Het praat-me-hiervan-af-topic (zelfspot nodig)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 14:53

Pipodipo schreef:
Oh, van die leuke modieuze dingen die je makkelijk achter je in het toilet laat vallen? Nee, daar heb ik me nooit aan gewaagd.

Nee, deze gaan heel handig (not) op de rug open :D.

rockwitch

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 14:58

Dan pies je dus sowieso in je broek. Dat red je toch nooit met hoge nood.

Veronica2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 15:07

_San87_ schreef:
Pipodipo schreef:
Oh, van die leuke modieuze dingen die je makkelijk achter je in het toilet laat vallen? Nee, daar heb ik me nooit aan gewaagd.

Aha, dan moet je dus aan een argeloze voorbijganger vragen om je even open te ritsen/knopen? Het zal niet met handig klittenband of magneetsluiting geregeld zijn?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 15:09

Pipodipo schreef:
_San87_ schreef:

Aha, dan moet je dus aan een argeloze voorbijganger vragen om je even open te ritsen/knopen? Het zal niet met handig klittenband of magneetsluiting geregeld zijn?

Met een rits die begint bovenaan de rug tussen de schouderbladen.

Veronica2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 15:18

_San87_ schreef:
Pipodipo schreef:

Met een rits die begint bovenaan de rug tussen de schouderbladen.
Niet aan beginnen :n.

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 15:56

_San87_ schreef:
Pipodipo schreef:

Oh nou das helemaal fijn in combinatie met het scenario die Gini je voorspiegelde; dat wordt je kleren onder plassen dan....alsof naar de wc gaan met hoge nood al niet ellendig genoeg was met een jumpsuit, neem jij de overtreffende trap door er 1 met de rits op de rug te bestellen.
Je kan natuurlijk uit voorzorg tena lady gaan gebruiken als je de jumpsuit draagt

rayoow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 15:58

Jumpsuits doen me altijd denken aan die mensen die ik hier dan zien lopen met cameltoe.... niet doen!!! Nooit!!!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 18:04

Nou, ze staan me supertof (vind ik :') ) :P. Maar ze gaan toch weg, want totaal niet praktisch.

Afbeelding

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 18:42

Oh die is wel wat chiquer dan de pyjama die ik voor ogen had _O- Alsnog niet mijn smaak, maar dat is niet relevant.
Zo'n rits op je rug waar je niet goed bij kan en die dan natuurlijk op het juiste moment niet ff vlot open wil... :n

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 18:46

Hoezo rits op de rug moeilijk? Ik heb 4 jumpsuits (love them :D) en krijg ze altijd gemakkelijk en alleen open! Zelfs wanneer ik te veel gezopen heb. Gewoon oefenen. }:)

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-20 19:14

Ik vind hem niet zo mooi, wanneer trek je dat nou aan? Beetje nietszeggende kleur en te strak overal, als een Britney Spears uit de kringloop.

Dat iets je past wil niet zeggen dat je het ook moet dragen :P
Laatst bijgewerkt door Sheran op 04-01-20 19:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Miefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 19:17

Oooh ik heb jullie nodig...

Ik wil heel graag een Apple Watch series 3 kopen. Voornamelijk om makkelijk meldingen te ontvangen en om niet steeds mijn telefoon te moeten pakken om te kijken of ik nog iets heb gemist, en om mijn activiteit / beweging te tracken.

Ik vind het eigenlijk wel gruwelijk veel geld voor een veredeld horloge, maar kan mezelf er niet vanaf praten.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-20 19:18

Ik vind dat je zelf ettelijke alleen maar argumenten tégen noemt . Dat wil je toch niet? De hele tijd alles binnenkrijgen... Je hebt geen moment rust meer in je hoofd. Beter minder telefoontijd, veel beter voor de geest...

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 19:23

Een Apple Watch... := := :=

Je kan ook iets veeeel goedkopers vinden dat precies hetzelfde doet. :+ Nee, dat vind ik echt weggegooid geld. €260,- :=

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 19:44

Sheran schreef:
Ik vind hem niet zo mooi, wanneer trek je dat nou aan? Beetje nietszeggende kleur en te strak overal, als een Britney Spears uit de kringloop.

Hij is helemaal niet strak en ik vind het dus wel leuk staan.

Maar hij gaat alsnog terug.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-20 19:51

_San87_ schreef:
Sheran schreef:

Hij is helemaal niet strak en ik vind het dus wel leuk staan.

Maar hij gaat alsnog terug.

Aansluitend bedoel ik met strak :). Dat hij je figuur volgt. Niet dat je eruit barst ofzo :') Je kan hem goed hebben ;)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 22:17

Hey wacht es, ben ik de enige die door dit topic ineens dingen tegenkomt die ik ook zou willen hebben waar ik me voor dit topic niet eens bewust van was. Ik noem een noicecancelling koptelefoon (niet zo'n dure maar uberhaupt één) en die dyson fohn, want ik ging er eens een filmpje van bekijken en mijn grootste ergernis is dat ik van fohnen een lamme arm krijg én het zolang duurt. Die irritant dure dyson fohn zou dat dus allebei moeten oplossen :oo

Andere kant is, ik kocht ooit een Dyson stofzuiger... ik heb nog nooit zo'n kreng gehad. Ja in het begin niet, maar na verloop van tijd werd ie echt waardeloos. Nu een philips powerpro expert en dat ding is echt 1000x fijner dan die Dyson ooit geweest is := Bedoel, straks geldt dat ook voor die fohn in de praktijk :\ :\

rayoow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 22:23

Voor de dyson fohn kan je net zo goed een waterblazer voor de hond kopen op bol, goedkoper en en een bladblazer kwa kracht. Alleen wel wat groter, maar met lange "slang"

Gebruik die van mijn trimsalon ool wel eens _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 22:30

Alwiene schreef:
Hey wacht es, ben ik de enige die door dit topic ineens dingen tegenkomt die ik ook zou willen hebben waar ik me voor dit topic niet eens bewust van was. Ik noem een noicecancelling koptelefoon (niet zo'n dure maar uberhaupt één) en die dyson fohn, want ik ging er eens een filmpje van bekijken en mijn grootste ergernis is dat ik van fohnen een lamme arm krijg én het zolang duurt. Die irritant dure dyson fohn zou dat dus allebei moeten oplossen :oo

Andere kant is, ik kocht ooit een Dyson stofzuiger... ik heb nog nooit zo'n kreng gehad. Ja in het begin niet, maar na verloop van tijd werd ie echt waardeloos. Nu een philips powerpro expert en dat ding is echt 1000x fijner dan die Dyson ooit geweest is := Bedoel, straks geldt dat ook voor die fohn in de praktijk : :

Weg hier en terug naar het Low buy challenge topic jij dan >;)

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 22:38

Miefje schreef:
Oooh ik heb jullie nodig...

Ik wil heel graag een Apple Watch series 3 kopen. Voornamelijk om makkelijk meldingen te ontvangen en om niet steeds mijn telefoon te moeten pakken om te kijken of ik nog iets heb gemist, en om mijn activiteit / beweging te tracken.

Ik vind het eigenlijk wel gruwelijk veel geld voor een veredeld horloge, maar kan mezelf er niet vanaf praten.

Zit je dan de hele dag op de bank te wachten op berichtjes, om vervolgens op je stappenteller te turen of je nog wel in de maat loopt? :oo
Voor tweehonderd euries kun je heel vaak naar de sportschool of andere gezellige dingen ondernemen...

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 22:41

Die jumpsuit staat verschrikkelijk bij die mooie schoenen die je aanhebt. Daarnaast moet er toch wat overheen want kortemouwenweer is het niet. Moet je in die kroeg én je jasje én je volwassenvrouwenbabypakje uit de kots en pis houden. Succes!

nessinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 22:53

@Miefje: en als je een keer wat minder handig bent (zoals ik) is het scherm zo kaduuk, het is wel apple natuurlijk :+
Nee je wordt echt helemaal gek van zo'n smartwatch... Afleiding heb je al genoeg van je telefoon zelf, en als ik jou zo hoor heb je al een behoorlijke FOMO, wordt met een smartwatch alleen maar erger.
Koop dan een gewoon horloge, die heb je tegenwoordig ook met stappenteller, en de iets slimmere kunnen je meteen vertellen of je nog iets gemist hebt maar dan voor de helft van de prijs

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 22:56

En eerlijk... Iedereen die ik ken met zo'n ding (inclusief ikzelf) gebruikt het een maand actief en daarna check je bijna nooit je hartslag of stappenteller. Je kan je telefoon ook als stappenteller gebruiken. Als je een wilt koop dan zo'n goedkope.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 23:03

Hilli schreef:
Die jumpsuit staat verschrikkelijk bij die mooie schoenen die je aanhebt. Daarnaast moet er toch wat overheen want kortemouwenweer is het niet. Moet je in die kroeg én je jasje én je volwassenvrouwenbabypakje uit de kots en pis houden. Succes!

Leugens :7. Maar zoals ik zei, ik stuur m terug.

Miefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 23:08

Het werkt... ik wil 'm in elk geval niet meer nu nu nu bestellen. Als ik hem over een paar weken toch nog echt wel wil zal ik er serieus over nadenken, maar ik had hem al bijna besteld :')