Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Resistance schreef:Ik weet niet of ik erheen durf, aangezien ik overgrootouders heb die er hebben gezeten. Ik merk in ieder geval dat alles op het gebied van antisemitisme mij ontzettend raakt, ondanks dat ik of mijn familie het Joodse geloof uitoefenen.
Xyris schreef:__Robijn__ schreef:Interessant topic.
Ik werk bij de recherche bij moordzaken en kom dus vaak lugubere dingen tegen.
Ik vind het ontzettend interessant mijn werk
Natuurlijk zijn er ook hele trieste en heftige moorden, maar om dit uit te pluizen etc maakt het voor mij interessant. Ik ga regelmatig naar secties op de lichamen en hier krijg je ook alles te zien. De patholoog legt ook vaak veel uit en waaraan je bepaalde doodsoorzaken kunt herkennen.
Sommige zaken waarbij twijfel is in eerste instantie over de doodsoorzaak, komt vaak bij de patholoog uit wat er gebeurd zou kunnen zijn. Aan ons de taak dit verder uit te zoeken.
Lijkt me een topic voor zichzelf waardmocht je je daaraan willen onderwerpen :p.
Suzanne F. schreef:Paard die kip vermoordt? Heb ik iets gemist? Mijn toenmalige merrie ging altijd achter de kippen aan, die liepen los, ook in de bak. Zij heeft regelmatig een voorhoef op zo’n kip gezet. Daar schrik ik niet zo van eigenlijk.
Auschwitz: Dat vind ik super interessant, ik lees er veel over en kijk docu’s. Ik zou er graag eens heen willen maar dan moet ik alleen en dat wil ik liever niet. Misschien later als mijn dochter groot is.
lieveli schreef:Het is niet eng. Vond ik. Ik heb bij de barakken gestaan waar ze zijn vergast. Maar ik voelde niet iets heel bijzonders.
Ik voelde overigens ook geen spirituele energie in het kamp. Dat ben ik te nuchter voor denk ik.
_Nelleke_ schreef:Haha toevallig dat ik deze post typ en dat jullie het er precies over hebben. Auschwitz zelf heb ik er niet op gelet maar Birkenau viel het me gewoon op.
Misschien was het die dag gewoon zo warm dat de mussen van het dak vielen
Cinnepin schreef:_Nelleke_ schreef:Haha toevallig dat ik deze post typ en dat jullie het er precies over hebben. Auschwitz zelf heb ik er niet op gelet maar Birkenau viel het me gewoon op.
Misschien was het die dag gewoon zo warm dat de mussen van het dak vielen
TelepathieMisschien dat het dan daar was dat er geen vogel te horen was...maar ik dacht echt Auschwitz.