Nee,ik hoef geen vriend! ik ben al met mijn paarden getrouwd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 14:22

Berdien schreef:
Seks is niet goor, dat is onzin. Dat jij geen behoefte hebt aan seks is helemaal prima, maar met zulke uitspraken creëer je niet bepaald begrip voor aseksualiteit, ook wordt het gesprek erover aan gaan zo niet echt makkelijker.

Er zijn genoeg mensen die genieten van seks, en ook mensen die er niets van moeten weten. Dat is toch prima? En dat staat weer helemaal los van het feit of je wel of geen relatie wilt.

Maar seks goor noemen is er wel een tikkie over. Dus mensen die wel van seks genieten zijn ook goor? Bijzondere stelling.
Maar als dit nu bij die mensen zo aan de orde is, dan kan dat toch zo zijn? Ik denk dat het een persoonlijke interpretatie is, niet zo zeer een waardeoordeel richting iemand anders.

Persoonlijk kan ik me er ook niets bij voorstellen, kan zelfs gerust stellen dat het me bijzonder gelukkig kan maken. Spruitjes daarentegen vind ik echt vies, de geur alleen al. Probeer nu een kleine 30 jaar spruitjes te eten, op welke mogelijke manier dan ook en ik blijf bij mijn standpunt. Ik denk dat dit met A-seksualiteit ook zo is.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 14:24

Ik ben volkomen rustig en probeer alleen maar duidelijk te zijn. Niks is persoonlijk bedoeld, alleen informatief, maar ik zag dat ik me wel mee liet slepen. Excuus sureido als ik drammerig over ben gekomen.

@Adinda Een heleboel mensen zijn zich niet bewust van alle variaties op de norm en inderdaad gaat er dan een wereld open als je dingen herkent. Het is zo jammer dat er niet meer gesproken wordt over andere dingen dan de norm.
Je ziet bijvoorbeeld ook hoe heftig mensen op gendervraagstukken kunnen reageren omdat ze gewoon geen idee hebben dat er nog wat anders bestaat dan mannetje en vrouwtje.
Laatst bijgewerkt door Lusitana op 02-11-18 14:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 14:26

Adindaa schreef:
Ik begin door dit topic en een ander topic dat hier rondzwerft dus zó erg te denken dat ik a-romantic ben. Ik kan me zo in alles vinden en deels ook in het aseksuele aspect :o
Ik wist niet eens dat ‘aromantic’ bestond en er gaat echt een wereld voor me open nu :):)
Jij wipt ook van links naar rechts hé :P

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 14:28

Ailill schreef:
Adindaa schreef:
Ik begin door dit topic en een ander topic dat hier rondzwerft dus zó erg te denken dat ik a-romantic ben. Ik kan me zo in alles vinden en deels ook in het aseksuele aspect :o
Ik wist niet eens dat ‘aromantic’ bestond en er gaat echt een wereld voor me open nu :):)
Jij wipt ook van links naar rechts hé :P

Ik wip helemaal niet :')

Ailill

Re: Nee,ik hoef geen vriend! ik ben al met mijn paarden getrouwd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 14:32

Hahaha!

Eerst wil je dat we gaan trouwen en nu opeens Aseksueel, vrouwen, zucht :P

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 14:33

Ailill schreef:
Hahaha!

Eerst wil je dat we gaan trouwen en nu opeens Aseksueel, vrouwen, zucht :P

OMG _O- _/-\o_ :')

Sorry, ik hou wel van je hoor, maar dan platonisch :+:

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 14:39

Ja lach :P

Ik ga even heel erg hard zitten huilen in een hoekje nu.

Alleen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 15:27

Anders bellen/appen/mailen jullie elkaar ff ;)

Anoniemk2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-18 20:41

Ik vind het allemaal maar bijzonder wat hier besproken wordt. Zijn jullie nooit bang dat je werkgever dit leest of collega's :+.Officieel mag het uiteraard niet.
Ik hoef echt niet weten wat een ander in zijn slaapkamer uitspookt. Ik heb nooit de behoefte gehad om mij daarmee bezig te willen houden.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 20:44

Ach dat geeft een gezellige sfeer toch.
En volgens mij is iedereen goed bewust over hoe anoniem ze zijn hier. :)

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 20:52

Er zullen vast bekenden meelezen maar ik ben vrij open over het hoe en wat dus maakt mij dat niet uit. :)
De dingen die echt geheim zijn zet ik niet online, maar hoe ik mijn liefdesleven invul is geen geheim en wat mijn familie nog niet weet gaan ze vanzelf weleens horen.

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 20:58

Maar ze spoken niks uit dus valt er weinig te vertellen toch :Y)

Sorry, die moest even Y;(

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 20:59

Saskia9 schreef:

Geen relatie en een laag libido, ik weet al waar de collega's maandag over gaan roddelen. :')

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 21:01

Saskia9 schreef:

:')

Maar sommigen hebben wel een scharrel/fwb/ons oid. <<)

Anoniemk2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-18 21:03

Zeker weten de sfeer is top :D
De een is er vrij open over en de ander is meer een gesloten boek en dat hebben we allemaal maar te respecteren :)

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 21:08

lor1_1984 schreef:
Saskia9 schreef:

:')

Maar sommigen hebben wel een scharrel/fwb/ons oid. <<)

Dat weten mijn baas en collega’s ook :’) maar dat zijn geen paardenfans dat scheelt :D

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 21:08

Ach, hier een semi-werkgever (deels freelance) en die kijkt nergens van op. Sowieso best heel erg close/persoonlijk onderling op kantoor.

Anoniemk2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-18 21:19

Onderling vind ik heel wat anders dan het openbaar te maken, maar ieder zijn ding.

Rolfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 21:52

maria1990 schreef:
Ik vind het allemaal maar bijzonder wat hier besproken wordt. Zijn jullie nooit bang dat je werkgever dit leest of collega's :+.Officieel mag het uiteraard niet.
Ik hoef echt niet weten wat een ander in zijn slaapkamer uitspookt. Ik heb nooit de behoefte gehad om mij daarmee bezig te willen houden.

Ik heb toch geen schokkende dingen gelezen waar ik als werkgever of als collega iets mee zou moeten of kunnen.

JoyceLa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 18:29

Ailill schreef:
Berdien schreef:
Seks is niet goor, dat is onzin. Dat jij geen behoefte hebt aan seks is helemaal prima, maar met zulke uitspraken creëer je niet bepaald begrip voor aseksualiteit, ook wordt het gesprek erover aan gaan zo niet echt makkelijker.

Er zijn genoeg mensen die genieten van seks, en ook mensen die er niets van moeten weten. Dat is toch prima? En dat staat weer helemaal los van het feit of je wel of geen relatie wilt.

Maar seks goor noemen is er wel een tikkie over. Dus mensen die wel van seks genieten zijn ook goor? Bijzondere stelling.
Maar als dit nu bij die mensen zo aan de orde is, dan kan dat toch zo zijn? Ik denk dat het een persoonlijke interpretatie is, niet zo zeer een waardeoordeel richting iemand anders.

Persoonlijk kan ik me er ook niets bij voorstellen, kan zelfs gerust stellen dat het me bijzonder gelukkig kan maken. Spruitjes daarentegen vind ik echt vies, de geur alleen al. Probeer nu een kleine 30 jaar spruitjes te eten, op welke mogelijke manier dan ook en ik blijf bij mijn standpunt. Ik denk dat dit met A-seksualiteit ook zo is.

Lekker wokken met wat honing en spekjes! Heerlijk! :9 De spruitjes dan he :j

Misschien wordt het ook tijd dat iedereen de ander in zijn waarde laat zonder oplossingen voor iemand te willen vinden die daar helemaal niet omvraagt, en het niet als oplossing ziet. Wel interessant topic dit.