Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

. Ik was 19 en mocht niet meer terug komen op het werk wat ik toen deed. Had wel meteen ander werk, dus zat het weekend dat we bij haar langs zouden gaan tussen 2 banen in. Ik kom, als eerste, binnen dus mijn ouders hebben het niet gehoord, zegt ze:" ik hoorde dat je onts;lagen bent? Je zal wel slecht werk hebben geleverd. En wat ga je nu doen? Prostitutie zeker, dat is het enige waar je goed voor bent". En het dan gek vinden dat ik sindsdien niet meer langs ben gekomen
Inoterry schreef:Ik gok dat mijn oma de kroon spant. Ik was 19 en mocht niet meer terug komen op het werk wat ik toen deed. Had wel meteen ander werk, dus zat het weekend dat we bij haar langs zouden gaan tussen 2 banen in. Ik kom, als eerste, binnen dus mijn ouders hebben het niet gehoord, zegt ze:" ik hoorde dat je onts;lagen bent? Je zal wel slecht werk hebben geleverd. En wat ga je nu doen? Prostitutie zeker, dat is het enige waar je goed voor bent". En het dan gek vinden dat ik sindsdien niet meer langs ben gekomen

Inoterry schreef:Ik gok dat mijn oma de kroon spant. Ik was 19 en mocht niet meer terug komen op het werk wat ik toen deed. Had wel meteen ander werk, dus zat het weekend dat we bij haar langs zouden gaan tussen 2 banen in. Ik kom, als eerste, binnen dus mijn ouders hebben het niet gehoord, zegt ze:" ik hoorde dat je onts;lagen bent? Je zal wel slecht werk hebben geleverd. En wat ga je nu doen? Prostitutie zeker, dat is het enige waar je goed voor bent". En het dan gek vinden dat ik sindsdien niet meer langs ben gekomen
Groot gelijk dat je niet meer gaat. Inoterry schreef:Ik gok dat mijn oma de kroon spant. Ik was 19 en mocht niet meer terug komen op het werk wat ik toen deed. Had wel meteen ander werk, dus zat het weekend dat we bij haar langs zouden gaan tussen 2 banen in. Ik kom, als eerste, binnen dus mijn ouders hebben het niet gehoord, zegt ze:" ik hoorde dat je onts;lagen bent? Je zal wel slecht werk hebben geleverd. En wat ga je nu doen? Prostitutie zeker, dat is het enige waar je goed voor bent". En het dan gek vinden dat ik sindsdien niet meer langs ben gekomen
Morrie schreef:en mijn man vindt het geweldig als ze me af zit te kraken en gaat er fijn nog even mee verder...... in de hoop dat ik op dieet ga en ga afvallen
Morrie, wat je man doet is dus echt niet OK. Hij zou je moeten steunen door dik en dun. Dit mag en kan echt niet en ik vind dat zeker een moment voor een zeer ernstig gesprek over jullie relatie. Is hij helemaal gek!!Inoterry schreef:Wat een nare en rare reactieEn wat ga je nu doen? Prostitutie zeker, dat is het enige waar je goed voor bent".
Ik begrijp daar helemaal niets van. Ik begrijp dat je daar nooit meer naar toe gaat.
) 
MarlindeRooz schreef:Hopelijk snel je ex man Morrie...
Foaly schreef:Gelijk een scheiding aanvragen is dan misschien wat drastisch, maar ik snap de opmerking van Marlinde wel. Een partner die over mijn gewicht begint (en al helemaal op zo'n nare manier) heeft aan mij echt een verkeerde. Nu heb ik zelf een heel gemiddeld figuur, maar mijn vader is ook zo van het letten op andermans gewicht. Ik word daar echt heel giftig van, hij begint er ook niet meer over als ik in de buurt ben. Andermans uiterlijk/gewicht is gewoon niet jouw zaak. Je hebt er niets van te vinden, je hebt je er niet mee te bemoeien, ook al sta je nog zo dichtbij. Punt.
Morrie schreef:ach verder is ie wel lief hoor, alleen mijn overgewicht (overgang, geen paarden meer, veel werkstress) is hem een doorn in het oog..... hij zegt zelf dat hij wil dat ik gezond blijf en dat kan in zijn ogen niet met overgewicht.
DeMolenhoek schreef:Inoterry schreef:Ik gok dat mijn oma de kroon spant. Ik was 19 en mocht niet meer terug komen op het werk wat ik toen deed. Had wel meteen ander werk, dus zat het weekend dat we bij haar langs zouden gaan tussen 2 banen in. Ik kom, als eerste, binnen dus mijn ouders hebben het niet gehoord, zegt ze:" ik hoorde dat je onts;lagen bent? Je zal wel slecht werk hebben geleverd. En wat ga je nu doen? Prostitutie zeker, dat is het enige waar je goed voor bent". En het dan gek vinden dat ik sindsdien niet meer langs ben gekomen
Groot gelijk dat je niet meer gaat.
. Het was sowieso een raar mens. Als kind van 8 of 9 moest moest ik een keer na school bij haar blijven omdat mijn ouders ergens naartoe moesten. Ik deed kennelijk iets wat niet mocht, (weet nog steeds niet wat) want ze werd opeens kwaad op me, pakte me bij de arm en probeerde me naar de bijkeuken te slepen waar een wespennest zat. Daar had ik van haar, als straf, moeten blijven zitten tot ik minstens 2 keer gestoken was. Gelukkig was ze toen al zo oud en slecht ter been dat ze me er niet kon krijgen.
Morrie schreef:ach verder is ie wel lief hoor, alleen mijn overgewicht (overgang, geen paarden meer, veel werkstress) is hem een doorn in het oog..... hij zegt zelf dat hij wil dat ik gezond blijf en dat kan in zijn ogen niet met overgewicht.
Inoterry schreef:DeMolenhoek schreef:
Groot gelijk dat je niet meer gaat.
Ze is inmiddels overleden. Uit fatsoen voor mijn ouders ben ik naar de uitvaart gegaan. Tot mijn grote verbazing bleek ze erg geliefd te zijn bij de mensen die in het verzorgingstehuis werken waar ze de laatste paar jaar heeft gewoond. Bleek dat ze alleen voor haar directe familie een draak was. Het was sowieso een raar mens. Als kind van 8 of 9 moest moest ik een keer na school bij haar blijven omdat mijn ouders ergens naartoe moesten. Ik deed kennelijk iets wat niet mocht, (weet nog steeds niet wat) want ze werd opeens kwaad op me, pakte me bij de arm en probeerde me naar de bijkeuken te slepen waar een wespennest zat. Daar had ik van haar, als straf, moeten blijven zitten tot ik minstens 2 keer gestoken was. Gelukkig was ze toen al zo oud en slecht ter been dat ze me er niet kon krijgen.
Maar over asociale oudjes gesproken, er schiet me net iets te binnen. Ik ben conducteur en kwam een tijdje geleden met mijn volle trein aan in Bergen op Zoom richting Vlissingen. Er stappen dan altijd flink veel mensen uit dus we staan daar best even stil. Gelukkig waren we ruim op tijd. Iedereen is er uit, ook nog een paar late uitstappers, ik wil de trein laten vertrekken, stap ik om mijn sleutel in het sleutelpunt te doen en word weer bijna net zo hard de trein uit geduwd. Er was nog een mevrouw van tussen de 65 en 70 die er uit moest. Tot mijn verbazing was ze niet alleen, er bevond zich nog een mevrouw bovenaan op de trap waar nog een man achteraan hobbelde. Allebei rond de 80 maar nog goed genoeg ter been om in een redelijk normaal tempo te kunnen lopen. Die wilden er ook nog uit. De vrouw neemt echt alle tijd en merkt vervolgens op toen ze mij zag staan:" Ik ga niet haasten hoor, die trein moet maar even wachten". Heb maar even uitgelegd dat het nogal ronduit asociaal is om te verwachten dat een trein waar nog zeker 200 reizigers in zitten nog maar even wacht op hun, vooral gezien het feit dat er best veel mensen korte overstappen hebben op hun bus. Heb ook nog even verteld dat ze heel erg mazzel had dat ik bij die deur wilde sleutelen, bij een andere deur had ik ze niet eens gezien en hadden ze vanaf Rilland-Bath weer terug mogen reizen.
En het zijn overigens bij lange na niet alleen de jongere mensen die de uitstappers terug de trein in beuken omdat ze alvast in willen stappen