Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 21:30

Cowboy55 schreef:
Nabster schreef:
Dat is dan knap naïef.

Jij voorziet dat idioten vuurwerk in de reet van een kat stoppen? Bizar.

Ik vind het ook bizar dat jij denkt dat dit niet gebeurt. Dat is hetzelfde als je deur openlaten want waarom zijn er zo’n idioten die inbreken?

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 21:34

sureido schreef:
Cowboy55 schreef:

Ik vind het ook bizar dat jij denkt dat dit niet gebeurt. Dat is hetzelfde als je deur openlaten want waarom zijn er zo’n idioten die inbreken?

Die vergelijking gaat pijnlijk mank. Ingebroken wordt zelfs bij ons in Zuid-Naivie. De grens van het opblazen van katten hebben we hier nog niet bereikt.

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 21:37

Mijn ergenis vandaag was dat ik een afspraak wou maken bij radiologie in he t ziekenhuis, ik 2,5 uur in de wacht heb gestaan, waarvan het laatste uur als eerst volgende, om dan te horen dat er nog meer dan 7 wachtende voor me zijn -:(-
Te belachelijk voor woorden! _-:(
Maandag maar opnieuw proberen

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 21:42

MarlindeRooz schreef:
Cowboy55 schreef:

Het gebeurt al jaaaaren rond oud en nieuw... Dus ja het is niet iets heel nieuws.

Dat is pretty much hetzelfde als dat je je paard niet buiten moeten laten staan want er zijn enkele gevallen bekent dat ze verkracht of mishandeld worden snachts.

poes

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 22:42

Uh hallo we gaan geen dingen doen omdat er gekken rondlopen e. Zo werkt een maatschappij niet. Serieus.

Oja. Anders zal ik maar in lange rokken lopen en lange mouwen want er lopen gekken die...

Nee. Gewoon nee.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 23:00

Mijn first world problem: dit jaar geen home alone op tv ;(

__danielle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 23:44

Ik heb op weg van werk naar huis een rat dood gereden. Kon niks anders want tegenliggers en verkeer achter me. En het is misschien "maar" een rat. Maar ik voel me er de hele avond al naar van.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 23:56

__danielle__ schreef:
Ik heb op weg van werk naar huis een rat dood gereden. Kon niks anders want tegenliggers en verkeer achter me. En het is misschien "maar" een rat. Maar ik voel me er de hele avond al naar van.

Ach.....Mensheid 1 - Zwarte Dood 0....

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 00:00

Het carbid schieten is hier ook weer begonnen, de ramen trilde.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 00:05

Mijn collega die net van racing school komt, denkt dat ze Frankie Dettori is en echt aan iedereen aan het vertellen is hoe ze afgelopen zaterdag voor het eerst een stuk snelwerk gereden heeft (lees: ze reed achter iemand aan en ze versnelden een klein beetje tijdens de tweede canter. Is echt niet te vergelijken met snelwerken naast elkaar. :') )

Cowboy55 schreef:
__danielle__ schreef:

Ach.....Mensheid 1 - Zwarte Dood 0....

:')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 00:24

Ratjes zijn ook levende wezens, kan mij voorstellen dat je je daar rot bij voelt! Je kon niet anders :(:)

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 01:51

Cowboy55 schreef:
sureido schreef:

Die vergelijking gaat pijnlijk mank. Ingebroken wordt zelfs bij ons in Zuid-Naivie. De grens van het opblazen van katten hebben we hier nog niet bereikt.

Ik herinner me de nieuwsberichten van voorgaande Jaren nog
Het is idd Helaas niet iets nieuws en daardoor dus ook niet zo heel bizar dat mensen het voorzien

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 02:04

Dat de Amaryllis besloot om te vallen om half 1 s nachts, net toen ik slaapdronken naar bed zou gaan.
Afbeelding

Ik vond het zowel voor de plant als voor mijn moeder erg sneu m zo te laten liggen, dus naar buiten voor potgrond om hem tot een nieuw kerststukje te vermaken.
Afbeelding

Maar hij had beter een ander tijdstip uit kunnen kiezen. Nu gaan zuigen is geen optie _O-

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 10:00

Jorex dat is het voordeel met bejaarde buren aan beide kanten die niets horen en alleen wonen _O-

Ik erger mij aan mijn katten. Ze willen tegelijkertijd met 3 in een caviakooi met 2 cavias slapen. Arme cavias :')
Liggen er gewoon tussen _O-

Phonix

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 10:31

Het avontuur gaat door. Ik en vriend stapte net in een taxi. Hebt de chauffeur en heel erge schijt gelaten. Maar heel erg.

Mijn vriend proberde de raam open te maken, maar dat kon niet. Chauffeur dacht dat wij het kouder wou. Zet de aircon on full blast en de lucht blijft in de cabine rondslingeren.....

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 10:39

Aan die idioot die vanochtend ineens keihard op straat schreeuwde. Zowel ik als pup schrokken zich rot :') Doe es normaal man.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 10:51

Nog geen ergernissen vandaag.
Komt nog wel, moet het dorp in.

Trui, gefeliciteerd.

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 10:55

Ik erger me aan mensen die verhalen de wereld in slingeren en dan de personen die het klakkeloos voor waarheid aannemen. Want negatieve roddels zijn zoveel leuker om door te vertellen dan checken bij iemand voor de andere kant van het verhaal. :r

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 10:56

Adelaide71 schreef:
Ik erger me aan mensen die verhalen de wereld in slingeren en dan de personen die het klakkeloos voor waarheid aannemen. Want negatieve roddels zijn zoveel leuker om door te vertellen dan checken bij iemand voor de andere kant van het verhaal. :r

Zij die achter je rug kletsen staan op de juiste plaats om je reet te kussen. ;)

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 10:58

Rawr schreef:
Dat mensen tot de laatste week van december wachten om hun brilvergoeding uit de zorgverzekering te gebruiken.

Nee we hebben dit jaar geen plaats meer voor oogmetingen en staan al overgeboekt. Nee, ook niet als u boos wordt. Nee, ook niet als u dreigt na jarenlange klandizie naar de concurrent te gaan (succes, ook die hebben geen plek meer). Nee, met ons hoofdkantoor contact opnemen verandert ook niets aan de zaak.

Ik heb het al zo veel gedacht maar niet uitgesproken natuurlijk. Een jaar heeft 52 weken, waarom wachten tot de allerlaatste? :evaw:

Dit _/-\o_
En roepen dat ze normaal nooit een afspraak hoeven te maken :') Kan kloppen, maar nu even wel, want het is druk :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 10:59

Anoniem schreef:
Adelaide71 schreef:

Zij die achter je rug kletsen staan op de juiste plaats om je reet te kussen. ;)

8-)

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 11:07

Aan mezelf, moet slapen maar kan m’n telefoon niet wegleggen :')

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 11:19

Aan dat ik al 1,5 uur in de kou op Amsterdam cs zit omdat ik moet wachten tot ik word afgebeld of gebeld dat ik naar een werklocatie moet gaan. Promotiewerk en vandaag als invaller, maar invallen betekent ook dat ik moet klaarstaan op een centraal gelegen station vanaf 9u s' ochtends

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 11:31

DeEenhoorn schreef:
Aan dat ik al 1,5 uur in de kou op Amsterdam cs zit omdat ik moet wachten tot ik word afgebeld of gebeld dat ik naar een werklocatie moet gaan. Promotiewerk en vandaag als invaller, maar invallen betekent ook dat ik moet klaarstaan op een centraal gelegen station vanaf 9u s' ochtends

Whut, je moet dus een paar uur op een centraal station gaan wachten? Wat ruk. Ik heb al promotor ook wel backup diensten gedraaid maar dan mocht je gewoon thuis wachten.

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 11:55

__Sannne schreef:
DeEenhoorn schreef:

Whut, je moet dus een paar uur op een centraal station gaan wachten? Wat ruk. Ik heb al promotor ook wel backup diensten gedraaid maar dan mocht je gewoon thuis wachten.

Ja, maar in principe wacht je maximaal 2 uur, in drukke periodes misschien 2,5 uur. Gelukkig niet lang na m'n geklaag hier werd ik gebeld. Mag weer huiswaarts