Wat zat er in jouw kerstpakket dit jaar?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Mellow

Re: Wat zat er in jouw kerstpakket dit jaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 22:09

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 22:13

Ik zou idd wel iemand weten..

Pinda_Dipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 02:27

Nou mijn partner (werkt zich fulltime een slag in de rondte in de zorg) had toch wel zo'n raar 'kerstpakket' een klein schaaltje met een doosje soepstengels, 1 flesje tapenade en 1 potje met welgeteld 7 olijven. :+

Lief, maar ik was oprecht heel erg verbaasd :')
Hij werkt al jaren voor hetzelfde bedrijf, meestal voor 50 - 75 euro cadeaubonnen. Zelfs een keer een weekendje weg gehad en nu niks-nakkes-nada. Heel bijzonder :')

senna21
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 04:04

Wij hadden dit jaar een digitale waardebon die in te leveren is op een online kerstmarkt. Een heel divers aanbod, leuk vormgegeven.
Ik heb een abonnement gekozen op een magazine (flow)

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 09:54

Ik kreeg een tinteling van 50 euro, en van mijn huidige werkplek nog een pakket met wat dingen erin: een Dopper, 2 biertjes, chocolade, een kerstbal, een amaryllisbol, kaaskoekjes. Wel leuk :D

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 11:47

Ik heb altijd moeite met hele specifieke dingen. Ik heb ooit een heeeel gaaf wokpakket gehad en mega duur maar laat ik nou alleen maar vlees en aardappels eten haha. Ik ben weer blij met koekjes chips enzo en een ander niet. Ik zie ook een hoop nutteloze dingen bij vrienden voorbij komen. Ik ben toch voor een algemene bon die je breed kan inzetten om zelf iets uit te zoeken. Zelfs al kon ik niks met pakketten vond ik het snuffelen altijd leuk of het weggeven.

haffiefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 12:53

Wij krijgen een kerstbrunch aangebonden van het werk uit. Wordt 2de kerstdag netjes aan huis gebracht. Dus nog geen foto van.

ikheetesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 13:23

Van mijn stage heb ik voor 50,- aan cadeaubonnen gekregen die je moet uitgeven in de lokale winkels, alleen die zijn nu dus allemaal dicht :+ . Ze zijn tot 28 feb geldig, ga er vanuit dat we dan wel weer mogen winkelen. Maar nog even geduld hebben dus!

Van mijn werk uit heb ik nog niks gekregen, er gaan wel geruchten rond dat we iets zouden krijgen maar niemand weet precies wat. Maargoed met meer dan 7000 mensen in dienst op alleen al ons project kan ik me voorstellen dat het een hele onderneming is om überhaupt iets te doen, dus even rustig afwachten of we wat krijgen en wat het dan word

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 13:53

Zijn er ook bokkers die geen kerstpakket verwachten?

Bij ons op het werk wordt er sinds kort een volledige 13e maand uitbetaald. Voorheen kregen we dit niet dus is een mooi cadeau. Nieuwe collega's die begrijpen niet dat dit voor ons al een flink cadeau is tov andere jaren. Daarnaast hebben we douchefoam en kleine rituals scrub gekregen.

Ik heb liever dat mijn werkgever, gezien corona en de gevolgen daarvan financieel, mijn geen pakket geeft met chips, koek en andere levensmiddelen (want dat koop ik zelf wel), maar ervoor zorgt dat de organisatie kan doordraaien en we ons personeel kunnen behouden. Dat is mijn kerstwens.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 13:58

Ik verwacht niks. Kerstpakket kreeg ik al niet, maar meestal wel een gevulde envelop met oudjaar. Maar de laatste paar jaar is ook dat er niet meer bij helaas. Mijn vriend krijgt wel altijd een leuk kerstpakket dus geniet ik daar maar extra van

Edit. Ik ben enig personeelslid

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 
Bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 14:13

Bol.com kaart van €50.
⚠️ Bellatrix kan fouten maken. Deze Bokker heeft de Bokt InburgeringsCursus (BICs) niet succesvol afgerond. Verifieer de informatie bij een betrouwbare bron.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 14:29

Een bureaulamp.. :+

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 14:52

Geen idee nog,is mijn eerste jaar bij dit bedrijf en weet eigenlijk niet of er een pakket komt.
Tot nu toe nog niks gehoord of gezien

Rinkex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 17:11

Een tegoedbon voor een wellness behandeling {:} Beetje jammer dat ik hem niet meteen kan verzilveren. :')

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 18:28

Super leuk/lief pakket gekregen met producten van lokale boerderijen.
Oa pannenkoekenmix, kersen op siroop, fles vers appelsap, pot stroop en zelfgemaakte honing.

Ik was heel erg verrast, want had echt niks verwacht :D

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 18:34

Ik heb een koffer gekregen, zo'n 1 die als handbagage mee kan. Mooi nu je niet mag reizen _O-

Zat nog een oosterse gerecht in (kroepoek, satésaus,mie etc)

Mijn man kreeg een groot kerstpakket, Nederlandse bruikbare producten zoals chips,cola, chocolade,snoep en een bol.com bon

L_Flo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 22:29

Ik ben extreem verwend dit jaar :D Waar ik een bijbaan heb in coronazorg bol.com bon van 50€. Van mijn stage adres keuze uit een boel verschillende cadeaubonnen of verrassingspakket. Van het stagebureau binnen het stageadres nog twee Pathé bonnen en van de afdeling waar ik stage loop nog een voedselpakket ter vervanging van de kerstborrel <3 en dat terwijl ik afgelopen jaren niet meer heb gescoord dan een paar sokken met reclame voor het bedrijf waar ik werkte :Y) als student dus op en top verwend!

Afbeelding

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 04:30

Handdoek die zo dun is dat ik denk 1x gebruik en dat ik hem weg kan gooien
Toilettas waar het plaatje al uit is, zonder te gebruiken
Pen
Sporttas
Fluo hesje met lange mouwen
Koffiebeker die lekt en niet warm blijft. En niet in de bekerhouder van de vrachtwagen of auto past
Allemaal met reclame van bedrijf op
Doosje pralines
Dezelfde fles champagne die ik al 4j krijg en al 4j weg geef
Kalender
Algemeen kaartje wat leveranciers en klanten ook krijgen

Een frietkar “coronaproef” tot 19.00
Pas om 18:45 op de zaak zijn en letterlijk heel het bedrijf nog voor u hebben die om 13.00 al klaar waren. Met gevolg half uur aanschuiven na werkdag van 15.00 :’)

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 09:02

Haha, klinkt als een succesverhaal -O-

Ik kreeg van een klant waar ik veel voor werk een foto van het kerstpakket wat naar de rest was gegaan :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 09:18

Hier een lunchpakket met streekproducten van werk voor tijdens de online kerstbingo. En van het moederbedrijf een bon van €50 om iets uit te zoeken op zo'n kerstpakketsite, een kerstbrood en wegens het vreemde jaar een eenmalige gratificatie van een erg leuk bedrag.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 09:24

Heb je de handdoek al uitgewassen, want soms lijken ze dun om ineens na het uitwassen stuk dikker te zijn.

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 09:38

Marcella schreef:
Heb je de handdoek al uitgewassen, want soms lijken ze dun om ineens na het uitwassen stuk dikker te zijn.

Ik vrees dat als ik deze was ik lapjes terug vind :')
Maaar natuurlijk wel altijd het proberen waard

Nuja, de pralines en de sporttas zijn wel handig, en lekker :)

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 09:42

Er staat op intranet dat ik vandaag een VVVbon zal krijgen.
In de PostNL app staat die alleen nog niet :+
Maar meestal versturen ze die zonder saldo en komt t saldo er pas een week later op te staan. Dus de komende dagen de post alsnog maar even afwachten.
Mocht je voor de activeringsdatum nog niets ontvangen hebben, activeren ze jouw kaart niet en krijg je een nieuwe, wanneer je dit netjes op tijd meldt.

Voorgaande jaren kregen we 75,- dus mijn verwachting is dat dat dit jaar ook weer het geval zal zijn.

Ik moet zeggen dat ik sommige berichten wel wat ondankbaar of negatief over vind komen.
Misschien heeft t meer zin bij je werkgever aan te geven dat iets al stuk was bij t uitpakken, dan om er hier over te klagen, maar dat zou mijn gedachte zijn.

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 10:17

Een magnetische lamp :+

Afbeelding

Wist niet dat die bestonden, dus stond wel even raar te kijken toen ik hem in onderdelen uit de verpakking haalde.
Mijn vriend is er echt helemaal weg van, die pikte hem direct in.

Bij mijn andere werk (poppodium) ontvangen we vanuit het bedrijf waar we mee samenwerken elk jaar een tasje met drank (vaak een bijzonder drankje en daarnaast nog luxe wijn), wat lekkers (meestal een lekkere boerenkaas met kruiden), een leuk hebbedingetje (vorig jaar een boek over de muzieksector in Utrecht, jaar daarvoor een wijnkoeler) en vaak nog een kado- of bioscoopbon. Ze zijn altijd heel royaal en verzorgen zelfs een kerstpakket voor al onze vrijwilligers.

Dit jaar verwacht/hoop ik op een kleinigheidje. Het bedrijf (horeca) heeft het nu erg zwaar en krijgt het de komende periode ook nog heel zwaar. Niet enkel door covid-19, maar ook nog door andere bedreigingen die om de hoek staan.
Wij (iedereen binnen het bedrijf) leveren met alle liefde ons kerstpakket in om wat te kunnen helpen. Hopelijk wil de baas dat aanvaarden :o

xlisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 11:47

Wat gaaf die lamp!

Leuke cadeaus komen hier voorbij!
Ik ben benieuwd wat wij dit jaar krijgen, tot op heden nog niets gehoord.