VP voor het Jack was €25, ik bood eerst €15 ex verzenden en later €25 incl. Verzenden, met de uitleg waarom ik niet VP bied.

Ik snap er niets van.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Matheno schreef:Oh echt? Wanneer precies? Mega gaaf!
Zie het op de website niet staan, weet iemand of ze die nog in de winkel hebben?
DeMolenhoek schreef:Ik wel. Ik krijg hier met de beste moeite ook geen softshell jas in die maat in een A4 envelop. Je komt ook wel wat opdringerig over. Verkoper zegt dat het niet past, jij blijft bij jou standpunt dat het wel past. Tja. Ik krijg het hier ook niet passend.
petra8 schreef:Ik geef als verkoper altijd zelf van te voren aan wat de verzendkosten zullen zijn en of iets wel of niet door de brievenbus past.
Ik zit nu al 45 minuten te wachten op iemand die niet meer gaat komen, denk ik......
Daphara schreef:DeMolenhoek schreef:Ik wel. Ik krijg hier met de beste moeite ook geen softshell jas in die maat in een A4 envelop. Je komt ook wel wat opdringerig over. Verkoper zegt dat het niet past, jij blijft bij jou standpunt dat het wel past. Tja. Ik krijg het hier ook niet passend.
Punt is dat ze niet zei dat het niet past, alleen dat Post NL dit niet als brievenbus pakket accepteert en wanneer ik ernaar vraag “is die zo dik dan?” Zij meteen na de info over brievenbus pakketten al aangeeft de toon niet fijn te vinden.
38 x 26,5 x 3,2 cm die toegestaan is, is flink hoor.
Vouw het op met kartonnetje er onder, stop het in een plastic tas, pers de lucht er uit en doe er wat ducktape er stevig omheen, dan heb je niet eens een enfalop nodig.
Ik heb echt al zoveel op die manier verstuurd, zelfs winterjassen.
Mocht ik grote enfaloppen op mijn werk ontvangen, dan hergebruik ik die altijd.
Misschien ben ik gewoon te praktisch of “te zuinig” vind het onzin om ruim drie euro meer te betalen of te vragen (als ik iets verkoop) als dat niet nodig is.
Relaxed schreef:Wat is een enfalop?
Ik snap de verkoopster wel, zij wil hem gewoon als pakketje versturen, ik zou ook geen zin in gedoe met een envelop. Jij komt vervolgens vrij pusherig over..
Gini schreef:Daphara schreef:
Punt is dat ze niet zei dat het niet past, alleen dat Post NL dit niet als brievenbus pakket accepteert en wanneer ik ernaar vraag “is die zo dik dan?” Zij meteen na de info over brievenbus pakketten al aangeeft de toon niet fijn te vinden.
38 x 26,5 x 3,2 cm die toegestaan is, is flink hoor.
Vouw het op met kartonnetje er onder, stop het in een plastic tas, pers de lucht er uit en doe er wat ducktape er stevig omheen, dan heb je niet eens een enfalop nodig.
Ik heb echt al zoveel op die manier verstuurd, zelfs winterjassen.
Mocht ik grote enfaloppen op mijn werk ontvangen, dan hergebruik ik die altijd.
Misschien ben ik gewoon te praktisch of “te zuinig” vind het onzin om ruim drie euro meer te betalen of te vragen (als ik iets verkoop) als dat niet nodig is.
Je vraagt iets, zij antwoordt, jij aanvaardt het antwoord niet en komt met screenshots om jouw punt te willen bewijzen. Dan mag zij aangeven dat niet zo leuk te vinden. Jassen zou ik ook echt niet in een envelopje zitten proppen btw. Pakketpost is steviger.
BiBiQ schreef:Ik vind je netjes reageren hoor. Ik zou zulke tips juist wel fijn vinden.
maessie schreef:Ik kom hier ook wat geks tegen, iemand op marktplaats die equestrian stockholm dekjes te koop aanbied. Maar ze elke dag er weer afhaalt en opnieuw plaatst. Soms alle 5 in 1 advertentie, en dan weer allemaal los. Wáárom zou je dat doen?
Ceetje_bokt schreef:Ik verstuur ook (bijna) niks als brievenbuspakket. Te vaak lopen klooien met inpakken en dan alsnog geweigerd worden door PostNL. Een softshell maat 44/46 als brievenbuspakketje? Kansloos.
Ceetje_bokt schreef:Ik verstuur ook (bijna) niks als brievenbuspakket. Te vaak lopen klooien met inpakken en dan alsnog geweigerd worden door PostNL. Een softshell maat 44/46 als brievenbuspakketje? Kansloos.
Daphara schreef:Relaxed schreef:Daphara, dus alleen omdat zij niet letterlijk zegt dat het niet kan of past communiceert zij niet normaal? Dat is wel erg kort door de bocht.
Waar zeg ik dat?