Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
anjali schreef:Kennelijk is hij vreemdgegaan met een minderjarige die uiteraard geen eigen woning heeft.Dus bij haar intrekken zal geen optie zijn.Hij heeft zichzelf in de nesten gewerkt en ts heeft nu het recht om de zaken te regelen zoals zij het wil.
blubblabhoi schreef:@Meggiemag: Ik denk ook niet dat hij een keuze maakt. Maar hij heeft wat mij betreft al een keuze gemaakt door met haar vreemd te gaan. Hij moet gewoon eerlijk tegenover zichzelf en mij zijn en gewoon die knoop doorhakken. Mij langer aan het lijntje houden heeft geen zin, dus die tijd krijgt hij echt niet van mij. Best dat hij er dan zelf nog langer of gaat twijfelen, maar voor mij is het dan klaar.
Ik verwacht en hoop stiekem dat hij spijt krijgt. Niet omdat ik hem dan terug wil nemen, maar hij realiseert zich niet wat hij heeft gedaan en nu doet. Ik hoop dat hij dat op een dag wel gaat inzien, en spijt krijgt, en misschien een klein beetje van de pijn ervaart die ik nu ook ervaar.
Gevoelsmatig ben ik er nog even niet aan toe om te denken aan de verdeling van het huis. Eerst moet het lichamelijke beroerde gevoel slijten. Weer fatsoenlijk eten binnen houden. Goed voor mezelf zorgen en mentaal rust krijgen, afleiding zoeken. Misschien dat ik aan het eind van volgende week naar een hypotheekadviseur ga zodat ik een klein beetje een idee heb hoe ik er voor sta. Dan hem even een tijd niet zien zodat ik zonder te veel negatieve gevoelens tegenover hem kan gaan zitten en kan doornemen hoe we alles gaan aanpakken.
Birdie60 schreef:Mijn ex ging na 25 jaar samen zijn ook er vandoor met een griet van 10 jaar jonger.
Ik heb van al zijn blouse en broeken knoop afgeknipt en in een zakje gedaan met een briefje: als zij zo graag wil naaien, dan laat ze naaien.
Na 4 jaar wilde die weer terug komen, niet dus!
Misschien ideetje voor jou TS, want dit is echt een naaistreek.
Zielig doen en al een ander hebben.
Ts zulke mensen kan je beter kwijt dan rijk zijn, ook al voelt het kloten.
blubblabhoi schreef:@Meggiemag:
Gevoelsmatig ben ik er nog even niet aan toe om te denken aan de verdeling van het huis. Eerst moet het lichamelijke beroerde gevoel slijten. Weer fatsoenlijk eten binnen houden. Goed voor mezelf zorgen en mentaal rust krijgen, afleiding zoeken. Misschien dat ik aan het eind van volgende week naar een hypotheekadviseur ga zodat ik een klein beetje een idee heb hoe ik er voor sta. Dan hem even een tijd niet zien zodat ik zonder te veel negatieve gevoelens tegenover hem kan gaan zitten en kan doornemen hoe we alles gaan aanpakken.
Vanillia schreef:Wat Bigone zegt. Ik zou nu even doorpakken op de praktische zaken zodat je daarna echt je rust kunt pakken. Weet natuurlijk niet hoe jij in elkaar zit, maar ik heb geen rust als ik nog tegen dat soort grote praktische vragen aan zit te hikken.
Vanillia schreef:Huh? Ik dacht dat het hele idee van een forum was dat iedereen zijn/haar mening geeft. Iedereen geeft adviezen, en dat is die van mij gebaseerd op mijn eigen ervaring hiermee.
blubblabhoi schreef:Lief dat jullie me zo motiveren, maar ik ben er echt nog even niet aan toe. Eerst de shock enigszins verwerken. Van hem komt verwacht ik de komende periode ook geen druk om e.e.a. te regelen. Ik wil eerst m’n emoties op orde hebben voor ik met hem om tafel kan.
Ik heb wel nu voor volgende week een afspraak gemaakt bij een hypotheek adviseur. Hij was in principe hoopvol dat er nog wat te regelen was voor mij voor het huis. Ben heel erg benieuwd.. Dan weet ik tenminste of ik nog kan hopen dit huis te behouden.
Rebel_Jits schreef:Oef TS, wat een rottige wending! Had gehoopt op anders, maar soms loopt het leven door een diep dal.
En een eerlijke vraag: wat als hij de knoop doorhakt en zegt dat hij toch verder wilt met jou? Dat de psycholoog hem dat inzicht geeft?
Je komt over als een sterke meid, maar in sommige zinnen lees ik jouw twijfel.