen dat je het ook moet dragen
Hij is helemaal niet strak en ik vind het dus wel leuk staan.
Maar hij gaat alsnog terug.
Alwiene schreef:Hey wacht es, ben ik de enige die door dit topic ineens dingen tegenkomt die ik ook zou willen hebben waar ik me voor dit topic niet eens bewust van was. Ik noem een noicecancelling koptelefoon (niet zo'n dure maar uberhaupt één) en die dyson fohn, want ik ging er eens een filmpje van bekijken en mijn grootste ergernis is dat ik van fohnen een lamme arm krijg én het zolang duurt. Die irritant dure dyson fohn zou dat dus allebei moeten oplossen![]()
Andere kant is, ik kocht ooit een Dyson stofzuiger... ik heb nog nooit zo'n kreng gehad. Ja in het begin niet, maar na verloop van tijd werd ie echt waardeloos. Nu een philips powerpro expert en dat ding is echt 1000x fijner dan die Dyson ooit geweest isBedoel, straks geldt dat ook voor die fohn in de praktijk
![]()
Miefje schreef:Oooh ik heb jullie nodig...
Ik wil heel graag een Apple Watch series 3 kopen. Voornamelijk om makkelijk meldingen te ontvangen en om niet steeds mijn telefoon te moeten pakken om te kijken of ik nog iets heb gemist, en om mijn activiteit / beweging te tracken.
Ik vind het eigenlijk wel gruwelijk veel geld voor een veredeld horloge, maar kan mezelf er niet vanaf praten.
Hilli schreef:Die jumpsuit staat verschrikkelijk bij die mooie schoenen die je aanhebt. Daarnaast moet er toch wat overheen want kortemouwenweer is het niet. Moet je in die kroeg én je jasje én je volwassenvrouwenbabypakje uit de kots en pis houden. Succes!