Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Storm schreef:Shona_ schreef:Mijn (nog geen 2 jaar oude) wasmachine heeft gister het loodje gelegd ben ik bang voor, altijd al gedoe met dat ding gehad. Dus nu op zoek naar wat anders, stond niet helemaal in de planning en zie door de bomen het bos niet meer met al die verschillende opties
Ik zou eerst kijken of je nog garantie hebt, als je wasmachine nog geen 2 jaar is, heb je grote kans dat er nog garantie is. Zelfs als je maar een jaar hebt, moet je dat even uitzoeken. Bij bv een wasmachine mag je ervan uit gaan dat hij langer meegaat dan 2 jaar.
Edit:
https://www.kieskeurig.nl/document/A19B ... AB00374E15
casperzazoe schreef:Siami schreef:Agradi geeft 20% op veel Bucas artikelen.
Wat nu online staat, zou dat al de BF sale zijn of zal die morgen pas beginnen?
Hetgeen wat ik echt nodig heb is een 100grams deken in pony maat. Mocht iemand daarvoor een goede deal tegen komen..
MarijeR schreef:Ben benieuwd waar de KLM mee komt.
Heb afgelopen week net wat tickets gekocht maar heb nog wel wat op m'n lijstje staan voor volgend jaar.
Net vast wat uitgezocht en screenshots gemaakt om te vergelijken of er echt wel korting komt...

). Peek & Cloppenburg heeft niet degene die ik wil in de aanbieding momenteel MarijeR schreef:MarijeR schreef:Ben benieuwd waar de KLM mee komt.
Heb afgelopen week net wat tickets gekocht maar heb nog wel wat op m'n lijstje staan voor volgend jaar.
Net vast wat uitgezocht en screenshots gemaakt om te vergelijken of er echt wel korting komt...
Lekkere korting bij de KLM.
Op een retourtje Johannesburg 5,18 euro korting en op dezelfde vlucht maar dan business class wel 0,18 euro korting
De eerste prijs die je ziet is wel goedkoper maar ze hebben gewoon de terug vlucht duurder gemaakt.
Ik wacht nog wel ff met boeken...

shadowstar schreef:Bij de welkoop is er een aanbieding van een 100 liter kruiwagen, 50 euro ipv 84,95