Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ianrowan2009 schreef:En nog 1 van dezelfde flapdrol...
ik ben nooit persoon voor jurkjes. Ik zou het dan ook nooit kopen, en had al een aantal keer gezegd dat je mij niet in een jurk zal zien lopen.
En je raad het al... voor mijn verjaardag kreeg ik de meest lelijke jurk die je kan verzinnenmet zo’n strik voorop ook! Hij wilde mij echt een keer in een jurk zien.
Dat ding heeft nooit het daglicht verder meer gezien!
Dit was dan ook het eindsignaal voor deze toch al hopeloze relatie![]()
Het is zelfs zo dat mijn vader uiteindelijk de eer heeft gekregen er poetslappen van de maken
Jes schreef:Ik kreeg net een sleutelhanger van mijn schoonouders, mijn naam ook nog verkeerd geschreven op het pakje (ben al 9 jaar hun schoondochter! Waarvan 6 getrouwd).
Sleutelhanger gaat in een doosje voor de kringloop die waarschijnlijk met kerst verder gevuld zal worden met spullen die zij meeslepen.
ierusju schreef:Ik heb er 1 van mijn vader. Hij heeft mijn moeder voor haar verjaardag een kruk gegeven, want ze zit toch? Maar het is een houten kruk die net zo hoog als onze salon tafel is, dus daar kun je niet aanzitten, maar weer te laag om aan de gewone tafel mee te zitten. En hij zit ook gewoon niet comfortabel. We gebruiken het nu als een bijzettafel.
Maar mijn moeder heeft ook nooit gezegd dat ze zoiets zou willen hebben. Mijn vader heeft het gezien en gedacht; oh ze zit, ze zal vast wel een houten kruk willen.