Welke "unpopular opinions" heb jij?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 22:56

Amyyy schreef:
Aranel schreef:
Wat een leuk topic :))

Amyy je bent voor een tegeltax? :+

Mensen die de hele tuin bestraten moeten extra betalen. Door hun kan regenwater niet infiltreren en warmt de omgeving meer op, waardoor er hittestress ontstaat.

Daar ben ik ook voor!

Veronica2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 23:02

Saar4 schreef:
En geen unpopular opinion maar meer een unpopular action: ik heb de Lion King nog nooit gezien.....

Check! De film niet, de musical niet, het toneelstuk niet, allemaal niet.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 23:09

Veel mensen,ook in dit topic, doen net of ze een achtergestelde minderheid zijn met een bepaalde mening terwijl de eigenlijk de meest mainstream mening en gedrag hebben :j
Vooral dat vliegen en gedoe over vlees. Troost je de meeste mensen blijven voorlopig gewoon vliegen en vlees eten dat is dus geen "unpopular opinion".

* Racoon vind ik trouwens een verschrikkelijk band

* spelshows met Linda de Mol... verschrikkelijk

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 23:12

fransje23 schreef:

Hahaha, deze vind ik wel grappig. Maar Linda de Mol is best lieffff, wat vind je zo verschrikkelijk er aan als ik mag vragen? :D (Niet banketstaaf bedoeld, gewoon serieus :) )

eline_di

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 23:13

Anoniem schreef:
Relaxed schreef:

Whut? :')

:j
Maar met vlokken werkt het niet. ;(

Precies!
Bovendien zijn Vlokken sowieso ranzig. Zo stoffig van smaak.

Blue_Monday

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 23:14

Ohja, rappers met autotune, 9 vd 10 keer geen talent en zichzelf omhoog gewerkt met illegaal geld ipv talent

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 23:14

Linda de Mol trek ik ook niet, dat gehinnik van haar :=

Nog zo iemand: Jeroen v Koningsbrugge, wat een ergerlijk mannetje is dat. Heb werkelijk nog nooit moeten lachen om die man die zichzelf duidelijk de leukste thuis vindt.

PowerPoefJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 23:16

Ik heb een hekel aan de boeken van Carrie Slee, heb er nog nooit een kunnen uitlezen.
Mensen zouden niet meer dan 3 kinderen moeten willen.
Motoren vind ik levensgevaarlijk.
Ik snap de ananas/cactus/lama hype niet.
Kinderen moeten buitenspelen en alle ongelukken die daarbij gebeuren moeten ouders niet willen voorkomen, ipv al dat betuttelen en beschermen.
Ik heb een hekel aan alle soorten pasta's.
Ik haat warme groentes.
Ik heb een hekel aan soep.
De liedjes van Ellie Goulding geven me de rillingen, verschrikkelijk.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 23:16

Shaggy09 schreef:
fransje23 schreef:

Hahaha, deze vind ik wel grappig. Maar Linda de Mol is best lieffff, wat vind je zo verschrikkelijk er aan als ik mag vragen? :D (Niet banketstaaf bedoeld, gewoon serieus :) )

Eigenlijk al het hele format van de shows zelf. Dan metname dingen als "Ik hou van Holland" etc.. Gemaakt jolig en olijk..
Brr zou nog niet dood in het publiek willen zitten/liggen.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 23:18

Mars schreef:
Linda de Mol trek ik ook niet, dat gehinnik van haar :=

Nog zo iemand: Jeroen v Koningsbrugge, wat een ergerlijk mannetje is dat. Heb werkelijk nog nooit moeten lachen om die man die zichzelf duidelijk de leukste thuis vindt.

O ja, tijd dat hij zich terug gaat trekken in zijn ondergrondse kelder :')

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 23:20

Ohja en ik vind mensen zonder make-up er eigenlijk altijd onverzorgd bijlopen :o smeer er gewoon een mascaratje op en druk wat foundation/concealer op onrustige plekken en je ziet er 100x beter uit. Zeker naar werk oid vind ik het eigenlijk not done om zonder te verschijnen :D

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 23:21

Dus ik ben zwaar en mag eigenlijk doodvallen als ik ziek word? Allemaal mijn eigen schuld?

Ik word gewoon verdrietig van sommige uitspraken hier. Zo ongenuanceerd en kwetsend. De wereld is ziek en kan niet meer beter worden. Dat blijkt alleen al uit het egoïsme en de onverdraagzaamheid hier.

Ik heb ook een upo: ik vind de Beatles echt niks aan. En too good too go is gebaseerd op hebberigheid voor 95% van de gebruikers. Heeft niks met voedsel redden te maken.
Laatst bijgewerkt door Liebeskind op 29-08-19 23:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Summerdreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 23:24

Trek het je niet persoonlijk aan Nabster. Gelukkig hebben de meeste mensen wél verstand.

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 23:29

Nabster schreef:
Dus ik ben zwaar en mag eigenlijk doodvallen als ik ziek word? Allemaal mijn eigen schuld?

Ik word gewoon verdrietig van sommige uitspraken hier. Zo ongenuanceerd en kwetsend. De wereld is ziek en kan niet meer beter worden. Dat blijkt alleen al uit het egoïsme en de onverdraagzaamheid hier.

Ik heb ook een upo: ik vind de Beatles echt niks aan. En too good too go is gebaseerd op hebberigheid voor 95% van de gebruikers. Heeft niks met voedsel redden te maken.

Ik ben TGTG gebruiker en ik kan bevestigen dat ik het idd puur uit besparings/gierigheid/hebberigheid doe :Y)

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 23:49

liekec schreef:
Ohja en ik vind mensen zonder make-up er eigenlijk altijd onverzorgd bijlopen :o smeer er gewoon een mascaratje op en druk wat foundation/concealer op onrustige plekken en je ziet er 100x beter uit. Zeker naar werk oid vind ik het eigenlijk not done om zonder te verschijnen :D

Uh, nee...
Dat zie je niet goed. Barbiepoppen zijn echt teveel plastic.

Tja, mijn impopulaire mening... Mensen die aan kinderen beginnen zijn gewoon niet heel handig bezig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 23:56

Ik was het topic al tegen gekomen maar kon direct niet echt iets bedenken..
Nu schiet me iets te binnen.
Ik haat cabaret :x vind er 9 van de 10 keer niks grappigs aan en word er soms een beetje naar van letterlijk..

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 00:19

Unpopular opinion:

The Big Bang theory is stom.
Misogynistisch, stompzinnige humor die nergens origineel is en alleen maar gebruik maakt van stereotypes. Na een aflevering heb je alles gezien, en zonder laugh track is hij ergerlijk. Met trouwens ook.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 01:34

Blue_Monday schreef:
maralyn schreef:
Katy Perry kan niet zingen.
Ik noem haar Katy herrie.

Glennis Grace dan, gillende keukenmeid :')

NEEEE NEEEE NEEEEEEEEE

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 01:45

Ik vind d/t fouten dom. Helemaal als mensen in één bericht meerdere van dat soort fouten maken. Zo moeilijk is het niet. Leer je moedertaal even beter kennen.

Hij bedoeld...
Het is gebeurt...
Ik vindt... Of nog erger: ik vondt...

Kriebels krijg ik ervan.

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 01:56

Ik heb een hekel aan mensen die 'ik houd niet van' koppelen aan 'het zou dus maar verboden moeten worden'
Je zult als zo'n zuurpruim door her leven moeten

Verder heb ik een hekel aan mensen die allerlei waanzin op internet spuien die tegen artikel 1 van onze grondwet ingaat..wat mij betreft een dikke ban.

Harry potter is overrated en wat vinden mensen toch aan netflix?

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 02:00

Absoluut mijn nr 1: de hele "adopt don't shop" beweging. Ik heb er een hekel aan -O-

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 02:01

Nabster schreef:

Niets van aantrekken joh..wij zeggen hier altijd: aan uiterlijk valt nog wat te sleutelen. Een kudtkarakter kun je niets meer aan doen.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 02:02

Ik haat haat HAAT Ed Sheeran.
Laatst bijgewerkt door Niobe op 30-08-19 02:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 02:10

Tigress schreef:
Absoluut mijn nr 1: de hele "adopt don't shop" beweging. Ik heb er een hekel aan -O-

Hier 3 honden geadopteerd en de volgende word er eentje van een breeder. :+

Pitbulls zouden imo gecastreerd moeten worden zodat het ras uitsterft.

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 06:40

Hier nog een paar upos:

-Mensen met een afwijking die kwaliteit van het leven beïnvloed zouden zich niet moeten voortplanten. (yes this includes me)
Ik vind dat je niet jouw problemen moet door geven omdat jezelf een egoïstische wens hebt.

-Het zou makkelijker gemaakt moeten voor mensen om zich te laten sterileren.

-Adoptie zou gratis moeten zijn ipv 40.000 euro. Misschien een klein bedrag maar een stuk minder zou de illigale kinderhandel erin stoppen.

-Mensen zouden zich eens moeten inlezen over adoptie ipv er maar vanuit gaan dat het een redders fantasie is.