Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bontfire schreef:Ik moet ook over twee weken weer naar het cb omdat tijdens de laatste controle haar gewichtslijntje te veel afboog.Ze begonnen toen gelijk over allergieën, voedselintolerantie e.d. Aangegeven dat ze naar mijn weten gewoon gezond is en dat ze als een peuter de ene dag bunkert en een dag later niets wil. Goed dat ze het controleren hoor maar ik vond ook wel dat ze je gelijk een complex probeerde aan te praten. Enfin we zullen straks wel zien.
Wat leuk Kristelhans dat je dat weggeeft. Zullen ze blij mee zijn! Stuur je dat dan als pakketpost op?
Emoe schreef:Ze wordt eind januari 1. Ze weegt 7400 gram. Tis nog net geen ondergewicht hoor maar omdat ze van een gemiddeld gewicht afkomt buigt het lijntje zeg maar steeds verder af. Ze weigert vaak te eten ondanks honger en ondanks dat ze het wel lekker vindt.
Tzit dus echt tussen de oren bij dr, en daarom zei de kinderarts kun je beter nu vast kijken waar het weg komt, hoe ouder ze wordt hoe groter het probleem ook waarschijnlijk dacht ze.
Ik geloof dat die van dromertje net zo oud is maar nog lichter.
Edit ze is trouwens 73 cm.
tita schreef:Ik vind jullie kindje eigenlijk niet zorgwekkend
Hier is ze 3 jaar zal nu 88-90cm zijn en weegt 13 kilo..... en is denk ik nu ruim half jaar gestopt met eten elke maaltijd is drama
Ik heb nooit wat gehoord......
Sammieboy gaat veel harder die is nu 5 maanden en weegt nu 7,5/8,0 kilo en heeft 2 grote voortandjes
MizzMontana schreef:De groeneik hou van groen.
Heeft iemand hier een mingo trui van dit seizoen? Ik wil de raspberry bestellen voor de jongste, maar twijfel of ik 1/2-1 of 1-2 moet hebben. Ze heeft nu 74 precies pas aan en al wat dingen in 80, maar het meeste 80 zit nog wel ruim.
Emoe schreef:Wat een schattige slofjes reusje! 1 kindje kleden is leuk, maar 2 kindjes matchen lijkt me nog leuker haha!
Pff ik ben een beetje gefrustreerd.
Ik krijg bijna elke week (ongewenste) cadeautjes voor dl. Hoe kan ik op een niet kwetsende manier aangeven dat ik hier echt niet op zit te wachten? Ik heb een leuk setje voor kerst liggen. Krijg ik gisteren een bontje 'leuk voor kerst!' Uh ja bedankt maar niet mijn stijl. Maar dat durf ik dan niet te zeggen, en wil niet ondankbaar overkomen. En vervolgens kan ik het straks niet maken om niet aan te trekken natuurlijk.![]()
Maar kreeg ook nog superlelijke slofjes 'waren maar 1 euro, kon ik niet laten liggen'. Tis allemaal goed bedoeld maar ik wil het niet!!als het nou een enkele keer is maar ik wil juist drastisch minderen met spullen, ben al heel erg aan het opruimen en dingen naar de kringloop aan het t doen..
Of doe ik nu te moeilijk?
tita schreef:MizzMontana schreef:De groeneik hou van groen.
Heeft iemand hier een mingo trui van dit seizoen? Ik wil de raspberry bestellen voor de jongste, maar twijfel of ik 1/2-1 of 1-2 moet hebben. Ze heeft nu 74 precies pas aan en al wat dingen in 80, maar het meeste 80 zit nog wel ruim.
Ik heb de mingo sweater 06-1 voor Sam te dragen met 62-68-74 ong
Ik zou de 1-2 doen
Ik zou voor gele broekje gaan, lekker vrolijk en niet standaard en geweldig te combineren
kristelhans schreef:Wat heftig voor kindjes en ouders als er zoiets aan de hand is.. dikke knuffel hoor!
Ik wil een tuinbroekje voor K maar is dat nog leuk bij een 2,5 jarige?Als baby (lees, ze liep met 10 maanden) was het heel koddig maar nu weet ik het niet meer zo goed. Ik vind het hier bij kindjes superleuk staan maar die zijn vaak wat jonger geloof ik. En ze 'moet' ook een nieuwe skinny in een kleurtje, poederroze ofzo, heb alleen nog maar een blauwe en 2 grijze die passen.. groeispurtje!