Extra trots dat ik het gedaan heb en ook blij ben blij om gewoon thuis te zijn nu en voor het positieve deel was dit wel een overwinning voor mezelf.
Nu weer vol de focus op m'n studie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lestrange01 schreef:Aan dat ik een twee uur lange mental breakdown huilbui had over mijn examens die ik aan het leren was. En nu doet alles pijn, alles is teveel en ik alleen maar naar mijn boeken kijken is genoeg om me weer aan het janken te krijgen. Ik haat mezelf, zo zo zo zo erg. Waarom kan ik niet gewoon tevreden zijn met mezelf?? De lat iets minder hoog leggen?
Ik ga niet meer leren vandaag, gaat het nu toch niet worden. Zucht. Het is gewoon teveel. En dan heb ik eigenlijk het liefst iemand nodig die steun bied maar niemand doet dat want ze weten dat ik het toch wel haal, en ik heb niet eens vrienden. Dus zit ik helemaal alleen met dit rot gevoel. Waar ik me nog meer aan erger.
SavannahNx schreef:Dat we een verjaardag hebben, maar mijn vriend had vroege dienst dus die was om 04:00 al zn bed uit en die ligt nu KO en eigenlijk wil ik hem niet wakker maken, maar we kunnen t ook niet echt maken om niet te gaan..
Ineke2 schreef:Om 22:30 uur nog naar een verjaardag gaan? Pff dat trek ik al niet als ik op een normaal tijdstip mijn bed uit kom
Ik ben mentaal zo moe... en kom niet aan rust...