Teleurstellendste cadeau dat je ooit hebt gehad

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Miefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-18 11:56

:') ik scheer altijd gewoon netjes dus daar zal het niet aan liggen

benangelique

Re: Teleurstellendste cadeau dat je ooit hebt gehad

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 12:41

Miefje, bij mijn kinderen op school gaat het precies zo. Maandag moeten ze ingeleverd

Elise_0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 14:54

Dat dobbelspel hebben we ook een keer gedaan met buren in ons appartementencomplex.
Iedereen had hele leuke cadeautjes gekocht behalve degene die voorstelde om dat spel te spelen.
Uiteindelijk is ze (heel boos) met haar eigen cadeautjes naar huis gegaan omdat iedereen het banketstaaf vond en zo ging dobbelen dat ze bij haar terecht kwamen.
Cadeautjes van haar waren een gebruikte fles schrobbelèr, wc papier en een mega pot gel.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 15:18

Hihi, boontje komt om zijn loontje dan toch :=

Wij hadden ook een keer een hilarisch dobbelspel, de afspraak was voor 10 euro aan cadeautjes kopen en daarnaast iets meenemen wat je op zolder had staan en niet gebruikt. Mijn tante had toen een mini friteuse meegenomen, mijn oom wist niet dat ze dat ding hadden en heeft alles op alles gezet om dat ding in handen te krijgen terwijl mijn tante er heel graag van af wilde :') Alleen al daarom is het een leuk spel om te doen :))

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 15:39

Hebzucht :')

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 16:50

Toen ik op de basisschool zat had ik ontzettend m'n best gedaan op m'n kado en surprise. Jongen die ik had getrokken hield van zeilen en dus had ik met moeders een boot geknutseld. Echt dagen mee bezig geweest, was zo trots op 't eindresultaat en de juf vond hem ook heel mooi! Jongen ook heel blij mee! Degene die mij had getrokken had een haai uit karton geknipt, half blauw geverft en er een chocoladeletter aangeplakt. Niet eens mijn eigen letter. Heb me zelden zo teleurgesteld gevoeld :')

Miefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-18 18:22

Wij hadden gisterenavond dobbelspel met de familie, hoogtepunt was toch wel (vond ik) dat mijn opa een knalroze string mocht uitpakken. Ik had drie strings gekocht bij de action :')

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 18:25

Miefje schreef:
Wij hadden gisterenavond dobbelspel met de familie, hoogtepunt was toch wel (vond ik) dat mijn opa een knalroze string mocht uitpakken. Ik had drie strings gekocht bij de action :')

Denk je wel aan je opa’s arme hart :(:)

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 18:43

Miefje schreef:

Ik denk dat he opa erg teleurgesteld was dat get geen blauwe was :j

Ianrowan2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 17:03

Ik heb van mijn ex voor mijn 24e verjaardag ooit eens een fotolijstje gehad. Er zat geen foto in, en hij had m nog laten vallen ook. Kapot dus.
En nog geven ook he _O-
Ik heb het lijstje pontificaal op tafel gezet zodat iedereen kon zien wat het “kado” van hem was!

En nog 1 van dezelfde flapdrol...
ik ben nooit persoon voor jurkjes. Ik zou het dan ook nooit kopen, en had al een aantal keer gezegd dat je mij niet in een jurk zal zien lopen.
En je raad het al... voor mijn verjaardag kreeg ik de meest lelijke jurk die je kan verzinnen %) met zo’n strik voorop ook! Hij wilde mij echt een keer in een jurk zien.
Dat ding heeft nooit het daglicht verder meer gezien!
Dit was dan ook het eindsignaal voor deze toch al hopeloze relatie _O-
Het is zelfs zo dat mijn vader uiteindelijk de eer heeft gekregen er poetslappen van de maken <<)

Nienke98

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 17:36

Ianrowan2009 schreef:
En nog 1 van dezelfde flapdrol...
ik ben nooit persoon voor jurkjes. Ik zou het dan ook nooit kopen, en had al een aantal keer gezegd dat je mij niet in een jurk zal zien lopen.
En je raad het al... voor mijn verjaardag kreeg ik de meest lelijke jurk die je kan verzinnen %) met zo’n strik voorop ook! Hij wilde mij echt een keer in een jurk zien.
Dat ding heeft nooit het daglicht verder meer gezien!
Dit was dan ook het eindsignaal voor deze toch al hopeloze relatie _O-
Het is zelfs zo dat mijn vader uiteindelijk de eer heeft gekregen er poetslappen van de maken <<)

Even terug graven in mijn middelbare school tijd. Ik zat geloof ik in de 1e of 2e. Ik gaf een feestje en had een meisje uitgenodigd dat ik eigenlijk niet eens zo leuk vind (ja geen idee waarom ik haar uitgenodigd had), maar die was haar cadeautje vergeten. Volgende dag in de les loopt ze langs mijn tafel, dropt daar zonder iets te zeggen een cadeutje op en loopt door. Waren het allemaal nagellakjes. Ik draag dus nooit nagellak, gruwelijke hekel aan. Volgens mij heb ik ze aan iemand anders gegeven en anders zijn ze naar de kringloop gegaan.

Heb van de ouders van mijn vriend ook wel eens een nagellakje voor kerst gehad als klein cadeautje bij de andere (hele leuke) cadeautjes die ik al van ze had gehad, zegt mijn vriend: ''Ma, je weet toch dat ze nooit nagellak draagt.'' Wist ze wel maar was een beetje een grapje, dat vond ik wel leuk.

Ook een hekel aan personen die iets beloven en het niet nakomen.
Heb in 2017 en in 2018 mijn verjaardag gevierd. In 2017 was er iemand die zei: ''Sorry door alle drukte heb ik niets kunnen halen, maar ik geef je nog wel iets.'' Nooit gehad natuurlijk. In 2018 bij dezelfde persoon weer hetzelfde verhaal. Als hij me niks wil geven, vind ik helemaal niet erg, maar zeg dan niet dat je dat nog gaat doen. Als ik nog een keer voor zijn verjaardag uitgenodig wordt ga ik denk ik maar precies hetzelfde zeggen. :')

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 19:50

Wij krijgen ieder jaar bijster origineel een chocolade letter met 25 euro erin van mijn ouders. Soms wordt m’n vader eens wat creatiever en verstopt hij het geld in een kerstbal.
Dit jaar kreeg iedereen een tijdschriftenbon. Ik lees dus echt nooit tijdschriften -O-

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 00:30

Ik kreeg net een sleutelhanger van mijn schoonouders, mijn naam ook nog verkeerd geschreven op het pakje (ben al 9 jaar hun schoondochter! Waarvan 6 getrouwd).
Sleutelhanger gaat in een doosje voor de kringloop die waarschijnlijk met kerst verder gevuld zal worden met spullen die zij meeslepen.

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 01:18

Jes schreef:
Ik kreeg net een sleutelhanger van mijn schoonouders, mijn naam ook nog verkeerd geschreven op het pakje (ben al 9 jaar hun schoondochter! Waarvan 6 getrouwd).
Sleutelhanger gaat in een doosje voor de kringloop die waarschijnlijk met kerst verder gevuld zal worden met spullen die zij meeslepen.

Die zou ik toch echt terug gegeven hebben met een "hopelijk hebben jullie het bonnetje nog."

nessinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 14:22

Mijn schoonmoeder komt nog wel eens aan met dingen die zij wel leuk vond en in de uitverkoop waren (dus kon ze ze écht niet laten staan) maar haar niet passen (of af en toe mijn juist heel leuk zouden staan), dus geeft ze ze maar aan mij, zo ook dit weekend: laarsjes met een klein hakje (die ik dus echt niet draag omdat ik na mijn gebroken voet geen hakken meer aankan). Dit ook gezegd, ok hier heb je een stappenteller die ik ook nog had liggen.
Ze bedoelt het echt goed hoor!
Paar jaar geleden toen haar zoon en ik gingen samenwonen had ze echt een fantastisch cadeau, precies wat ik wilde en nog in de luxe uitvoering ook, was haar zus (tante van mijn vriend dus) te lui geweest om een cadeau te kopen (echt), heeft ze haar cadeau namens tante gegeven en ons opgescheept met kralen onderzetters :+ Toen was ik wel echt teleurgesteld want ze zagen er echt niet uit totdat ik het verhaal erachter hoorde :o

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 15:17

Allereerste verjaardagscadeau van mijn vriend was een boekenkast. Prachtige kast en hij staat er nog steeds. Maar jemig ik vond het zo ontzettend niet romantisch! Maken er nog steeds grapjes over. Nu geven we elkaar ieder jaar een etentje in een goed restaurant, omdat we anders toch niet weten wat elkaar te geven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 15:46

Ik denk toch wel dat mijn te kleine verlovingsring voor mij op 1 staat :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 16:26

Robijntjah schreef:
Ik denk toch wel dat mijn te kleine verlovingsring voor mij op 1 staat :+

Als in de maat te klein?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 16:42

Ja, zeg maar de maat van mijn pink niet eens :+

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 17:01

Was het zo’n kinderringetje met een lieveheersbeestje? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 17:05

_O-

Hij is wel rood. Hij is te koop voor geïnteresseerden :+

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 17:15

Ik kreeg een beschimmelde hamburger voor mijn verjaardag van vriendinnen.
Dat leek ze leek om aan een vegetariër te geven, maar het was echt zo goor om uit te pakken.

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 17:22

Ik heb er 1 van mijn vader. Hij heeft mijn moeder voor haar verjaardag een kruk gegeven, want ze zit toch? Maar het is een houten kruk die net zo hoog als onze salon tafel is, dus daar kun je niet aanzitten, maar weer te laag om aan de gewone tafel mee te zitten. En hij zit ook gewoon niet comfortabel. We gebruiken het nu als een bijzettafel.
Maar mijn moeder heeft ook nooit gezegd dat ze zoiets zou willen hebben. Mijn vader heeft het gezien en gedacht; oh ze zit, ze zal vast wel een houten kruk willen.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 17:28

ierusju schreef:
Ik heb er 1 van mijn vader. Hij heeft mijn moeder voor haar verjaardag een kruk gegeven, want ze zit toch? Maar het is een houten kruk die net zo hoog als onze salon tafel is, dus daar kun je niet aanzitten, maar weer te laag om aan de gewone tafel mee te zitten. En hij zit ook gewoon niet comfortabel. We gebruiken het nu als een bijzettafel.
Maar mijn moeder heeft ook nooit gezegd dat ze zoiets zou willen hebben. Mijn vader heeft het gezien en gedacht; oh ze zit, ze zal vast wel een houten kruk willen.

Dus je vader krijgt voor kerst een ingepakte wc-rol }> ? Hij gaat ook naar de wc toch :D .

leestmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 18:14

Van een ex zo'n rode stringroos dinggeval. Maat iniminie dus ja.
Ook niet ingepakt ofzo.

Zelfde ex had ik hem een mooie digitale fotocamera gegeven met geheugenkaart week later verkoopt ie m aan zijn vader.

Zak hooi in kwestie was al 30+