Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sporten schreef:Ik vindt klasse hoe ze alles toch voor elkaar krijgen in deze drukte
Hier post nl en dhl altijd op tijd ze legen het bij ons neer in onze stal
Nooit problemen mee
Ik vindt dat deze mensen wel een pluimverdienen in deze tijd met Corona besteld iedereen aan huis in veel minder tijd moet de bezorger 4 keer zo hard werken, doe dat maar eens zelf
Peerke_ schreef:Ohh PostNL, mijn grote vrienden
Ik heb ze inmiddels onder een sneltoets zitten, en ken het hele keuze menu uit mn hoofd..
Moet wel eerlijk zeggen dat het de laatste weken weer beter gaat, tijdens het begin van de corona crisis was het bezorgen van hun echt waardeloos..
Ze werken sowieso lekker efficiënt, dagelijks komen ze hier de pakketjes ophalen, een uur later komt dezelfde chauffeur, de brievenbus hier 50 meter verderop in de straat legen..
Waarom doet ie dat niet tegelijkertijd.. zo blijft ie toch rondjes rijden
mvdende schreef:Dat het in maart druk was, dat snap ik. Dat het straks met black Friday ook weer druk gaat zijn, snap ik ook.
Maar op dit moment is het relatief rustig. En of is er genoeg tijd geweest om op te schalen.
Heb 2 weken geleden ook bederfelijke waren verzonden en dat was wél netjes binnen 24 uur afgeleverd.
davinci2412 schreef:mvdende schreef:Dat het in maart druk was, dat snap ik. Dat het straks met black Friday ook weer druk gaat zijn, snap ik ook.
Maar op dit moment is het relatief rustig. En of is er genoeg tijd geweest om op te schalen.
Heb 2 weken geleden ook bederfelijke waren verzonden en dat was wél netjes binnen 24 uur afgeleverd.
Ik vind dit echt een beetje te kort door de bocht. Wanneer een verzender een verkeerde adres aanmeld of niet het juist adres op het pakket schrijft kan het ook zijn dat het vertraging op loopt.
Ik werk op een pakkettendepot van PostNL en het is zeker niet rustig. Genoeg tijd om op te schalen? Uhm wij hebben ook last van Corona. Pakkettenbezorgers opleiden kan haast niet op een veilige manier en nieuwe bussen zijn ook niet zomaar geleverd.
Ik snap dat het erg vervelend is maar wanneer er miljoenen pakketten per week (meer als een miljoen per dag) verwerkt moeten worden dan kan het zijn dat er iets niet perfect verloopt.
Het is een enorm complex proces en er wordt ontzettend hard gewerkt om iedereen zijn pakket z.s.m te bezorgen.
mvdende schreef:Ashleytjuhh schreef:weetje zeker dat het kwijt is? post nl heeft het super druk in deze tijden nog steeds. soms duurt een pakketje een dag langer voordat het er is. dit geven ze meestal ook aan bij de track en tracé.
op het moment lijkt mij het ook niet slim om bederfelijke spullen te versturen. vanaf het begin van de corona is het bij post nl al super druk.
Dat het in maart druk was, dat snap ik. Dat het straks met black Friday ook weer druk gaat zijn, snap ik ook.
Only2Bianca schreef:Kan iemand mij vertellen of verloren pakketten met track and trace nog gevonden kunnen worden.
Bel mij suf met de klantenservice van PostNL en word elke keer afgescheept met nog 7/13/21 dagen geduld aub.
Dure Anky dek is al een maand zoek. Baal flink en diegene die hem heeft gekocht nog veel meer.
0 service, 0 feedback, heel veel gezucht en gesteun bij telefonistes en heb dit nog nooit eerder meegemaakt. Zou het liefst zelf even gaan zoeken in hun depot...
“Nee mevrouw - dat gaat helaas niet!” Duhhhh
Only2Bianca schreef:Kan iemand mij vertellen of verloren pakketten met track and trace nog gevonden kunnen worden.
Bel mij suf met de klantenservice van PostNL en word elke keer afgescheept met nog 7/13/21 dagen geduld aub.
Dure Anky dek is al een maand zoek. Baal flink en diegene die hem heeft gekocht nog veel meer.
0 service, 0 feedback, heel veel gezucht en gesteun bij telefonistes en heb dit nog nooit eerder meegemaakt. Zou het liefst zelf even gaan zoeken in hun depot...
“Nee mevrouw - dat gaat helaas niet!” Duhhhh
Hanafubuki schreef:Bij mij laat de app niks meer zien na de laatste update.. maar ik heb ook al 2 weken geen post gehad. En dan nu vandaag ineens wel weerhele berg ook gelijk.
Only2Bianca schreef:Na jullie de-motiverende antwoorden had ik er écht een hard hoofd in maarrrrr: maandagochtend 8.50 uur ging de telefoon! Het pakket is na 30 dagen gewoon terecht! Whoop whoop! #doeteendansje
Mochten er lost&found postNL mensen die hier meelezen: mijn dank is groot!